Мұхит суының қасиеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұхит суының қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың құрылымы негізгі сабақтың мақсатына сүйене отырып жасалған. Мұхит суларының тұздылығы, температура және тығыздық қасиеттері мен оларға әсер етушілер туралы ақпарат берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ДОІЖО Е.Жақсыбаев

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері

Бөлім

3.3 Гидросфера

Педагогтың аты-жөні

А.Раманкулова

Күні

07.12.2023ж

Сынып: 7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.3.5 -мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

Сабақтың мақсаты


Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасайды

Мұхит суының температурасына сипаттама жасайды.

Оқушылар атлас картаны қолдана отырып мұхит суының қасиеттерінің таралуы бойынша талдайды.

Бағалау критерииі

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтай алады.

Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасай алады

Мұхит суының температурасына сипаттама жасай алады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин.


Сәлемдесу. Оқушылардың, сабаққа қатысуын анықтау.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында"Жүрек әдісі» оқушылар жүректің жартысын фантазиясына қарай салып, ішіне жақсы көретін заттарын жазады.

Үй тапсырмасын

Өткен сабақты бекіту үшін тапсырма

Жеке жұмыс. «Ғажайып ондық» әдісі. Викториналық сұрақтар қойылады. Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз-өздерін тексереді.

  • Мұхит суының қасиеттері

тақырыбы бойынша презентация арқылы түсіндіру

  1. Тынық. 25 теңізі бар мұхитты атаңыз.

  2. Атлант. Исландия аралы орналасқан материкті атаңыз.

  3. Үнді. Бұл мұхиттың ең терең жері – Зонд шұңғымасы.

Осылайша бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады. Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері

Су туралы мәліметтер

Медузаның денесі 99% осы заттан тұрады.

Балық-75%

Қызанақ-90%

Адам -65-70% астам. Бұл қандай зат?

Су (Ассоциация)

Құрамы бойынша су қандай болады? Тұщы су, тұзды су.

1 тапсырма. Видео топтама қойылады. Топтық жұмыс. «Жигсо» әдісі.

Жұмысты орындауға 4 минут, ал қорғауға 2 минут уақыт беріледі.

1-топ Мұхит суының тұздылығы

2-топ Мұхит суының температурасы

3-топ Мұхит суының тығыздығы



Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+/ –

Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды

1

Тұздылықты анықтайды


2

Температурасын анықтайды


3

Тығыздықты анықтайды


4

Қасиеттеріне ендік бойынша өзгерісіне әсер ететін екі факторды талдайды



Оқушылармен психологиялық тренинг жүргізіледі.

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды



Оқушыларды 3 мұхит бойынша топқа біріктіру. Суреттер беріледі. Сұраққа жауап беріп, пазлды құрастырғанда, мұхиттың атауы шығады.

Дискриптор арқылы














Формативті және

Критерийалды бағалау












дидактикалық материалдар.




Интерактивті тақта

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин


2 тапсырма. Жұптық жұмыс.

«Мұхиттардан есеп» әдісі

Географиялық есептер шығару

1.Бір тонна мұхит суынан қанша тұз алуға болады ?

   Жауабы:   1 литр мұхит суындағы тұздылық 35‰;

1000 л  × 35‰ = 35000г

2.Өзеннің  1тонна суы  1000 л × 0,2 ‰ = 200г.

3.Егер тұздылығы 18‰ болса, Қаратеңіздің 1 тонна суынан әртүрлі заттардың неше грамын алуға болады?

Жауабы:   1 тонна 1000 л ;

1000 л  × 18 ‰ = 18000 г

1 тапсырманы дұрыс орындаса 1балл

2 тапсырманы дұрыс орындаса 1 балл

3 тапсырманы дұрыс орындаса 1 балл

Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз-өздерін тексереді.



Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Есепті бірлесе шығарады. Дұрыс жауабымен тексереді



Берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау


















ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.



ҚБ Промилл шкаласы


http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj

аудиокітап

Алты томдық «









Сабақтың соңы Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



Білімді бекіту:

«Серпілген сауал» әдісі wordwool бағдарламасы бойынша картамен жұмыс.


Кері байланыс: «Шам» әдісі

Оқушыларға рефлексия парағын ұсынамын.Сабақ барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады.


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары картадан белгілеп көрсетеді. тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Промилл бағалау шкаласы





























Shape2























Промилл бағалау шкаласы


Оқушының аты -жөні

Үй тапсырмасы

1-тапсырма Сұрақ-жауап

2-тапсырма

Постер қорғау

3-тапсырма

есеп

4-тапсырма

Сурақ-жауап























































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.12.2023
604
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі