Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян» толғауында сезім, патриотизм, және рухани құндылықтар басты тақырыптар ретінде көзге түседі. Сабақтың мақсаты- шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашуда көру қабілеті бұзылған балалармен жұмыс тиімді әдіс-тәсіл қолданылу керек. Дыбыс және музыка, кеңістікті бағдарлауға көмектесетін көмекші карталар мен нұсқаулар, мобильді қосымшалар, сенсорлық ойындар - балаларға тиімді түсіндіру мен қолдау көрсету үшін бұл әдістер мен тәсілдерді таңдау маңызды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, Облыстық арнайы мектеп-интернатының

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші Телмаганбетова Жанар Қосамановна.

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

Мұғалімнің Т. А. Ә.


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мұрат Мөңкеұлының «Үш қиян»толғауы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.2.1. әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы: Шығарманың мазмұнын оқу арқылы идея мен пафосын ұлттық құндылықтар тұрғысынан түсіну;

Оқушылардың көпшілігі: Толғауда көтерілген мәселелерді қазіргі күнмен байланыстыра айту.

Оқушылардың кейбірі: Өлеңнің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан мазмұнын дәлелді түрде ашып, құнды пікір айтады.

(Көзі көрмейтін балалар сыныбы)


Сабақ барысы

Сабақ-тың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы





























Сабақтың

ортасы






















































Сабақтың

соңы



Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;


Психологиялық ахуал

«Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!»

Әр оқушыға 15-20 секунд уақыт ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Мұғалімнің да бұл іске қатысқаны дұрыс.


Қызығушылықты ояту
Жедел жауап (1 минут)
1. Ақын өмір сүрген жылдар? (1843-1906)
2. «Мұрат мен көрген ақындардың ішіндегі ең күштісі»,-деп баға берген кім? (Мұрын жырау)
3. Еділдің бойы — (қанды) қиян,
Жайықтың бойы – (майлы) қиян,
Маңғыстау бойы — (шанды) қиян.
4. Ақынның ең көлемді жыры? («Қарасай-Қази» дастаны)
5. Мұрат шығармаларына тән сарын қандай? (ел мұңын айту)
6. «Үш қиян» өлеңінде қандай ірі тұлғалардың есімі айтылады? (Асанқайғы, Қазтуған, Орақ, Мамай, Телағыс)
7. Ақын «Үш қиянда» замана бейнесін қалай сипаттайды? (адыра қалғыр, сұм)


Ой қозғау

«Үш қиян» өлеңінен үзінділер тыңдау

  • Шығарманың идеясы мен пафосы қандай?

  • Ұлттық құндылық және ұлттық мүдде дегенді қалай түсінесіңдер?




1-тапсырма

«QR Карточкамен жұмыс»:

әр оқушыға әртүрлі үзінді беріледі.

  1. Аудиодан үзінділер тыңдатады, үзінді жазылған карточкалар береді.

  2. Үзінді идеясының ұлттық ерекшелігін талда айтыңыз.






Сергіту сәті: Нейрожаттығулар музыкалық сүйемелдеумен, мұғалімнің нұсқауымен орындайды



2-тапсырма

«Броундық қозғалыс» әдісі

Сынып ішінде толғауда өздеріңе таныс сөздер орналасқан. Сөздер екі бөлікке бөлінген. Сол сөздерді іздеп табуға нұсқаулық беріледі. (бұл әдіс көзі көрмейтін балалардың кеңістікті бағдарлауы үшін тиімді) Толғаудағы үзінділерді кітаптап тауып оқып, талдаңдар. (25-бөлігі)

Дәптермен жұмыс:

сөздер мен карточкадағы ақпаратты жазып алыңдар.







Қорытынды

- Топтардың пікірлерін тыңдау, салыстыру. - Толғаудың әдебиеттегі орны және бүгінгі күнгі маңыздылығы








Үйге тапсырма:

Шығарма мазмұны бойынша елдің әлеуметтік рухани қажеттіліктерін анықтап, жазып келу.


Рефлексия

Кері байланыс: «СМС»







«Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!»

Оқушылар өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілей алады. Содан кейін қатысушылар бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді көршісіне айту керек.



Оқушылар сұрақтарға жылдам1 минут ішінде жауап береді.

Қоржындағы асықтармен өзін-өзі бағалайды.

















Өлеңінен үзінділерді тыңдайды

Оқушылар идея, пафос туралы түсінік айтады, ұлттық мүдде, ұлттық құндылықтардың мағынасын ашады.






Карточка тапсырмасы: QR арқылы үзіндіні тыңдайды, карточкадан оқиды, толғауда көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырады

Үзінді идеясының ұлттық ерекшелігін талдап, жырдан мысал келтіре отырып айтады.






Сергіту сәті: Саусақтарға арналған нейрожаттығуларды орындайды




Оқушылар сынып ішінде қозғала жүріп, берілген нұсқау бойынша тапсырманы орындайды, пазлды құрастырады.


-Үзіндіні оқулықтан оқиды. Идеясын ашып, маңызды мәселені айқындайды.




-Сөздер мен ақпаратты жазады Еділ (орыс. Волга) өзені – Еуропадағы ең үлкен өзен. 

Жайық – Ресей (БашқұртстанЧелябіОрынбор) мен АтырауБатыс Қазақстан жеріндегі өзен. Ойыл – Жайық алабындағы өзен.

АқтөбеАтырау  облыстары жерімен ағады.


Оқушылар М. Мөңкеұлының шығармашылығы мен «Үш қиян» толғауының тереңдігін, ұлттық құндылықтарды сақтау қажеттілігін, поэзияның көркемдік құралдарын меңгеріп, ұлттық әдебиетіміздің құндылықтарын түсінеді.







Тапсырманы жазып алады



«СМС» арқылы төмендегі сөздердің біреуін алып, рефлексия жасайды.

1. Сабақтан біраз ақпарат алдым. Мен үшін пайдалы болды.

2. Мен толық түсінбедім. Сұрақтарым бар.

3. Мен мүлде түсінбедім. Көмек қажет.


Ұялы телефонға «сақтайды».









Дескриптор

- Өткен тақырыптарды біледі

- Сұрақтарға тез жауап береді


Өзін-өзі бағалау












Дескриптор

-шығарманың мазұнын түсінеді

-идеясы мен пафос ұғымын біледі

-ұлттық құндылықтарды ажыратады

Өзін-өзі бағалау


Дескриптор

-шығарманың идеясы мен пафосын ашады

-ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды;

- ойын жүйелі айтады

Өзін-өзі бағалау






Дескриптор -өлең жолдарын негізге алып, маңызды мәселені айқындайды.

-туған жер ұғымымен байланыстырып түйіндейді.

-идеясын ашады.

Өзін-өзі бағалау

Қб









Дескриптор

- Толғаудың бүгінгі күнгі маңыздылығы түсіндіреді

- ұлттық қажеттіліктерді

саралай алады.

Өзін-өзі бағалау

Қб








1. Сабақтан біраз ақпарат алдым. Мен үшін пайдалы болды.

2. Мен толық түсінбедім. Сұрақтарым бар.

3. Мен мүлде түсінбедім. Көмек қажет.




Оқулық


Слайд



Баяу музыка





Дыбыстық таймер 1мин


Асықтар мен қоржын









аудиожазба






QR код Карточкалар+(брайль шрифтімен)



Өзен ағысының дауысы



Аудио

нұсқаулық. Конверттер-дегі карточкалар

(пазл) (брайль шрифтімен)

Оқулық (брайль шрифтімен)


















Shape1





брайль шрифтімен сөздер -карточкалар





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2024
379
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі