Тексерілді: Оқу ісі
жөн.орынбасары: М.
Жомартова
Пәні: Ағылшын
тілі
Күні: 05.04.2018
Сыныбы:1
Сабақтың
тақырыбы: Unit 2.
Lesson
1.My family
Сабақтың
мақсаты: «Менің отбасым»
тақырыбы бойынша жаңа лексиканы үйрену.This is….. құрылымын мақылдау сұраулы
Сабақтың мақсаты: «менің отбасым» тақырыбы бойынша жаңа
лексиканы үйрену. нысандарды қолдану; ағылшын тілінің ерекше дыбыстарын айту
дағдыларын дамыту. Ата – ана мен
тума – туысқандарды құрметтеуге баулу.
Күтілетін
нәтиже:
Пәндік: өз
отбасы мен
тума – туысқандарын таныстыру дағдысын қалыптастыру.
Тұлғалық: ата – ана
мен туысқандарды құрметтеуге баулу
Жүйелік –
әрекеттік: осы тақырып бойынша оқылған
лексикалық – грамматикалық материалды
пайдалану.
Сабақты материалдық қамтамасыз
ету:
Мұғалім үшін: CD ойнатқыш,
оқу қызыметіне ынталандыруға арналған смайлдар, интерактивті тақта,
флэш – карталар.
Оқушылар үшін: оқулық,
жұмыс дәптері, түрлі түсті қарындаштар,
фломастерлер.
Пәнаралық
байланыс: музыка («My mother, my father, my
sister, my brother» әнін орындау), сурет (жұмыс дәптерінде
контурларды үстінен бастырып сызу).
Сабақтың барысы
І Ұйымдастыру
сәті.
Good morning children! How are
you? (CL. Fine thanks) Sit down
please.
ІІ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Біз өзіміз және
достарымыз туралы айта
білеміз. Солай емес
пе? Бүгін біз
ең жақын адамдар туралы айтып үйренеміз. Сендер үшін
ең жақын адамдар кім? (Cl. Ана, әке ).
ІІІ Тірек білімді белсенділеу.
Фонетикалық жаттығу
Балалар, бізге Mr.Wise Crow келді. Hello, children. How are
you? Балалар, онымен амандасыңдар. Mr.Wise Crow – бүгін біз
[ð], [z]
дыбыстарын айтып жаттығамыз. Біз бұл
дыбыстар мен
таныспыз. Ара ызылдағанда тіліміз қай
жерде болады? (CL. Үй
ішінде). Ал шыбын ызылдағанда тіліміз қай
жерде болады? (CL. Далада). Listen and
repeat: [ð]- [z], [ð]- [z], [ð]- [z].
IV Жаңа материалмен
жұмыс.
Оқулықпен
жұмыс
1
– жаттығу. Listen and
repeat:
Оқулықтағы суретке сүйене отырып, жаңа лексиканы еңгізу. Оқушы балаларға таныс кейіпкер – Әлібекті көрсетеді. Ол өзінің отбасы туралы әңгімелеп береді.
Track13.
Hi! My name is
Alibek. This is my family. This is my father, Marat. This is
my mother, Gulmira. This is my brother, Olzhas and this is my
sister, Aliya.
Дидактикалық
ойын.
Мұғалім отбасы мүшелері бейнеленген карточкаларды көрсетеді, балалар оларды айтады (father, mother, brother,
sister,).
Содан соң
мұғалім карточканы көрсетеді (mother,) айтқанда «father» дейдію Балалар мұғалімді түзету керек.
2
– жаттығу.Look and listen to
Bota.
Track
14.
Hi! My name is Bota. This is
my family. This is my father. This is my mother . This is my
brother and this is my
sister.
Мәтінді тыңдаған кезде оқушылар аты
аталған Ботаның отбасының мүшесін саусақтарымен көрсетеді. Тыңдағаннан кейін оқушыларға Ботаның Отбас туралы естеріңде қалғанын әңгімелеп беруді ұчыныңыз.
«Show me» дидактикалық
ойыны.
Мұғалім отбасы мүшесін айтады, акл оқушылар оны
суреттен көрсетеді. Show methe mother. Show methe sister. Show methe brother.
Show methe father.
3
– жаттығу. Listen and sing.
Track
15.
My mother, my father, my
sister, my brother.
My mother, my father, my
sister, my brother.
This is my family, this is my
family
Оқушылар әнді
тыңдайды. Оқушылар әнді
орындай отырып, 1 – жаттығу суретіндегі отбасы мүшелерінің әрқайсысын көрсетеді.
4
– жаттығу. Look and say
Оқушылар ұсынылған суреттерге сәйкес қажетті отбасы мүшесін атап, сөйлемді аяқтауға тиіс. Мысалы: This is my mother.
Соңғы сөйлемде оқушылар family деген жалпы атауды қолдануы тиіс
VСабақты қорытындылау
Жарайсыңдар балалар! Бүгінгі сабақта сендер отбасы мүшелерінің қалай таныстыру керектігін (This is my mother және
т.с.с. айтуды ), отбасы туралы сұрақ қоюды үйрендіңдер. Ағылшын тілінде ата
–
анамызды әпкелерімізді (қарындас, сіңілілерімізді), ағаларымызды(інілерімізді) қалай таныстыру керектігін есіме салыңдаршы. Жарайсыңдар! (Әр сабақта балаларды мақтай отырып, олардың жетістіктерін атап
өту өте
маңызды