Beginning of the
lesson
5
min
Сабақтың
басталуы
5 мин
|
Organization
moment
students
will be divided into two teams: Kazakhfilm and
Hollywood.
Ұйымдастыру кезеңі
студенттер екі командаға бөлінеді: қазақ
киносы және Голливуд.

1.Greeting.
Ask about the weather.
The teacher
sets the lesson objectives, letting students know what to
anticipate from the lesson
Сәлемдесу.
Ауа-райы туралы сұраңыз.
Мұғалім сабақтың мақсаттарын қояды, оқушыларға сабақтан
не күтетінін білуге мүмкіндік береді
Warm-up
Students
will listen to the lesson objectives from a video where the great
Kazakh actress Meruert Utekesheva and the great animator Walt
Disney tell us what awaits us in this lesson
Оқушылар сабақтың
мақсаттарын бейнероликтен тыңдайды, онда қазақтың ұлы актрисасы
Меруерт Өтекешева мен ұлы аниматор Уолт Дисней осы сабақта бізді не
күтіп тұрғанын айтып береді

Lead –
In
• Ask the
children what they know about Meruert Utekesheva and Walt Disney.
Ask them to guess the lesson topic
Кіріспе
*
Балалардан Меруерт
Өтекешева мен Уолт Дисней
туралы не білетіндерін
сұраңыз. Олардан сабақ тақырыбын болжауды
сұраңыз
|
The aim: To develop pupils
speaking skills and create friendly atmosphere
Мақсаты: оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыту және достық
атмосфера құру
Efficiency: By telling the
wishes they show their appreciations .
Students of the class are
listed.
Students' attention is
drawn to the lesson.
Determines the topic and
purpose of the lesson
Тиімділік: тілектерін
айту арқылы олар өз ризашылықтарын білдіреді
.
Оқушылардың назарын
сабаққа аударады.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды
Students answer
Оқушылар жауап
береді
|
A pupil
greets.
Оқушы
амандасады.
|
At the
organization moment teacher tries to award active
pupils. «The
praise» method is used to
evaluate pupils with phrases like:
“Good
job!
Well
done!”
Formative
Assessment
Ұйымдастыру сәтінде
мұғалім белсенді оқушыларды марапаттауға тырысады. "Мадақтау" әдісі
оқушыларды келесі тіркестермен бағалау үшін
қолданылады:
"Жақсы
жұмыс!
Жарайсың!”
Қалыптастырушы
Бағалау

Good
job!
|
Pictures
суреттер
Student’s book
оқулық
|
Middle
of the lesson
Presentation part.
35 min
Сабақтың
ортасы
Презентация
бөлігі.
35 мин
|
Ex: 1
Students will have to guess
the films of the American and Kazakh cinematography. They will be
able to guess movies by sound or frame. They will be shown an
excerpt of the films.
The aim
: to improve their memory by stimulating their
memories.
Increase
interest in the lesson topic
Студенттер Американдық және қазақстандық
кинематографияның фильмдерін табады. Олар фильмдерді дыбыс немесе
кадр бойынша болжай алады. Оларға фильмдерден үзінді
көрсетіледі.
Мақсаты: есте сақтау қабілетін
ынталандыру арқылы олардың есте сақтау қабілетін
жақсарту.
Сабақ
тақырыбына қызығушылықты арттыру
Ex:
2
•
Each group will be given a poster and brief
information about a particular film. Participants will have to make
a poster and present their work using the passive
voice.
Aim: Students
will remember the construction of sentences in the passive voice.
They will try to do their job properly by working in a group and
helping each other
Әр топқа белгілі бір фильм
туралы плакат және қысқаша ақпарат беріледі. қатысушылар
ырықсыз етісті қолдана отырып, постер жасап, өз жұмыстарын ұсынуы
керек.
Мақсаты:
студенттер ырықсыз
етісте сөйлем құруды есіне алады.
Олар топта дұрыс жұмыс істеп бір біріне көмектесуге
тырысады

Ex:
3
Each
group must follow the kewar link and watch an excerpt from the
films. students will have to translate the text and then voice the
passage.
Aim: To improve vocabulary, develop listening and speaking
skills
Әр
топ кьюар сілтемесі арқылы өтіп, фильмдерден үзінді көреді.
Оларға осы үзіндінің мәтіні беріледі, студенттер мәтінді аударуы
керек, содан кейін үзіндіні дауыстайды
Мақсаты: сөздік қорын жақсарту, тыңдау және сөйлеу
дағдыларын дамыту

|
Students watch
the presentation and try to guess the frames and sounds from the
movie
Студенттер презентацияны көріп фильмдегі
кадрлар мен дыбыстарды болжауға
тырысады
Students
will work in a team and make a sentence in the passive voice and
tell information about the film on the
poster.
Студенттер командада жұмыс істейді және ырықсыз етісті қолдана отырып сөйлемдер құрады.Плакатта көрсетілген фильм туралы ақпарат береді
Students
should carefully listen to an excerpt from the film and translate
it. divide the text into roles and voice the
excerpt.
Оқушылар фильмнің
үзіндісін мұқият тыңдап, оны аударуы керек. мәтінді рөлдерге бөліп,
үзіндіге дауыстап беру керек
|
•
In a weaker class, ask students to underline the
part of the sentences that give them the ‘clue’.
Сыныптағы
әлсіз оқушыларға көмек
беру
•
In a weaker class, work in pairs complete the
sentences with teacher’s support
Әлсіз оқушылар жұптасып жұмыс
жасау мұғалімнің қолдауымен сөйлемдерді
толықтырады
Participate in group work
Топтық жұмысқа атсалысады
|
Assessment criteria
try to answer quickly and
correctly
Бағалау критерийлері тез және дұрыс жауап
беруге тырысады

Descriptor:
Answers
correctly
Дискриптер жауапты дұрыс
беру
Assessment
criteria:
Write sentences in passive voice
correctly
Бағалау
критериі:
Ы рықсыз
етісте сөйлемдерді дұрыс
жазу

Descriptor:
Write sentences in passive voice
correctly
Дискриптер:
Плакатта,ы бейнеленген сурет бойынша ақпаратты ырықсыз
етісті қолдана отырып айту

Descriptor: Translate the passage correctly, voice
the passage showing acting skills and correct
intonation
Дискриптор: үзіндіні дұрыс аудару, үзіндіні
дауыстау барынша актерлік қабілетті және дұрыс интонацияны
көрсету
|

Presentation
Презентация
Youtube
|