Тексерілді: ДОІЖО Е.Жақсыбаев
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері
|
Бөлім |
3.3 Гидросфера |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
А.Раманкулова |
|||||||||||||||||||||
|
Күні |
07.12.2023ж |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.3.5 -мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасайды Мұхит суының температурасына сипаттама жасайды. Оқушылар атлас картаны қолдана отырып мұхит суының қасиеттерінің таралуы бойынша талдайды. |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтай алады. Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасай алады Мұхит суының температурасына сипаттама жасай алады |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин. |
Сәлемдесу. Оқушылардың, сабаққа қатысуын анықтау.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында"Жүрек әдісі» оқушылар жүректің жартысын фантазиясына қарай салып, ішіне жақсы көретін заттарын жазады. Үй тапсырмасын Өткен сабақты бекіту үшін тапсырма Жеке жұмыс. «Ғажайып ондық» әдісі. Викториналық сұрақтар қойылады. Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз-өздерін тексереді.
тақырыбы бойынша презентация арқылы түсіндіру
Осылайша бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады. Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері Су туралы мәліметтер Медузаның денесі 99% осы заттан тұрады. Балық-75% Қызанақ-90% Адам -65-70% астам. Бұл қандай зат? Су (Ассоциация) Құрамы бойынша су қандай болады? Тұщы су, тұзды су. 1 тапсырма. Видео топтама қойылады. Топтық жұмыс. «Жигсо» әдісі. Жұмысты орындауға 4 минут, ал қорғауға 2 минут уақыт беріледі. 1-топ Мұхит суының тұздылығы 2-топ Мұхит суының температурасы 3-топ Мұхит суының тығыздығы
|
Оқушылармен психологиялық тренинг жүргізіледі. Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды Оқушыларды 3 мұхит бойынша топқа біріктіру. Суреттер беріледі. Сұраққа жауап беріп, пазлды құрастырғанда, мұхиттың атауы шығады. |
Дискриптор арқылы Формативті және Критерийалды бағалау |
дидактикалық материалдар. Интерактивті тақта |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
2 тапсырма. Жұптық жұмыс. «Мұхиттардан есеп» әдісі Географиялық есептер шығару 1.Бір тонна мұхит суынан қанша тұз алуға болады ? Жауабы: 1 литр мұхит суындағы тұздылық 35‰; 1000 л × 35‰ = 35000г 2.Өзеннің 1тонна суы 1000 л × 0,2 ‰ = 200г. 3.Егер тұздылығы 18‰ болса, Қаратеңіздің 1 тонна суынан әртүрлі заттардың неше грамын алуға болады? Жауабы: 1 тонна 1000 л ; 1000 л × 18 ‰ = 18000 г 1 тапсырманы дұрыс орындаса 1балл 2 тапсырманы дұрыс орындаса 1 балл 3 тапсырманы дұрыс орындаса 1 балл Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз-өздерін тексереді. |
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Есепті бірлесе шығарады. Дұрыс жауабымен тексереді Берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Промилл шкаласы |
http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj аудиокітап Алты томдық « |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Білімді бекіту: «Серпілген сауал» әдісі wordwool бағдарламасы бойынша картамен жұмыс. Кері байланыс: «Шам» әдісі Оқушыларға рефлексия парағын ұсынамын.Сабақ барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары картадан белгілеп көрсетеді. тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы Промилл бағалау шкаласы |
||||||||||||||||||
![]()
Промилл бағалау шкаласы
|
|
Оқушының аты -жөні |
Үй тапсырмасы |
1-тапсырма Сұрақ-жауап |
2-тапсырма Постер қорғау |
3-тапсырма есеп |
4-тапсырма Сурақ-жауап |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мұхит суының қасиеттері
Мұхит суының қасиеттері
Тексерілді: ДОІЖО Е.Жақсыбаев
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері
|
Бөлім |
3.3 Гидросфера |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
А.Раманкулова |
|||||||||||||||||||||
|
Күні |
07.12.2023ж |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.3.5 -мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасайды Мұхит суының температурасына сипаттама жасайды. Оқушылар атлас картаны қолдана отырып мұхит суының қасиеттерінің таралуы бойынша талдайды. |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтай алады. Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасай алады Мұхит суының температурасына сипаттама жасай алады |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин. |
Сәлемдесу. Оқушылардың, сабаққа қатысуын анықтау.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында"Жүрек әдісі» оқушылар жүректің жартысын фантазиясына қарай салып, ішіне жақсы көретін заттарын жазады. Үй тапсырмасын Өткен сабақты бекіту үшін тапсырма Жеке жұмыс. «Ғажайып ондық» әдісі. Викториналық сұрақтар қойылады. Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз-өздерін тексереді.
тақырыбы бойынша презентация арқылы түсіндіру
Осылайша бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады. Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері Су туралы мәліметтер Медузаның денесі 99% осы заттан тұрады. Балық-75% Қызанақ-90% Адам -65-70% астам. Бұл қандай зат? Су (Ассоциация) Құрамы бойынша су қандай болады? Тұщы су, тұзды су. 1 тапсырма. Видео топтама қойылады. Топтық жұмыс. «Жигсо» әдісі. Жұмысты орындауға 4 минут, ал қорғауға 2 минут уақыт беріледі. 1-топ Мұхит суының тұздылығы 2-топ Мұхит суының температурасы 3-топ Мұхит суының тығыздығы
|
Оқушылармен психологиялық тренинг жүргізіледі. Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды Оқушыларды 3 мұхит бойынша топқа біріктіру. Суреттер беріледі. Сұраққа жауап беріп, пазлды құрастырғанда, мұхиттың атауы шығады. |
Дискриптор арқылы Формативті және Критерийалды бағалау |
дидактикалық материалдар. Интерактивті тақта |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
2 тапсырма. Жұптық жұмыс. «Мұхиттардан есеп» әдісі Географиялық есептер шығару 1.Бір тонна мұхит суынан қанша тұз алуға болады ? Жауабы: 1 литр мұхит суындағы тұздылық 35‰; 1000 л × 35‰ = 35000г 2.Өзеннің 1тонна суы 1000 л × 0,2 ‰ = 200г. 3.Егер тұздылығы 18‰ болса, Қаратеңіздің 1 тонна суынан әртүрлі заттардың неше грамын алуға болады? Жауабы: 1 тонна 1000 л ; 1000 л × 18 ‰ = 18000 г 1 тапсырманы дұрыс орындаса 1балл 2 тапсырманы дұрыс орындаса 1 балл 3 тапсырманы дұрыс орындаса 1 балл Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз-өздерін тексереді. |
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Есепті бірлесе шығарады. Дұрыс жауабымен тексереді Берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Промилл шкаласы |
http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj аудиокітап Алты томдық « |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Білімді бекіту: «Серпілген сауал» әдісі wordwool бағдарламасы бойынша картамен жұмыс. Кері байланыс: «Шам» әдісі Оқушыларға рефлексия парағын ұсынамын.Сабақ барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары картадан белгілеп көрсетеді. тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы Промилл бағалау шкаласы |
||||||||||||||||||
![]()
Промилл бағалау шкаласы
|
|
Оқушының аты -жөні |
Үй тапсырмасы |
1-тапсырма Сұрақ-жауап |
2-тапсырма Постер қорғау |
3-тапсырма есеп |
4-тапсырма Сурақ-жауап |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














