Материалдар / Мұқағали Мақатаев Ей өмір
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мұқағали Мақатаев Ей өмір

Материал туралы қысқаша түсінік
болашақ балларға және ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2021
679
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 сынып Математика III-тоқсан (36 сағат)







Саяхат. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Сандарға амалдар қолдану


65

1

20-ға дейінгі сандарды салыстыру

1.1.1.2 **біртаңбалысандарды/11-ден 20-ға дейінгісандарды салыстыру

1.5.2.2 ** «+», «-», «≠», «=»,«>», «<» белгілерін қолдану

6-7

3-4

1



66

2

Екі амалды өрнектер

1.2.1.6 екі амал арқылыорындалатын жақшамен жəнежақшасыз берілген

өрнектердің мəнін табу, амалдардың ретін анықтау

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 жəне 1 қасиетін қолдану

1.5.2.2 ** «+», «-», «≠», «=»,«>», «<» белгілерін қолдану

8-9

5-6

1



67

3

Жақшасы бар өрнектегі амалдар реті

1.2.1.6 екі амал арқылыорындалатын жақшамен жəнежақшасыз берілген

өрнектердің мəнін табу, амалдардың ретін анықтау

1.5.2.2 ** «+», «-», «≠», «=»,«>», «<» белгілерін қолдану

10-11

7-8

1



68

4

Өзара кері амалдар

1.1.2.2 қосу мен азайтудыңбір-біріне кері амалдар екенінтүсіну, осы амалдардың

компоненттері, нəтижелеріарасындағы байланыстыанықтау

1.1.2.3 қосудыңауыстырымдылық қасиетін; 0 жəне 1 қасиетін қолдану

12-13

9-10

1




Р/с

Сабақ саны

Ортақ

тақырып

Сабақтың тақырыбы

Оқыту мақсаты

Беттері

Сағат саны

Мерзімі

Түзету

лер

О

Ж.д



Саяхат. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Шамалар. Уақытты бағдарлау

69

5

Оқиғаларды өту кезеңіне

қарай орналастыру

1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін

ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

1.1.3.1 **шамалардыажырату: уақыт; олардыөлшеуге қажетті əдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу

1.1.3.2 **өлшем бірліктерінқолдану арқылы шаманыөлшеу: сағат

14-15

11-12

1



70

6

Минут

1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін

ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

16-17

13-14

1



71

7

Сағат

1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін

ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

1.1.3.2 **өлшем бірліктерінқолдану арқылы шаманыөлшеу: сағат

18-19

15-16

1



72

8

Уақытты анықтау

1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін

ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

20-21


17-18

1



73

9

Апта күндері

1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін

ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

22-23

19-20

1



74

10

Ай

1.1.3.5 сағаттың циферблатыбойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін

ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

24-25

21-22

1



75

11

Ұзындық. Масса. Көлем

БЖБ

1.1.3.3 шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм)/ масса (кг)/ көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (сағ) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау

1.1.3.1 **шамалардыажырату: уақыт; олардыөлшеуге қажетті əдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу

26-27

23-24

1





Теңдік және теңсіздік. Теңдеу

76

12

Теңдік және теңсіздік

1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс жəнебұрыс теңдікті ажырату

1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=»,«>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санныңсимволын қолдану

28-29

25-26

1



77

13

Тура және тура емес теңдіктер

1.2.2.1 теңдікті, теңсіздікті, теңдеуді білу; дұрыс жəнебұрыс теңдікті ажырату

1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=»,«>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санныңсимволын қолдану

30-31

27-28

1



78

14

Белгісізі бар теңдік

1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу, азайтубайланысының негізіндешешу

1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану

32-33

29-30

1



79

15

Бөліктер және бүтін

1.2.2.2 теңдеуді іріктеу арқылы жəне қосу, азайту байланысының негізінде шешу

1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану

34-35

31-32

1



80

16

Әріпті өрнек

1.2.1.1 сандық жəне əріптікөрнектерді (қосынды, айырма) / теңдік пентеңдіксізді құру, оқу, жазужəне білу

36-37

33-34

1




Р/с

Сабақ саны

Ортақ

тақырып

Сабақтың тақырыбы

Оқыту мақсаты

Беттері

Сағат саны

Мерзімі

Түзету

лер

О

Ж.д

81

17

Саяхат. Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Әріпті өрнектегі әріптің мәні

1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік теңдік түрінде көрсету жəне қолдану: а+b=с, c–a=b, c-b=a

1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану

38-39

35-36

1



82

18

Санды өрнектерді салыстыру

1.2.1.4 қосу мен алуда 0-дің қасиеттерін əріптік теңдік түрінде көрсету: a+0=a, a-

0=a

1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану

40-41

37-38

1



83

19

Әріпті өрнектерді салыстыру

1.2.1.5 жақшасыз берілген əріптік, сандық өрнектерді салыстыру

1.5.2.2 «+», «-», «≠», «=», «>», «<» белгілерін/ цифрларды /белгісіз санның символын қолдану

42-43

39-40

1



84

20

Теңдеу

1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу, азайтубайланысының негізіндешешу

1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік теңдік түрінде көрсету жəне қолдану: а+b=с, c–a=b, c-b=a

1.5.1.1 есепті схема, сурет, қысқаша жазу түріндеүлгілеу; есепті шешугеқажетті тірек схеманы таңдау

1.5.1.3 ** қосынды менқалдықты табуға арналғанесептер шығару жəне талдау; кері есептер құрастырып, оларды шығару

44-45

41-42

1



85

21

Белгісіз қосылғышы бар теңдеуді шешу

1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу, азайтубайланысының негізіндешешу

1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік теңдік түрінде көрсету жəне қолдану: а+b=с, c–a=b, c-b=a

1.5.1.1 есепті схема, сурет, қысқаша жазу түріндеүлгілеу; есепті шешугеқажетті тірек схеманы таңдау

1.5.1.3 ** қосынды менқалдықты табуға арналғанесептер шығару жəне талдау; кері есептер құрастырып, оларды шығару

46-47

43-44

1



86

22

Белгісіз азайтқышы бар теңдеу

1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу, азайтубайланысының негізіндешешу

1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік теңдік түрінде көрсету жəне қолдану: а+b=с, c–a=b, c-b=a

1.5.1.1 есепті схема, сурет, қысқаша жазу түріндеүлгілеу; есепті шешугеқажетті тірек схеманы таңдау

1.5.1.3 ** қосынды менқалдықты табуға арналғанесептер шығару жəне талдау; кері есептер құрастырып, оларды шығару

48-49

45-46

1



87

23

Белгісіз азайтқышы бар теңдеу шешу

1.2.2.2 теңдеуді іріктеуарқылы жəне қосу, азайтубайланысының негізіндешешу

1.2.1.3 қосу мен алу арасындағы байланысты əріптік теңдік түрінде көрсету жəне қолдану: а+b=с, c–a=b, c-b=a

1.5.1.1 есепті схема, сурет, қысқаша жазу түріндеүлгілеу; есепті шешугеқажетті тірек схеманы таңдау

1.5.1.3 ** қосынды менқалдықты табуға арналғанесептер шығару жəне талдау; кері есептер құрастырып, оларды шығару

50-51

47-48

1



<
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!