Материалдар / Мұхтар Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы.2- кітап. Тайғақта
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мұхтар Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы.2- кітап. Тайғақта

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2021
3954
33 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім

Әлемдегі әйелдердің құқықтары мен теңдігі.

Педагогтің аты-жөні

Рахманбекова А.Ж

Күні:

11.02. 21

Сынып 11Ә

Қатысушылыр саны: Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Мұхтар Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы.2- кітап. Тайғақта

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

11.11.1.1мәтін үзінділері бойынша болжам жасау,тиісті ақпаратты анықтай білу;

Сабақтың мақсаты:

Мәтін үзінділері бойынша болжам жасайды,тиісті ақпаратты анықтай біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі







Сабақтың басы
























Сабақтың ортасы










































Сабақтың соңы


























































Оқушылармен амандасамын, түгендеймін, сабаққа сәттілік тілеймін.





Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырамын.

Жаңа сөздермен жұмыс жасаймын.


Мәтіналды жұмыс

Жазылым 1-тапсырма. Қою қаріппен берілген сөздердің синонимін таптырамын,синонимдерді қатыстырып сөйлем құратамын.










Айтылым 2-тапсырма.Сұрақтарға ауызша жауап аламын









Оқылым Айтылым

6- тапсырма.Мәтінді оқытамын.Негізгі идеясын анықтатамын.





Тыңдалым Жазылым 3-тапсырма. Мәтінді тыңдатамын.Мәтіндегі ым-ишараны білдіріп тұрған сөздерді жаздырамын.


Тыңдалым Айтымлым 4- тапсырма.Мәтінді қайта тыңдатамын. Тапсырмаларды орындатамын.









Сұрақ-жауап арқылы сабақты қорытамын.

Рефлексия.Маған ...қиын болды. Мен... сияқты тапсырмаларды орындадым.Мен... екенін түсіндім. Мен...үйрендім.Мен ... таңғалдым.

Үй тапсырмасы:5-тапсырма.Мәтінді оқу.













Амандасады








Танысады







1-тапсырманы жазбаша орындайды.









.








  1. «Абай жолы»роман-эпопеясы туралы айтылған пікірлер саған қалай әсер етті?

  2. Сен «Абай жолын»толық оқыдың ба?

  3. Роман- эпопеядағы қандай кейіпкерлер ұнады?деген сұрақтарға ауызша жауап береді.


Мәтінді тыңдайды. Ым-ишараны білдіріп тұрған сөздерді жазады.




Мәтінді қайта тыңдатамын.1.Мәтінді қайта тыңдап шығып,құрылымына назар аударады.2.Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді қолдана отырып, әр абзацқа тақырыпша қояды.3.Тақырыпшаларды талқылайды.



Сұрақтарға жауап береді.


Рефлексияны жазады.






Үйге тапсырма жазып алады.















.
















Бағалау критерийлері:

1.Сөздердің синонимдерін дұрыс табады

2. Оларды қатыстырып сөйлем құрайды

3. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды

































Бағалау критерийлері:1.Мәтінді тыңдауды біледі 2.Құрылымына назар аударады 3.Тапсырмаларды дұрыс орындай алады








Жаңа сөздер: талмай зерттеу,байлауын айту










































Аудио мәтін



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!