|
Коучинг |
16 қыркүйек |
2017 жыл |
||
|
Дайындаған |
Тарих және география пәні мұғалімі Ерманова Жанна Есқабылқызы |
|||
|
Тақырыбы |
«Мұғалімнің құзіреттілігін арттыру» |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімнің ХХІ ғасырда өзгеру керек екендігі туралы ой қозғау,қалай өзгеру керек екндігі туралы және әріптестер тобымен бірлесіп оқыту мен оқуда мұғалімнің қызметінің жауапкершілігі туралы кәсіби пікір алмасу; |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
• Мұғалімдердің кәсіби жұмысқа деген көзқарасы өзгереді. • Мектептегі әдістемелік жұмысқа өзгеріс енгізеді. Әрбір мұғалімнің қызметтегі жауапкершілігі мен мектептің дамуына септігін тигізетін даму бағыттары бойынша сындарлы кері байланыс ұсынады. |
|||
|
Негізгі ой |
Әлем өзгерді, біз де өзгереміз. Кедергілерді жеңу |
|||
|
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық Бірінші (ілгері) деңгей. "НЗМ" ДББҰ, 2012. 6_L3W1D1 |
|||
|
Коучинг-сессияның барысы |
||||
|
Коучтің әрекеті/ уақыты |
Мұғалімдердің әрекеті |
Ресурстар |
||
|
І. Ұйымдасыту: СЕРГІТУ СӘТІ. Әуенмен Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық Уықтар боп иіліп Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. Танысайық: Әр мұғалім өзінің атын, сол әріптен басталатын жеміс-жидектің атын айтады. Мақсаты: Мұғалімдердің көңіл- күйі көтеріледі, Осы тапсырманы орындағанда не сезіндіңіздер? Оқушылар осы тапсырманы қалай орындайды деп ойлайсыздар? ТОПҚА БӨЛУ . «Түстер де сыр шертеді»Әуен жіберіліп, мұғалімдерге әртүрлі түрлі түсті қағаздар беріліп, соның ішінен өз қалаған түстерін таңдауға рұқсат етіледі. Ойынмен ұжымды 4 топқа бөлемін.Мұғалімдерге өздерінің таңдаған түстерінің мағанасы қандай екені айтылады. Мақсаты: Әр топ «ХХІ ғасырдың мұғалімі қандай болу керек?» сұрағына кластер құрады -жеке: - жұппен; - топпен; - ұжыммен. Әр топ жұмыстарын қорғайды – 5 мин. Ортақ шешім қабылданып, ортақ постерге түсіріледі. Мұғалімдердің пікірлерін талқылау және топтағы жұмыстың тиімділігін арттыру. Қатысушылардың белсенділігін арттыра отырып, тақырыпты өздері ашуына мүмкіндік беру. 3. Бейнефильм көрсету «Әлем өзгереді – мен де өзгеремін» 4.Тренинг «Өрмекшінің торы » Рефлексиялық кері байланыс 5. Бүгінгі семинар-коучингтен не алдыңыздар? Қортыныдылау. Мақсаттың SWOT талдауы) БҮҮ стратегиясы Мұғалімдердің пікірлерін стикерге жаздырып, арнайы суретке жапсыру және топтағы жұмыстың тиімділігін кері байланыс арқылы білу. |
- жаттығу жасайды Таңдаған түстері бойынша топқа бөлінеді; Сөзді топтастырады Мұғалімдер өз ойларын айтады Постерге жазып, қорғайды |
Үлестірмелік заттар; -Постерлер; -Түрлі-түсті маркерлер; Үлестірмелік карточкалар -Постер -Презентация -Постерлер; -Түрлі-түсті маркерлер; |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мұғалімнің құзіреттілігін арттыру»
«Мұғалімнің құзіреттілігін арттыру»
|
Коучинг |
16 қыркүйек |
2017 жыл |
||
|
Дайындаған |
Тарих және география пәні мұғалімі Ерманова Жанна Есқабылқызы |
|||
|
Тақырыбы |
«Мұғалімнің құзіреттілігін арттыру» |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімнің ХХІ ғасырда өзгеру керек екендігі туралы ой қозғау,қалай өзгеру керек екндігі туралы және әріптестер тобымен бірлесіп оқыту мен оқуда мұғалімнің қызметінің жауапкершілігі туралы кәсіби пікір алмасу; |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
• Мұғалімдердің кәсіби жұмысқа деген көзқарасы өзгереді. • Мектептегі әдістемелік жұмысқа өзгеріс енгізеді. Әрбір мұғалімнің қызметтегі жауапкершілігі мен мектептің дамуына септігін тигізетін даму бағыттары бойынша сындарлы кері байланыс ұсынады. |
|||
|
Негізгі ой |
Әлем өзгерді, біз де өзгереміз. Кедергілерді жеңу |
|||
|
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық Бірінші (ілгері) деңгей. "НЗМ" ДББҰ, 2012. 6_L3W1D1 |
|||
|
Коучинг-сессияның барысы |
||||
|
Коучтің әрекеті/ уақыты |
Мұғалімдердің әрекеті |
Ресурстар |
||
|
І. Ұйымдасыту: СЕРГІТУ СӘТІ. Әуенмен Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық Уықтар боп иіліп Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. Танысайық: Әр мұғалім өзінің атын, сол әріптен басталатын жеміс-жидектің атын айтады. Мақсаты: Мұғалімдердің көңіл- күйі көтеріледі, Осы тапсырманы орындағанда не сезіндіңіздер? Оқушылар осы тапсырманы қалай орындайды деп ойлайсыздар? ТОПҚА БӨЛУ . «Түстер де сыр шертеді»Әуен жіберіліп, мұғалімдерге әртүрлі түрлі түсті қағаздар беріліп, соның ішінен өз қалаған түстерін таңдауға рұқсат етіледі. Ойынмен ұжымды 4 топқа бөлемін.Мұғалімдерге өздерінің таңдаған түстерінің мағанасы қандай екені айтылады. Мақсаты: Әр топ «ХХІ ғасырдың мұғалімі қандай болу керек?» сұрағына кластер құрады -жеке: - жұппен; - топпен; - ұжыммен. Әр топ жұмыстарын қорғайды – 5 мин. Ортақ шешім қабылданып, ортақ постерге түсіріледі. Мұғалімдердің пікірлерін талқылау және топтағы жұмыстың тиімділігін арттыру. Қатысушылардың белсенділігін арттыра отырып, тақырыпты өздері ашуына мүмкіндік беру. 3. Бейнефильм көрсету «Әлем өзгереді – мен де өзгеремін» 4.Тренинг «Өрмекшінің торы » Рефлексиялық кері байланыс 5. Бүгінгі семинар-коучингтен не алдыңыздар? Қортыныдылау. Мақсаттың SWOT талдауы) БҮҮ стратегиясы Мұғалімдердің пікірлерін стикерге жаздырып, арнайы суретке жапсыру және топтағы жұмыстың тиімділігін кері байланыс арқылы білу. |
- жаттығу жасайды Таңдаған түстері бойынша топқа бөлінеді; Сөзді топтастырады Мұғалімдер өз ойларын айтады Постерге жазып, қорғайды |
Үлестірмелік заттар; -Постерлер; -Түрлі-түсті маркерлер; Үлестірмелік карточкалар -Постер -Презентация -Постерлер; -Түрлі-түсті маркерлер; |
||
шағым қалдыра аласыз













