Мультфильм құру үшін спрайттарды басқару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мультфильм құру үшін спрайттарды басқару

Материал туралы қысқаша түсінік
Мультфильм құру үшін спрайттарды басқару
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім")

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 2

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Мультфильм құру үшін спрайттарды басқару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастырады

Сабақтың мақсаты:

Пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру;

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

Мінез-құлық нормаларын білу және оларды сақтаудың маңызын түсіну • Командада жұмыс істей білу

Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2. Психологиялық ахуал

3. Конфет түстері арқылы топқа бөлу

3. «Бумеранг» әдісі арқылы оқушылар топ болып, үй жұмысын қайталайды

Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың барлығы да қатысады

Дескриптор:

- Үй тапсырасы бойынша сұрақтарға жауап береді

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Бір-біріне ақ тілек айтады


3. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді



3. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді

ҚБ смайлик әдісі














Оқулық

«Арман ПВ»





Түрлі конфеттер










Сабақтың ортасы

30 мин







Жаңа сабақты түсіндіру

Топтық жұмыс

1-тапсырма

«Ой қозғау» әдісі

Дескриптор:

-Мысықты пернетақтадан басқаруға қажетті командалар қай блокта орналасқанын табады


Жұптық жұмыс

2 -тапсырма

«Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі

арқылы жұптарынмен жұмысты орындап, кестені толтырады, керекті мәліметті дәптерге жазады


Дескриптор:

-Берілген блоктардың қызметін дәптерге жазады

Жеке жұмыс.

3-тапсырма

«Миға шабуыл» әдісі арқылы тапсырманы орындау

Дескриптор:

-Scratch программасын іске қосады

-Мысықтың скриптісін құрады

-Қуыршақ пен доптың скриптісін құрады

Сергіту сәті

«Мен таптым» әдісі
Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.

EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Дискриптор

Берілген тапсырманы түсініп оқиды


Сабақты қорытындылау.

4-тапсырма

Дескриптор:

- Сенсорлар блогындағы пернелердің қызметін зерттейді



















































1-тапсырманы орындайды













2-тапсырманы орындайды


















3-тапсырманы орындайды
















Сергіту сәтін жасайды









Тапсырманы орындайды










4-тапсырманы орындайды























































ҚБ

«Жарайсыңда» «бәрекелді»

«керемет»












Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау















Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды






















Смайлик арқылы







От шашу арқылы













А-4 парақшасы, оқулық












Жұмыс дәптер


















Ноутбук, оқулық



















Тапсырма








Сабақтың соңы

5 мин

2.Кері байланыс: Тазалық

Өзін-өзі бағалау.


Слайд/плакат

Үй тапсырмасы

&15оқу. 64-67 беттер










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2025
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі