"My family"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"My family"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.Ағылшын тілі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:


Сабақ:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі: Кабдул Асултан Маратұлы

Сынып : 1

Қатысқандар саны: 12

Қатыспағандар саны:-

Тақырыбы: My family (менің отбасым)



Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

Оқушылардың ағылшын тілін меңгеруге қызығушылығын ояту

«Отбасы» тақырыбы негізінде диалогтік сөйлесу дағдыларын дамыту

Ағылшын тілінде ауызекі сөйлеуге дағдыландыру;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Жаңа сөздермен таныстыру, өз ойларын еркін айтуға үйретуге қол жеткізу,сөйлеу қабілеттерін арттыру.

  • шетелдік тілге деген қызығушылықтарын, ағылшын тілінде тыңдап - түсіну мен әңгімелесу іскерліктерін дамыту.

  • Тәуелдік есімдігімен таныстыру (my, your)

Оқушылардың басым бөлігі:

- Топтық,жұптық және жеке тапсырмалар орындайды

Кейбір оқушылар:

- жеке тапсырмалар орындайды

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Жаңа тақырыпты зейінмен тыңдап, түсіну.

  • Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетімен орындау.

  • Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ барысында белсенділік таныту.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Hello! I’m … What’s your name? How are you? I`m fine thank you

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналаған тармақтар:

Mummy-анашым-мамочка

Daddy-әкешім-папочка

Brother-аға-брат

Sister-әпке-сестра

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?

This is my mummy, this is my daddy, this is my sister, this is my brother

Жазылым бойынша ұсыныстар:

  • Сурет салғызу, ән айту,бейнероликтер көру

Алдыңғы тақырып

About myself

Жоспар

Жоспарланған уақыт:

40 мин

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланаған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

бағалау

ресурстар

Басталуы: 10мин

1. Ұйымдастыру бөлімі

-Good morning pupils!

-How are you today?

-Very well thank you, sit down!

If you`re fine, I`m fine too

Let`s begin our lesson

II.Топтастыру

І- Charlie`s family

ІІ- Liam`s family

-Now, children today we have a new phonetic exercise (sing a song daddy finger)

Мадақтау.

Шапалақ.






Smiles1 ғаламтор желісі, видео материалдар, сөздік кітаптар, маркер, фломастерлер А4, А3

Ортасы: 15мин












«Түрткі болу» әдісі, яғни сұрақ-жауап арқылы тақырыпты ашамыз. АКТ ны пайдалану модуль №1

Today`s our new theme is “ My family” module 1

Сабақ танысу түрінде қатынас жасау арқылы өрбиді.

1 тапсырма: (5 мин)

Сөздікпен жұмыс:

Ex .6 p.7(let`s listen)

Формативті бағалау




Смайликтер арқылы бағалау

Smiles1 ғаламтор желісі, видео материалдар, сөздік кітаптар, маркер, фломастерлер А4, А3

10 мин

Game: І- Charlie`s family “Family tree”

ІІ- Liam`s family “Family tree”




Сергіту сәті

2мин

Children are you tired?

Stand up let`s doing physical exercises



Head, Shoulders, Knees & Toes - Exercise Song For Kids

Аяқталуы: 3 мин

Есте сақтау қабілетін дамыту мақсатында тақырыпқа сай суреттерді бояту.

2 тапсырма:

Кітаппен жұмыс:

Ex.4 at p.6 (draw and say) (3мин)

Модуль №1

Үй тапсырма: Жаңа сөздерді жаттау


Формативті бағалау




Қосымша ақпарат

Ғаламтор деректері


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтардағы байланыс


Ойтүрткі сұрақтар арқылы тапсырмаға қарай бағдарлаймын. Қабілетті балаларға ойтолғау жасауды, ауызекі сойлеп, оқи алуға дағдыландырамын

  • Формативті және топтық бағалау; смайлик жинау, мадақтау, сенім білдіру.

Слайдтар,сөздік жұмысы,ғаламтор деректері, видео Информатика, сурет пәнаралық байланысы


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?






Бүгінгі сабақта оқушылар ағылшын тілінде жаңа сөздерді қызыға қайталады. Оқушыға арналған оқулықтан суретін бояу арқылы, отбасы мүшелерінің аттарын есте сақтауға тырысты. Тақырыпқа қатысты сұрақтарды өз деңгейінде жауап бере алды.


Қорытынды бағамдау: «my family» тақырыбы.

Түсіндіру, талдау, сұрақ – жауап, постермен жұмыс, кітаппен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
183
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі