Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
5.2.1.1 Өз идеялары
мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен
өнердің көркем тәсілдерін
қолдану.
5.3.3.1 Пәндік терминологияны
қолдана отырып,өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы қолданылған
әдіс-тәсілдері\техникасы\сипаттау
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдесу,сыныптағы оқушыларды
түгендеу.
Сыныпта
психологиялық ахуал қалыптастыру,яғни сабаққа оқушыларды бейімдеп
бағдар беріледі
Сабақ
тақырыбымен,мақсатымен және критерийлермен
танысады.
Бағалау
Талдау
Рефлексия
|
Оқушылпр амандасып
,бір-біріне сәттілік
тілейді.
Сұрақ жауап арқылы оқушылар
қайталау сұрақтарына жауап
береді
|
Бірін-бірі
бағалау
|
АКТ
ресурстары
|
Ортасы
Сабақтың
соны
|
Мұғалім әр түрлі
материалдар мен
құралдарды\сазбалшық,ермексаз,қағаз
Сымдар,әйнек,ағаш,металл,пластик т.б\оқушыларға көрсетіп
таныстырады.
Оқушыларды топқа
бөліп тапсырма беріледі.
-ағаштан жасалған
мүсін
-саздан жасалған
мүсін
-металдан жасалған
мүсін
-мүсіннің дәстүрлі
емес формалары
|
Оқушылар топта мүсін
түрлерін зерделейді,олардың ұқсастығы мен айырмашылығын,орындалу
кезеңін және материалын анықтайды.Оқушылар көлемді формалардың
басқа өнер формалардан\графика,кескіндеме,фото және т.б\ визуальды
ерекшеліктерін түсіндіреді
Қорытынды жасау үшін
оқушылар жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы
бағалау.
-Ұсынылған
бұйымдардың қайсысы сіздерге
таныс?
-Олар қалай
аталады?
-Олар қандай
материалдардан жасалған?
-Олардың пішіні,түсі
қандай
Оқушылар осы сұрақтарға жауап
береді.
|
|
Ағаштан,металлдан,саздан,
жасалған
мүсіндер.
видеоролик
ағаш,
ермексаз,металл,
пластик
пышақ.
|
Сабақтың соңы 2-мин кері
байланыс
|
|
Сабақ соңында
оқушылар рефлексия
жүргізеді:
-Сен үшін не оңай
\қиын\болды?
-Өз жүмысына ризасың
ба?
-Неүшін өзіңді
немесе сыныптасыңның біреуін мақтағың
келді?
|
|
|