Тексерілді:Оқу ісі жөн.орынбасары: М. ЖомартоваПәні: Ағылшын тіліКүні: 05.04.2018Сыныбы:1Сабақтың тақырыбы: Unit 2. Lesson 1.My familyСабақтың мақсаты: «Менің отбасым» тақырыбы бойынша жаңа лексиканы үйрену.This is….. құрылымын мақылдау сұраулыСабақтың мақсаты: «менің отбасым» тақырыбы бойынша жаңа лексиканы үйрену. нысандарды қолдану; ағылшын тілінің ерекше дыбыстарын айту дағдыларын дамыту. Ата – ана мен тума – туысқандарды құрметтеуге баулу.Күтілетін нәтиже:Пәндік: өз отбасы мен тума – туысқандарын таныстыру дағдысын қалыптастыру.Тұлғалық: ата – ана мен туысқандарды құрметтеуге баулуЖүйелік – әрекеттік: осы тақырып бойынша оқылған лексикалық – грамматикалық материалды пайдалану.Сабақты материалдық қамтамасыз ету:Мұғалім үшін: CD ойнатқыш, оқу қызыметіне ынталандыруға арналған смайлдар, интерактивті тақта, флэш – карталар.Оқушылар үшін: оқулық, жұмыс дәптері, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер.Пәнаралық байланыс: музыка («My mother, my father, my sister, my brother» әнін орындау), сурет (жұмыс дәптерінде контурларды үстінен бастырып сызу).Сабақтың барысыІ Ұйымдастыру сәті.Good morning children! How are you? (CL. Fine thanks) Sit down please.ІІ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.Біз өзіміз және достарымыз туралы айта білеміз. Солай емес пе? Бүгін біз ең жақын адамдар туралы айтып үйренеміз. Сендер үшін ең жақын адамдар кім? (Cl. Ана, әке ).ІІІ Тірек білімді белсенділеу.Фонетикалық жаттығуБалалар, бізге Mr.Wise Crow келді. Hello, children. How are you? Балалар, онымен амандасыңдар. Mr.Wise Crow – бүгін біз [ð], [z] дыбыстарын айтып жаттығамыз. Біз бұл дыбыстар мен таныспыз. Ара ызылдағанда тіліміз қай жерде болады? (CL. Үй ішінде). Ал шыбын ызылдағанда тіліміз қай жерде болады? (CL. Далада). Listen and repeat: [ð]- [z], [ð]- [z], [ð]- [z].IV Жаңа материалмен жұмыс.Оқулықпен жұмыс1 – жаттығу. Listen and repeat:Оқулықтағы суретке сүйене отырып, жаңа лексиканы еңгізу. Оқушы балаларға таныс кейіпкер – Әлібекті көрсетеді. Ол өзінің отбасы туралы әңгімелеп береді.Track13.Hi! My name is Alibek. This is my family. This is my father, Marat. This is my mother, Gulmira. This is my brother, Olzhas and this is my sister, Aliya.Дидактикалық ойын.Мұғалім отбасы мүшелері бейнеленген карточкаларды көрсетеді, балалар оларды айтады (father, mother, brother, sister,).Содан соң мұғалім карточканы көрсетеді (mother,) айтқанда «father» дейдію Балалар мұғалімді түзету керек.2 – жаттығу.Look and listen to Bota.Track 14.Hi! My name is Bota. This is my family. This is my father. This is my mother . This is my brother and this is my sister.Мәтінді тыңдаған кезде оқушылар аты аталған Ботаның отбасының мүшесін саусақтарымен көрсетеді. Тыңдағаннан кейін оқушыларға Ботаның Отбас туралы естеріңде қалғанын әңгімелеп беруді ұчыныңыз.«Show me» дидактикалық ойыны.Мұғалім отбасы мүшесін айтады, акл оқушылар оны суреттен көрсетеді. Show methe mother. Show methe sister. Show methe brother. Show methe father.3 – жаттығу. Listen and sing.Track 15.My mother, my father, my sister, my brother.My mother, my father, my sister, my brother.This is my family, this is my familyОқушылар әнді тыңдайды. Оқушылар әнді орындай отырып, 1 – жаттығу суретіндегі отбасы мүшелерінің әрқайсысын көрсетеді.4 – жаттығу. Look and sayОқушылар ұсынылған суреттерге сәйкес қажетті отбасы мүшесін атап, сөйлемді аяқтауға тиіс. Мысалы