Сабақтың
басы
10 мин
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.
Психологиялық ахуал

3.
Конфет түстері арқылы топқа бөлу

3. «Бумеранг» әдісі арқылы оқушылар топ болып, үй жұмысын қайталайды
Әр топ
мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын келесі
топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың барлығы
да қатысады
Дескриптор:
- Үй тапсырасы бойынша сұрақтарға
жауап береді
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.
Бір-біріне ақ тілек айтады
3.
Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді
3. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға жауап береді
|
ҚБ
смайлик әдісі



|
Оқулық
«Арман
ПВ»
Түрлі
конфеттер
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа
сабақты түсіндіру





Топтық жұмыс
1-тапсырма
«Ой қозғау» әдісі

Дескриптор:
-Мысықты
пернетақтадан басқаруға қажетті командалар қай блокта орналасқанын
табады
Жұптық жұмыс
2
-тапсырма
«Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын»
әдістемесі
арқылы
жұптарынмен жұмысты орындап, кестені толтырады, керекті мәліметті
дәптерге жазады

Дескриптор:
-Берілген блоктардың қызметін дәптерге жазады
Жеке
жұмыс.
3-тапсырма
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы тапсырманы орындау

Дескриптор:
-Scratch
программасын іске қосады
-Мысықтың скриптісін құрады
-Қуыршақ
пен доптың скриптісін құрады
Сергіту
сәті
«Мен таптым» әдісі
Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды.
Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен
таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.
EБҚЕ бар балалар үшін
тапсырма

Дискриптор
Берілген
тапсырманы түсініп оқиды
Сабақты қорытындылау.
4-тапсырма

Дескриптор:
- Сенсорлар блогындағы пернелердің
қызметін зерттейді
|
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды
Сергіту
сәтін жасайды
Тапсырманы орындайды
4-тапсырманы орындайды
|
ҚБ
«Жарайсыңда» «бәрекелді»
«керемет»
Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау
Бас
бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды
Смайлик
арқылы

От шашу арқылы
|
А-4
парақшасы, оқулық
Жұмыс
дәптер
Ноутбук,
оқулық
Тапсырма
|