1 сынып Математика III-тоқсан (36
сағат)
|
|
|
|
|
|
|
Саяхат. Салт-дәстүр және ауыз
әдебиеті
|
Сандарға амалдар
қолдану
|
|
65
|
1
|
20-ға дейінгі сандарды
салыстыру
|
1.1.1.2 **біртаңбалысандарды/11-ден 20-ға
дейінгісандарды салыстыру
1.5.2.2 ** «+», «-», «≠», «=»,«>», «<»
белгілерін қолдану
|
6-7
|
3-4
|
1
|
|
|
66
|
2
|
Екі амалды
өрнектер
|
1.2.1.6 екі амал арқылыорындалатын жақшамен
жəнежақшасыз берілген
өрнектердің мəнін табу, амалдардың ретін
анықтау
1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 жəне 1
қасиетін қолдану
1.5.2.2 ** «+», «-», «≠», «=»,«>», «<»
белгілерін қолдану
|
8-9
|
5-6
|
1
|
|
|
67
|
3
|
Жақшасы бар өрнектегі амалдар
реті
|
1.2.1.6 екі амал арқылыорындалатын жақшамен
жəнежақшасыз берілген
өрнектердің мəнін табу, амалдардың ретін
анықтау
1.5.2.2 ** «+», «-», «≠», «=»,«>», «<»
белгілерін қолдану
|
10-11
|
7-8
|
1
|
|
|
68
|
4
|
Өзара кері
амалдар
|
1.1.2.2 қосу мен азайтудыңбір-біріне кері амалдар
екенінтүсіну, осы амалдардың
компоненттері, нəтижелеріарасындағы
байланыстыанықтау
1.1.2.3 қосудыңауыстырымдылық қасиетін; 0 жəне 1
қасиетін қолдану
|
12-13
|
9-10
|
1
|
|
|
Р/с
Сабақ саны
Ортақ
тақырып
Сабақтың тақырыбы
Оқыту мақсаты
Беттері
Сағат саны
Мерзімі
Түзету
лер
О
Ж.д
Саяхат. Салт-дәстүр және ауыз
әдебиеті
Шамалар. Уақытты
бағдарлау
69
5
Оқиғаларды өту
кезеңіне
қарай орналастыру
1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты
анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін
ажырату: минут, сағат, күн, апта,
ай
1.1.3.1 **шамалардыажырату: уақыт; олардыөлшеуге
қажетті əдістерді, құралдарды таңдау;
өлшеу
1.1.3.2 **өлшем бірліктерінқолдану арқылы
шаманыөлшеу: сағат
14-15
11-12
1
70
6
Минут
1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты
анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін
ажырату: минут, сағат, күн, апта,
ай
16-17
13-14
1
71
7
Сағат
1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты
анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін
ажырату: минут, сағат, күн, апта,
ай
1.1.3.2 **өлшем бірліктерінқолдану арқылы
шаманыөлшеу: сағат
18-19
15-16
1
72
8
Уақытты анықтау
1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты
анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін
ажырату: минут, сағат, күн, апта,
ай
20-21
17-18
1
73
9
Апта күндері
1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты
анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін
ажырату: минут, сағат, күн, апта,
ай
22-23
19-20
1
74
10
Ай
1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты
анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін
ажырату: минут, сағат, күн, апта,
ай
24-25
21-22
1
75
11
Ұзындық. Масса.
Көлем
БЖБ
1.1.3.3 шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм)/
масса (кг)/ көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (сағ) өлшем бірліктерін
салыстыру және амалдар орындау
1.1.3.1 **шамалардыажырату: уақыт; олардыөлшеуге
қажетті əдістерді, құралдарды таңдау;
өлшеу
26-27
23-24
1
Теңдік және теңсіздік.
Теңдеу
76
12
Теңдік және
теңсіздік
1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу;
дұрыс жəнебұрыс теңдікті ажырату
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=»,«>», «<»
белгілерін/ цифрларды /белгісіз санныңсимволын
қолдану
28-29
25-26
1
77
13
Тура және тура емес
теңдіктер
1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу;
дұрыс жəнебұрыс теңдікті ажырату
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=»,«>», «<»
белгілерін/ цифрларды /белгісіз санныңсимволын
қолдану
30-31
27-28
1
78
14
Белгісізі бар
теңдік
1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу,
азайтубайланысының негізіндешешу
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<»
белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын
қолдану
32-33
29-30
1
79
15
Бөліктер және
бүтін
1.2.2.2 теңдеуді іріктеу арқылы жəне қосу, азайту
байланысының негізінде шешу
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<»
белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын
қолдану
34-35
31-32
1
80
16
Әріпті өрнек
1.2.1.1 сандық жəне əріптікөрнектерді (қосынды,
айырма) / теңдік пентеңдіксізді құру, оқу, жазужəне
білу
36-37
33-34
1
Р/с
Сабақ саны
Ортақ
тақырып
Сабақтың тақырыбы
Оқыту мақсаты
Беттері
Сағат саны
Мерзімі
Түзету
лер
О
Ж.д
81
17
Саяхат. Салт-дәстүр және ауыз
әдебиеті
Әріпті өрнектегі әріптің
мәні
1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік
теңдік түрінде көрсету жəне
қолдану: а+b=с, c–a=b,
c-b=a
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<»
белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын
қолдану
38-39
35-36
1
82
18
Санды өрнектерді
салыстыру
1.2.1.4 қосу мен алуда 0-дің қасиеттерін əріптік
теңдік түрінде көрсету: a+0=a, a-
0=a
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<»
белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын
қолдану
40-41
37-38
1
83
19
Әріпті өрнектерді
салыстыру
1.2.1.5 жақшасыз берілген əріптік, сандық
өрнектерді салыстыру
1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<»
белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын
қолдану
42-43
39-40
1
84
20
Теңдеу
1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу,
азайтубайланысының негізіндешешу
1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік
теңдік түрінде көрсету жəне
қолдану: а+b=с, c–a=b,
c-b=a
1.5.1.1 есепті схема, сурет, қысқаша жазу
түріндеүлгілеу; есепті шешугеқажетті тірек схеманы
таңдау
1.5.1.3 ** қосынды менқалдықты табуға
арналғанесептер шығару жəне талдау; кері есептер құрастырып, оларды
шығару
44-45
41-42
1
85
21
Белгісіз қосылғышы бар теңдеуді
шешу
1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу,
азайтубайланысының негізіндешешу
1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік
теңдік түрінде көрсету жəне
қолдану: а+b=с, c–a=b,
c-b=a
1.5.1.1 есепті схема, сурет, қысқаша жазу
түріндеүлгілеу; есепті шешугеқажетті тірек схеманы
таңдау
1.5.1.3 ** қосынды менқалдықты табуға
арналғанесептер шығару жəне талдау; кері есептер құрастырып, оларды
шығару
46-47
43-44
1
86
22
Белгісіз азайтқышы бар
теңдеу
1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу,
азайтубайланысының негізіндешешу
1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік
теңдік түрінде көрсету жəне
қолдану: а+b=с, c–a=b,
c-b=a
1.5.1.1 есепті схема, сурет, қысқаша жазу
түріндеүлгілеу; есепті шешугеқажетті тірек схеманы
таңдау
1.5.1.3 ** қосынды менқалдықты табуға
арналғанесептер шығару жəне талдау; кері есептер құрастырып, оларды
шығару
48-49
45-46
1
87
23
Белгісіз азайтқышы бар теңдеу
шешу
1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу,
азайтубайланысының негізіндешешу
1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік
теңдік түрінде көрсету жəне
қолдану: а+b=с, c–a=b,
c-b=a
1.5.1.1 есепті схема, сурет, қысқаша жазу
түріндеүлгілеу; есепті шешугеқажетті тірек схеманы
таңдау
1.5.1.3 ** қосынды менқалдықты табуға
арналғанесептер шығару жəне талдау; кері есептер құрастырып, оларды
шығару
50-51
47-48
1
<