Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Менің мектебім |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Асилдин Ә.Е |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мынау – мектеп |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру; 1.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдана алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады: сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап бере алады |
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы
Ортасы
Соңы |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Өткен сабақ-ты қайталау. Үй тапсырмасы. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. өлең жолдарын қайталатады. Сергіту сәті.
1 дегенде
тұрайық, Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын қайталатады. Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
Сөздікпен жұмыс. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен танысады. Қандай? – какой Әдемі – красивый Үлкен – большой Кішкентай – маленький Айтылым. Тыңдалым. Мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді қайталайды. Үлгі бойынша сөйлеседі. сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап береді.
Дескриптор:
Жазылым. Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды толықтыр . Дескриптор:
Сергіту сәті. Айтылым Сұраққа жауап бер.
Дескриптор:
Үй тапсырмасы: |
Бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Бөлімге байланысты жаңа сөздерді қайталады. Мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді қайталайды. Үлгі бойынша сөйлеседі
Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды толықтырады.
Сұрақтарға жауап береді
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы «Шапалақ» әдісі
«Бас бармақ» әдісі
Шапалақ» әдісі |
Интербелсенді тақта, стикерлер, оқулық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мынау - мектеп
Мынау - мектеп
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Менің мектебім |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Асилдин Ә.Е |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Мынау – мектеп |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру; 1.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдана алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады: сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап бере алады |
|
|
Бағалау критерийі |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы
Ортасы
Соңы |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Өткен сабақ-ты қайталау. Үй тапсырмасы. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. өлең жолдарын қайталатады. Сергіту сәті.
1 дегенде
тұрайық, Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын қайталатады. Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
Сөздікпен жұмыс. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен танысады. Қандай? – какой Әдемі – красивый Үлкен – большой Кішкентай – маленький Айтылым. Тыңдалым. Мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді қайталайды. Үлгі бойынша сөйлеседі. сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап береді.
Дескриптор:
Жазылым. Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды толықтыр . Дескриптор:
Сергіту сәті. Айтылым Сұраққа жауап бер.
Дескриптор:
Үй тапсырмасы: |
Бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Бөлімге байланысты жаңа сөздерді қайталады. Мұғалімнің қолдауымен заттың атын білдіретін сөздерді қайталайды. Үлгі бойынша сөйлеседі
Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды толықтырады.
Сұрақтарға жауап береді
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы
Мұғалімнің ауызша кері байланысы «Шапалақ» әдісі
«Бас бармақ» әдісі
Шапалақ» әдісі |
Интербелсенді тақта, стикерлер, оқулық
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















