Материалдар / Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» толғауында сезім, патриотизм, және рухани құндылықтар басты тақырыптар ретінде көзге түседі. Сабақтың мақсаты- шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашуда көру қабілеті бұзылған балалармен жұмыс тиімді әдіс-тәсіл қолданылу керек. Дыбыс және музыка, кеңістікті бағдарлауға көмектесетін көмекші карталар мен нұсқаулар, мобильді қосымшалар, сенсорлық ойындар - балаларға тиімді түсіндіру мен қолдау көрсету үшін бұл әдістер мен тәсілдерді таңдау маңызды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2024
103
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, Облыстық арнайы мектеп-интернатының

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші Телмаганбетова Жанар Қосамановна.

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

Мұғалімнің Т. А. Ә.


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.2.1. әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы: Шығарманың мазмұнын оқу арқылы идея мен пафосын ұлттық құндылықтар тұрғысынан түсіну;

Оқушылардың көпшілігі: Толғауда көтерілген мәселелерді қазіргі күнмен байланыстыра айту.

Оқушылардың кейбірі: Өлеңнің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан мазмұнын дәлелді түрде ашып, құнды пікір айтады.

(Көзі көрмейтін балалар сыныбы)


Сабақ барысы

Сабақ-тың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы





























Сабақтың

ортасы






















































Сабақтың

соңы



Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;


Психологиялық ахуал

«Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!»

Әр оқушыға 15-20 секунд уақыт ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Мұғалімнің да бұл іске қатысқаны дұрыс.


Қызығушылықты ояту
Жедел жауап (1 минут)
1. Ақын өмір сүрген жылдар? (1843-1906)
2. «Мұрат мен көрген ақындардың ішіндегі ең күштісі»,-деп баға берген кім? (Мұрын жырау)
3. Еділдің бойы — (қанды) қиян,
Жайықтың бойы – (майлы) қиян,
Маңғыстау бойы — (шанды) қиян.
4. Ақынның ең көлемді жыры? («Қарасай-Қази» дастаны)
5. Мұрат шығармаларына тән сарын қандай? (ел мұңын айту)
6. «Үш қиян» өлеңінде қандай ірі тұлғалардың есімі айтылады? (Асанқайғы, Қазтуған, Орақ, Мамай, Телағыс)
7. Ақын «Үш қиянда» замана бейнесін қалай сипаттайды? (адыра қалғыр, сұм)


Ой қозғау

«Үш қиян» өлеңінен үзінділер тыңдау

  • Шығарманың идеясы мен пафосы қандай?

  • Ұлттық құндылық және ұлттық мүдде дегенді қалай түсінесіңдер?




1-тапсырма

«QR Карточкамен жұмыс»:

әр оқушыға әртүрлі үзінді беріледі.

  1. Аудиодан үзінділер тыңдатады, үзінді жазылған карточкалар береді.

  2. Үзінді идеясының ұлттық ерекшелігін талда айтыңыз.






Сергіту сәті: Нейрожаттығулар музыкалық сүйемелдеумен, мұғалімнің нұсқауымен орындайды



2-тапсырма

«Броундық қозғалыс» әдісі

Сынып ішінде толғауда өздеріңе таныс сөздер орналасқан. Сөздер екі бөлікке бөлінген. Сол сөздерді іздеп табуға нұсқаулық беріледі. (бұл әдіс көзі көрмейтін балалардың кеңістікті бағдарлауы үшін тиімді) Толғаудағы үзінділерді кітаптап тауып оқып, талдаңдар. (25-бөлігі)

Дәптермен жұмыс:

сөздер мен карточкадағы ақпаратты жазып алыңдар.







Қорытынды

- Топтардың пікірлерін тыңдау, салыстыру. - Толғаудың әдебиеттегі орны және бүгінгі күнгі маңыздылығы








Үйге тапсырма:

Шығарма мазмұны бойынша елдің әлеуметтік рухани қажеттіліктерін анықтап, жазып келу.


Рефлексия

Кері байланыс: «СМС»







«Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!»

Оқушылар өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілей алады. Содан кейін қатысушылар бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді көршісіне айту керек.



Оқушылар сұрақтарға жылдам1 минут ішінде жауап береді.

Қоржындағы асықтармен өзін-өзі бағалайды.

















Өлеңінен үзінділерді тыңдайды

Оқушылар идея, пафос туралы түсінік айтады, ұлттық мүдде, ұлттық құндылықтардың мағынасын ашады.






Карточка тапсырмасы: QR арқылы үзіндіні тыңдайды, карточкадан оқиды, толғауда көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырады

Үзінді идеясының ұлттық ерекшелігін талдап, жырдан мысал келтіре отырып айтады.






Сергіту сәті: Саусақтарға арналған нейрожаттығуларды орындайды




Оқушылар сынып ішінде қозғала жүріп, берілген нұсқау бойынша тапсырманы орындайды, пазлды құрастырады.


-Үзіндіні оқулықтан оқиды. Идеясын ашып, маңызды мәселені айқындайды.




-Сөздер мен ақпаратты жазады Еділ (орыс. Волга) өзені – Еуропадағы ең үлкен өзен. 

Жайық – Ресей (БашқұртстанЧелябіОрынбор) мен АтырауБатыс Қазақстан жеріндегі өзен. Ойыл – Жайық алабындағы өзен.

АқтөбеАтырау  облыстары жерімен ағады.


Оқушылар М. Мөңкеұлының шығармашылығы мен «Үш қиян» толғауының тереңдігін, ұлттық құндылықтарды сақтау қажеттілігін, поэзияның көркемдік құралдарын меңгеріп, ұлттық әдебиетіміздің құндылықтарын түсінеді.







Тапсырманы жазып алады



«СМС» арқылы төмендегі сөздердің біреуін алып, рефлексия жасайды.

1. Сабақтан біраз ақпарат алдым. Мен үшін пайдалы болды.

2. Мен толық түсінбедім. Сұрақтарым бар.

3. Мен мүлде түсінбедім. Көмек қажет.


Ұялы телефонға «сақтайды».









Дескриптор

- Өткен тақырыптарды біледі

- Сұрақтарға тез жауап береді


Өзін-өзі бағалау












Дескриптор

-шығарманың мазұнын түсінеді

-идеясы мен пафос ұғымын біледі

-ұлттық құндылықтарды ажыратады

Өзін-өзі бағалау


Дескриптор

-шығарманың идеясы мен пафосын ашады

-ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды;

- ойын жүйелі айтады

Өзін-өзі бағалау






Дескриптор -өлең жолдарын негізге алып, маңызды мәселені айқындайды.

-туған жер ұғымымен байланыстырып түйіндейді.

-идеясын ашады.

Өзін-өзі бағалау

Қб









Дескриптор

- Толғаудың бүгінгі күнгі маңыздылығы түсіндіреді

- ұлттық қажеттіліктерді

саралай алады.

Өзін-өзі бағалау

Қб








1. Сабақтан біраз ақпарат алдым. Мен үшін пайдалы болды.

2. Мен толық түсінбедім. Сұрақтарым бар.

3. Мен мүлде түсінбедім. Көмек қажет.




Оқулық


Слайд



Баяу музыка





Дыбыстық таймер 1мин


Асықтар мен қоржын









аудиожазба






QR код Карточкалар+(брайль шрифтімен)



Өзен ағысының дауысы



Аудио

нұсқаулық. Конверттер-дегі карточкалар

(пазл) (брайль шрифтімен)

Оқулық (брайль шрифтімен)


















Shape1





брайль шрифтімен сөздер -карточкалар





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!