Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
10.2.3.1 көпшілікке арналған
дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін
талдау
10.4.3.1 белгілі бір тақырып
аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана
білу
|
Бағалау
критерийлері:
|
Оқушылардың барлығы орындай
алады: көпшілікке арналған дәрістің
құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін
талдайды.
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:көпшілікке арналған дәрістің
құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін
талдайды;
Оқушылардың кейбірі орындай
алады: белгілі бір тақырып аясында
сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана
біледі;
|
Ұйымдастыру
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар назарын сабаққа
аудару.
«Шаттық шеңбері» арқылы
психологиялық ахуал туғызады
Сабаққа қызығушылығын ояту
мақсатында берілген сөздерді суретпен байланыстырып, сөйлемдер
құрастыру ұысынылады.
Мұнай өнеркәсібі,отын, шикізат
көзі,бензин,керосин,мұнай
қоры.
1-тапсырма
«Алматы
метросы» мәтіні
|
«Мұнай
мұхиты» мәтіні
|
Тақырыбы
|
|
|
Мақсатты аудиторияға сәйкес
қызметі
|
|
|
Тілдік ерекшелігі
|
|
Стилі
|
|
|
Жұптық
жұмыс
Жұптасып, бір-біріңнің
жұмыстарыңды азатжолдарға бөліп, ойларыңды (ақпарат, идея) дұрыс
жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп,
редакциялаңдар.
Д
|
Сабақтың тақырыбын
анықтайды,өз біліміне сүйеніп тақырыпты
жалғастырады
Ой түрткі сұрақтарға жауап
береді
Берілген сөздерді суретпен
байланыстырып, сөйлем
құрастырады.
Мұнай өнеркәсібі,отын, шикізат
көзі,бензин,керосин,мұнай
қоры.
1-тапсырма.Мәтінді оқып,салыстырып
талдайды.
Мұнай
мұхиты
Маңғыстау... Сенің ғасырлар
бойы құлазыған көне көкі- регің бұл күнде мынау өмірге ғашық
жандардың жүрегіндей
2-тапсырма
Мәтіндегі кәсіби
сөздерді тауып, іріктеп,
түрлендіріп, талғаммен қолданып, 10 сөйлем
жазады
|
Қалыптастырушы
бағалау
Дескриптор:
-Сөйлемдер
құрастырады.
-Ойын жүйелі
жеткізеді;
Дескриптор:
Мәтін жанрын
анықтайды;
Тілдік амалдарын
талдайды;
Дескриптор
-кәсіби сөздерді
іріктейді;
-түрлендіріп
жазады;
-Құрмалас сөйлемдер
құрастырады;
|
Слайд
Оқулық
60-бет
|