Мың алғыс саған , қазақ халқы!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мың алғыс саған , қазақ халқы!

Материал туралы қысқаша түсінік
Мың алғыс саған , қазақ халқы! 7-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7-cынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Мың алғыс саған , қазақ халқы!

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.4.1 Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау;

7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: алғыс айту туралымәтін мазмұнын түсіну, негізгі ойды анықтау, еліктеу сөздердің ерекшеліктерін түсіну;

Көпшілігі:сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы мәтін тақырыбын анықтау, еліктеуіш сөздердің қолданылуын түсіну;

Кейбір оқушылар: мәтін тақырыбын, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау, еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы









1. Ұйымдастыру: сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.

Жағымды психологиялық ахуал «Жүректен жүрекке»

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

Алтын алма, алғыс ал: алтын деген жер сыйы, алғыс деген ел сыйы.

***

Алғыс алған жігіттің  аты бәйгеден бірінші келеді.

***

Қайырымдылық жасасаң,  Қайырын өзің көресің. 
Оқушылар берілген мақалдардың мағынасын ашады.

  • Күніне қанша рет алғыс аласыңдар?

  • Алғыс алуға байланысты елімізде қандай мерекелер тойлануда?

  • Неліктен 1 наурыз «Алғыс айту» күні болып белгіленді?

  • Бұл күні қандай тарихи оқиғаларды еске аламыз?

Дескриптор:

  • мағынасын ашады, негізгі ойды анықтайды;

  • -сұрақтарға жауап береді.

ҚБ.

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылардың назары сабаққа аударылады.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

Оқушылар берілген мақалдардың мағынасын ашады.




Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.









ҚБ




Сабақтың ортасы







































ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. 2-тапсырма. Қадыр Мырза Әлінің «Қазақ осы» өлеңінің бейнеролигін тыңдайды.

Тапсырма. Мәтіннің негізгі ойын дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері үшін мына жұмыс түрі беріледі:

Талқы себепшісі

Белгілеуші

Байланыстырушы

*Қорытындылаушы

Суреттеуші сияқты рөлдерді бөліп алып, мәтінді талқылаушы идеясын, тақырыбын айтады, белгілеуші негізгі ой бойынша төрт сұрақ құрастырады, байланыстырушы қазіргі өмірмен байланыстырып, өз өмірінен мысал келтіреді, қорытындылаушы шешім ұсынады, суреттеуші мәтін желісі бойынша сурет салады.

Әр бөлім бойынша тапсырма орындалған соң, оқушылар алдында ойларын қорғайды.

Бағалау критерийі

Дескриптор

  • Мәтіннің тақырыбын анықтайды

  • Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнерін ажыратады

  • Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды

Білім алушы

- мәтінді мұқият тыңдайды;

- сөйлеушінің сөйлеу мәнерін ажыратады;

- негізгі ойды анықтайды.

- тақырыбын, идеясын анықтайды;

- қазіргі өмірмен байланыстырады;

- шешім ұсынады;

- мәтін желісі бойынша сурет салады.

ҚБ.

3-ТАПСЫРМА. Еліктеу сөздерді тауып, жасалу жолдарын түсіндіріңдер. Мағынасына, тұлғасы мен құрамына қарай талдау жасаңдар.

Бағалау критерийі

Дескриптор

  • Еліктеуіш сөздерді ажыратып, мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді.

Білім алушы

- Еліктеу сөздерді тауып, жасалу жолдарын түсіндіреді;

- Мағынасына, тұлғасы мен құрамына қарай талдау жасайды.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН

5-ТАПСЫРМА. Алғыс айту күні туралы түсініктеріңді кластер арқылы көрсетіңдер.



Shape1

Алғыс айту күні







Дескриптор:

  • Алғыс айту күні туралы түсініктерін ортаға салады;

  • ойын тұжырымдайды;

  • -кластер құрады.

ҚБ

Талқысебепші

Белгілеуші


Байланыстырушы

Қорытындылаушы-


Суреттеуші-


Еліктеу сөздерді тауып, жасалу жолдарын түсіндіріңдер. Мағынасына, тұлғасы мен құрамына қарай талдау жасаңдар.







Алғыс айту күні туралы түсініктеріңді кластер арқылы көрсетіңдер.















Топаралық бағалау.

Әр топ дайын бағалау критерийі бойынша бір-бірін бағалап шығады.















ҚБ





https://www.youtube.com/watch?v=q5_AGpd6O5k








7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы






Сабақтың соңы







Үй тапсырмасы:

Керібайланыс:

6-тапсырма



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2024
250
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі