Short term plan: term 3
|
Teacher name: Мұғалімдер: |
Alimbetova A. Zh. Сейтова Г. Е. |
||
|
Date: Күні |
28.01.2025 |
||
|
Grade: 9 Сынып: 9 |
Number present: Қатысқаны: |
absent: Қатыспағаны: |
|
|
Lesson title/Сабақ тақырыбы |
Music and films / Музыка және фильмдер |
||
|
Learning objectives Оқу мақсаттары |
9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about an increased range of general and curricular topics 9.5.3.1 write with grammatical accuracy on a range of familiar general and curricular topics 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу |
||
|
Lesson objectives Сабақ мақсаттары |
Learners will be able to:
Оқушылар:
|
||
|
Plan/Жоспар |
|||
|
Stages / Time Уақыт |
Teachers’ actions Мұғалімнің іс әрекеті |
Students’ actions Оқушының іс әрекеті |
A student with special educational needs Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студент |
Assessment criteria Бағалау критерийлері |
Resources Ресурстар |
|
|
Beginning of the lesson 5 min Сабақтың басталуы 5 мин |
Organization moment students will be divided into two teams: Kazakhfilm and Hollywood. Ұйымдастыру кезеңі студенттер екі командаға бөлінеді: қазақ киносы және Голливуд.
1.Greeting. Ask about the weather. The teacher sets the lesson objectives, letting students know what to anticipate from the lesson
Сәлемдесу. Ауа-райы туралы сұраңыз. Мұғалім сабақтың мақсаттарын қояды, оқушыларға сабақтан не күтетінін білуге мүмкіндік береді Warm-up Students will listen to the lesson objectives from a video where the great Kazakh actress Meruert Utekesheva and the great animator Walt Disney tell us what awaits us in this lesson Оқушылар сабақтың мақсаттарын бейнероликтен тыңдайды, онда қазақтың ұлы актрисасы Меруерт Өтекешева мен ұлы аниматор Уолт Дисней осы сабақта бізді не күтіп тұрғанын айтып береді
Lead – In • Ask the children what they know about Meruert Utekesheva and Walt Disney. Ask them to guess the lesson topic Кіріспе * Балалардан Меруерт Өтекешева мен Уолт Дисней туралы не білетіндерін сұраңыз. Олардан сабақ тақырыбын болжауды сұраңыз |
The aim: To develop pupils speaking skills and create friendly atmosphere Мақсаты: оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыту және достық атмосфера құру Efficiency: By telling the wishes they show their appreciations . Students of the class are listed. Students' attention is drawn to the lesson. Determines the topic and purpose of the lesson Тиімділік: тілектерін айту арқылы олар өз ризашылықтарын білдіреді . Оқушылардың назарын сабаққа аударады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды Students answer Оқушылар жауап береді |
A pupil greets. Оқушы амандасады. |
At the organization moment teacher tries to award active pupils. «The praise» method is used to evaluate pupils with phrases like: “Good job! Well done!” Formative Assessment Ұйымдастыру сәтінде мұғалім белсенді оқушыларды марапаттауға тырысады. "Мадақтау" әдісі оқушыларды келесі тіркестермен бағалау үшін қолданылады: "Жақсы жұмыс! Жарайсың!” Қалыптастырушы Бағалау
Good job! |
Pictures суреттер
Student’s book оқулық |
|
|
Middle of the lesson Presentation part. 35 min Сабақтың ортасы Презентация бөлігі. 35 мин |
Ex: 1 Students will have to guess the films of the American and Kazakh cinematography. They will be able to guess movies by sound or frame. They will be shown an excerpt of the films. The aim : to improve their memory by stimulating their memories. Increase interest in the lesson topic Студенттер Американдық және қазақстандық кинематографияның фильмдерін табады. Олар фильмдерді дыбыс немесе кадр бойынша болжай алады. Оларға фильмдерден үзінді көрсетіледі. Мақсаты: есте сақтау қабілетін ынталандыру арқылы олардың есте сақтау қабілетін жақсарту. Сабақ тақырыбына қызығушылықты арттыру Ex: 2 • Each group will be given a poster and brief information about a particular film. Participants will have to make a poster and present their work using the passive voice. Aim: Students will remember the construction of sentences in the passive voice. They will try to do their job properly by working in a group and helping each other
Әр топқа белгілі бір фильм туралы плакат және қысқаша ақпарат беріледі. қатысушылар ырықсыз етісті қолдана отырып, постер жасап, өз жұмыстарын ұсынуы керек. Мақсаты: студенттер ырықсыз етісте сөйлем құруды есіне алады. Олар топта дұрыс жұмыс істеп бір біріне көмектесуге тырысады
Ex: 3 Each group must follow the kewar link and watch an excerpt from the films. students will have to translate the text and then voice the passage. Aim: To improve vocabulary, develop listening and speaking skills
Әр топ кьюар сілтемесі арқылы өтіп, фильмдерден үзінді көреді. Оларға осы үзіндінің мәтіні беріледі, студенттер мәтінді аударуы керек, содан кейін үзіндіні дауыстайды Мақсаты: сөздік қорын жақсарту, тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамыту |
Students watch the presentation and try to guess the frames and sounds from the movie Студенттер презентацияны көріп фильмдегі кадрлар мен дыбыстарды болжауға тырысады Students will work in a team and make a sentence in the passive voice and tell information about the film on the poster. Студенттер командада жұмыс істейді және ырықсыз етісті қолдана отырып сөйлемдер құрады.Плакатта көрсетілген фильм туралы ақпарат береді Students should carefully listen to an excerpt from the film and translate it. divide the text into roles and voice the excerpt. Оқушылар фильмнің үзіндісін мұқият тыңдап, оны аударуы керек. мәтінді рөлдерге бөліп, үзіндіге дауыстап беру керек |
• In a weaker class, ask students to underline the part of the sentences that give them the ‘clue’.
Сыныптағы әлсіз оқушыларға көмек беру
• In a weaker class, work in pairs complete the sentences with teacher’s support Әлсіз оқушылар жұптасып жұмыс жасау мұғалімнің қолдауымен сөйлемдерді толықтырады Participate in group work Топтық жұмысқа атсалысады |
Assessment criteria try to answer quickly and correctly Бағалау критерийлері тез және дұрыс жауап беруге тырысады
Descriptor: Answers correctly
Дискриптер жауапты дұрыс беру
Assessment criteria: Write sentences in passive voice correctly Бағалау критериі:
Ы
Descriptor: Write sentences in passive voice correctly Дискриптер: Плакатта,ы бейнеленген сурет бойынша ақпаратты ырықсыз етісті қолдана отырып айту
Descriptor: Translate the passage correctly, voice the passage showing acting skills and correct intonation Дискриптор: үзіндіні дұрыс аудару, үзіндіні дауыстау барынша актерлік қабілетті және дұрыс интонацияны көрсету |
Presentation Презентация Youtube |
|
|
End of the lesson 5 min Сабақтың соны 5мин |
FEEDBACK Learners provide feedback on what they have learned at the lesson. Using Asyq This is a way for students to self-reflect on their progress in the lesson. Home task:Ex: 3 P: 56 WB КЕРІ БАЙЛАНЫС Асықтарды тиісті қоржынға салу арқылы оқушылар сабақта білгендері туралы пікірлер қалдырады Бұл студенттерге сабақтағы жетістіктерін өз бетінше талдауға мүмкіндік береді. Үй тапсырмасы: 3 б. 56 WB |
|
Poster
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Music and Films
Music and Films
Short term plan: term 3
|
Teacher name: Мұғалімдер: |
Alimbetova A. Zh. Сейтова Г. Е. |
||
|
Date: Күні |
28.01.2025 |
||
|
Grade: 9 Сынып: 9 |
Number present: Қатысқаны: |
absent: Қатыспағаны: |
|
|
Lesson title/Сабақ тақырыбы |
Music and films / Музыка және фильмдер |
||
|
Learning objectives Оқу мақсаттары |
9.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about an increased range of general and curricular topics 9.5.3.1 write with grammatical accuracy on a range of familiar general and curricular topics 9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу |
||
|
Lesson objectives Сабақ мақсаттары |
Learners will be able to:
Оқушылар:
|
||
|
Plan/Жоспар |
|||
|
Stages / Time Уақыт |
Teachers’ actions Мұғалімнің іс әрекеті |
Students’ actions Оқушының іс әрекеті |
A student with special educational needs Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студент |
Assessment criteria Бағалау критерийлері |
Resources Ресурстар |
|
|
Beginning of the lesson 5 min Сабақтың басталуы 5 мин |
Organization moment students will be divided into two teams: Kazakhfilm and Hollywood. Ұйымдастыру кезеңі студенттер екі командаға бөлінеді: қазақ киносы және Голливуд.
1.Greeting. Ask about the weather. The teacher sets the lesson objectives, letting students know what to anticipate from the lesson
Сәлемдесу. Ауа-райы туралы сұраңыз. Мұғалім сабақтың мақсаттарын қояды, оқушыларға сабақтан не күтетінін білуге мүмкіндік береді Warm-up Students will listen to the lesson objectives from a video where the great Kazakh actress Meruert Utekesheva and the great animator Walt Disney tell us what awaits us in this lesson Оқушылар сабақтың мақсаттарын бейнероликтен тыңдайды, онда қазақтың ұлы актрисасы Меруерт Өтекешева мен ұлы аниматор Уолт Дисней осы сабақта бізді не күтіп тұрғанын айтып береді
Lead – In • Ask the children what they know about Meruert Utekesheva and Walt Disney. Ask them to guess the lesson topic Кіріспе * Балалардан Меруерт Өтекешева мен Уолт Дисней туралы не білетіндерін сұраңыз. Олардан сабақ тақырыбын болжауды сұраңыз |
The aim: To develop pupils speaking skills and create friendly atmosphere Мақсаты: оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыту және достық атмосфера құру Efficiency: By telling the wishes they show their appreciations . Students of the class are listed. Students' attention is drawn to the lesson. Determines the topic and purpose of the lesson Тиімділік: тілектерін айту арқылы олар өз ризашылықтарын білдіреді . Оқушылардың назарын сабаққа аударады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды Students answer Оқушылар жауап береді |
A pupil greets. Оқушы амандасады. |
At the organization moment teacher tries to award active pupils. «The praise» method is used to evaluate pupils with phrases like: “Good job! Well done!” Formative Assessment Ұйымдастыру сәтінде мұғалім белсенді оқушыларды марапаттауға тырысады. "Мадақтау" әдісі оқушыларды келесі тіркестермен бағалау үшін қолданылады: "Жақсы жұмыс! Жарайсың!” Қалыптастырушы Бағалау
Good job! |
Pictures суреттер
Student’s book оқулық |
|
|
Middle of the lesson Presentation part. 35 min Сабақтың ортасы Презентация бөлігі. 35 мин |
Ex: 1 Students will have to guess the films of the American and Kazakh cinematography. They will be able to guess movies by sound or frame. They will be shown an excerpt of the films. The aim : to improve their memory by stimulating their memories. Increase interest in the lesson topic Студенттер Американдық және қазақстандық кинематографияның фильмдерін табады. Олар фильмдерді дыбыс немесе кадр бойынша болжай алады. Оларға фильмдерден үзінді көрсетіледі. Мақсаты: есте сақтау қабілетін ынталандыру арқылы олардың есте сақтау қабілетін жақсарту. Сабақ тақырыбына қызығушылықты арттыру Ex: 2 • Each group will be given a poster and brief information about a particular film. Participants will have to make a poster and present their work using the passive voice. Aim: Students will remember the construction of sentences in the passive voice. They will try to do their job properly by working in a group and helping each other
Әр топқа белгілі бір фильм туралы плакат және қысқаша ақпарат беріледі. қатысушылар ырықсыз етісті қолдана отырып, постер жасап, өз жұмыстарын ұсынуы керек. Мақсаты: студенттер ырықсыз етісте сөйлем құруды есіне алады. Олар топта дұрыс жұмыс істеп бір біріне көмектесуге тырысады
Ex: 3 Each group must follow the kewar link and watch an excerpt from the films. students will have to translate the text and then voice the passage. Aim: To improve vocabulary, develop listening and speaking skills
Әр топ кьюар сілтемесі арқылы өтіп, фильмдерден үзінді көреді. Оларға осы үзіндінің мәтіні беріледі, студенттер мәтінді аударуы керек, содан кейін үзіндіні дауыстайды Мақсаты: сөздік қорын жақсарту, тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамыту |
Students watch the presentation and try to guess the frames and sounds from the movie Студенттер презентацияны көріп фильмдегі кадрлар мен дыбыстарды болжауға тырысады Students will work in a team and make a sentence in the passive voice and tell information about the film on the poster. Студенттер командада жұмыс істейді және ырықсыз етісті қолдана отырып сөйлемдер құрады.Плакатта көрсетілген фильм туралы ақпарат береді Students should carefully listen to an excerpt from the film and translate it. divide the text into roles and voice the excerpt. Оқушылар фильмнің үзіндісін мұқият тыңдап, оны аударуы керек. мәтінді рөлдерге бөліп, үзіндіге дауыстап беру керек |
• In a weaker class, ask students to underline the part of the sentences that give them the ‘clue’.
Сыныптағы әлсіз оқушыларға көмек беру
• In a weaker class, work in pairs complete the sentences with teacher’s support Әлсіз оқушылар жұптасып жұмыс жасау мұғалімнің қолдауымен сөйлемдерді толықтырады Participate in group work Топтық жұмысқа атсалысады |
Assessment criteria try to answer quickly and correctly Бағалау критерийлері тез және дұрыс жауап беруге тырысады
Descriptor: Answers correctly
Дискриптер жауапты дұрыс беру
Assessment criteria: Write sentences in passive voice correctly Бағалау критериі:
Ы
Descriptor: Write sentences in passive voice correctly Дискриптер: Плакатта,ы бейнеленген сурет бойынша ақпаратты ырықсыз етісті қолдана отырып айту
Descriptor: Translate the passage correctly, voice the passage showing acting skills and correct intonation Дискриптор: үзіндіні дұрыс аудару, үзіндіні дауыстау барынша актерлік қабілетті және дұрыс интонацияны көрсету |
Presentation Презентация Youtube |
|
|
End of the lesson 5 min Сабақтың соны 5мин |
FEEDBACK Learners provide feedback on what they have learned at the lesson. Using Asyq This is a way for students to self-reflect on their progress in the lesson. Home task:Ex: 3 P: 56 WB КЕРІ БАЙЛАНЫС Асықтарды тиісті қоржынға салу арқылы оқушылар сабақта білгендері туралы пікірлер қалдырады Бұл студенттерге сабақтағы жетістіктерін өз бетінше талдауға мүмкіндік береді. Үй тапсырмасы: 3 б. 56 WB |
|
Poster
|
|
||
шағым қалдыра аласыз





















