Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Оқушылармен амандасамын,
түгендеймін, сабаққа сәттілік тілеймін.
Сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен таныстырамын.
Жаңа сөздермен жұмыс
жасаймын.
Мәтіналды
жұмыс
Жазылым
1-тапсырма. Қою қаріппен берілген
сөздердің синонимін таптырамын,синонимдерді қатыстырып сөйлем
құратамын.
Айтылым
2-тапсырма.Сұрақтарға ауызша жауап
аламын
Оқылым
Айтылым
6- тапсырма.Мәтінді
оқытамын.Негізгі идеясын анықтатамын.
Тыңдалым Жазылым
3-тапсырма. Мәтінді тыңдатамын.Мәтіндегі
ым-ишараны білдіріп тұрған сөздерді
жаздырамын.
Тыңдалым Айтымлым 4-
тапсырма.Мәтінді қайта тыңдатамын.
Тапсырмаларды орындатамын.
Сұрақ-жауап арқылы сабақты
қорытамын.
Рефлексия.Маған ...қиын болды. Мен...
сияқты тапсырмаларды орындадым.Мен... екенін түсіндім.
Мен...үйрендім.Мен ... таңғалдым.
Үй
тапсырмасы:5-тапсырма.Мәтінді оқу.
|
Амандасады
Танысады
1-тапсырманы жазбаша
орындайды.
.
-
«Абай жолы»роман-эпопеясы
туралы айтылған пікірлер саған қалай әсер
етті?
-
Сен «Абай жолын»толық оқыдың
ба?
-
Роман- эпопеядағы қандай
кейіпкерлер ұнады?деген сұрақтарға ауызша жауап
береді.
Мәтінді тыңдайды. Ым-ишараны
білдіріп тұрған сөздерді жазады.
Мәтінді қайта
тыңдатамын.1.Мәтінді қайта тыңдап шығып,құрылымына назар
аударады.2.Негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді қолдана отырып, әр
абзацқа тақырыпша қояды.3.Тақырыпшаларды
талқылайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Рефлексияны
жазады.
Үйге тапсырма жазып
алады.
.
|
Бағалау
критерийлері:
1.Сөздердің синонимдерін дұрыс
табады
2. Оларды қатыстырып сөйлем
құрайды
3. Сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтайды
Бағалау
критерийлері:1.Мәтінді тыңдауды біледі
2.Құрылымына назар аударады 3.Тапсырмаларды дұрыс орындай
алады
|
Жаңа сөздер: талмай
зерттеу,байлауын айту
Аудио
мәтін
|