Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мұқағали Мақатаевтың 90 жылдығына арналған"Мұқағали - мәңгілік ғұмыр "атты республикалық мұғалімдер арасндағы сайысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Қазақ тілі
(оқыту қазақ тілінде емес)
3-сынып
1
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (орыс тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
2
Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4
«Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 4
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 7
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 17
«Сәулет өнері» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 20
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 23
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 29
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 29
«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 32
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 35
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 41
"Су - тіршілік көзі" ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 41
"Демалу мәдениеті. Мерекелер" ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 44
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 47
3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Тыңдалым
Айтылым
Оқу мақсаты
3.1.3.1 Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму
желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте
толтыру/ мазмұндау
3.2.1.1 Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және
сөйлеу барысында қолдану
3.2.2.1 Берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді
• Тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды және
қолданады
• Тірек сөздерге сүйеніп әңгімелейді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
1-тапсырма
Мәтінді тыңда. Тапсырманы орында.
Қасқыр – күшті, жыртқыш аң. Оның аяқтары ұзын. Түсі сұр, қара болады.
Денесі итке ұқсайды. Ол иісті жақсы сезеді.
Қасқырлар 15-16 жыл өмір сүреді . Қасқырдың баласын «бөлтірік» деп атайды. Қасқыр – дала санитары, өйткені олар ауру және әлсіз жануарлармен қоректенеді.
-
Қасқырды неліктен «дала санитары» деп атайды?
А) Өйткені олардың тұмсығы иісті жақсы сезеді.
В) Өйткені олардың тырнақтары өткір болады.
С) Өйткені олар ауру жануарлармен қоректенеді.
-
Өйткені олар он бес-он алты жыл өмір сүреді.
-
Кестедегі сұрақтарға жауап бер. Кестеге тірек сөздерді жаз.
-
Қасқыр қандай
Қасқырдың
Қасқыр қай
Қасқырдың
аң?
сыртқы сипаты
жануарға
баласын қалай
қандай?
ұқсайды?
атайды?
2-тапсырма
Қасқыр туралы әңгімеле. Кестедегі сөздерді қолдан.
4
Бағалау |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
критерийі |
№ |
|
|
|
Білім алушы |
|
|
||
Мәтін мазмұны |
|
берілген сұрақтың жауабын анықтайды; |
1 |
|
бойынша |
|
|
|
|
|
мәтіннен сұраққа сәйкес тірек сөздерді |
|
|
|
сұрақтарға жауап |
1 |
анықтайды: |
|
|
береді |
|
1-сұраққа сәйкес сөздер |
1 |
|
Тақырыпқа |
|
2-сұраққа сәйкес сөздер |
1 |
|
қатысты сөздерді |
|
3-сұраққа сәйкес сөздер |
1 |
|
анықтайды және |
|
4-сұраққа сәйкес сөздер |
1 |
|
қолданады |
|
|
|
|
Тірек сөздерге |
|
тақырыпқа сәйкес мәтін құрап айтады; |
1 |
|
сүйеніп |
2 |
|
|
|
тірек сөздерді орынды қолданады; |
1 |
|
||
әңгімелейді |
|
|
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
|
|
Жалпы балл |
|
|
8 |
|
5
«Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
|
|
|
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
|
|
|
|
||
|
№ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |