|
Күні: 04.02.2019ж Сынып: 7 Пәні: тәрбие сағаты |
Қатысқандар саны Мектеп: Ғ.Мұратбаев атындағы №91 орта мектеп Қатыспағандар саны Мұғалімнің аты-жөні: Айтуған Дәметкен |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Мың мамандық бәрі бар, Таңдап, талғап бірін ал!» |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Оқушыларға болашақ мамандық және оқу бағдарын таңдауда көмектесу, мамандық әлемі және оның ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту; Оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы көзқарасын дамыту, алдағы уақытта мамандық таңдауда дұрыс жолда болуына себепкер болу, таңдаған мамандығының өз бейімділігі мен қабілетіне сәйкес келуін нақтылау, өз - өзін танудың жалпы әзірлігін қалыптастыру |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Мамандық таңдау мәселесін белсенді арттыру, мамандық әлемі туралы ақпарат алу арқылы және өзін тану шекарасын кеңейту арқылы мамандық бағытын таңдауда жауапты шешім қалыптастыру. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды ізденуге, дәлдікке, еңбектенуге тәрбиелеу |
||
|
Әдістері |
Ойын, сұрақ – жауап, эвристикалық (сұрақ қою, табу, іздену) топпен жұмыс, шығармашылық жұмыс, топтастыру. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|
|
Басы |
Ұйымдастыру сәті Сәлемдесу. 1.Шаттық шеңбері. Балалар, мен сендерге сәттілік тілеймін. Бір-бірлеріңе жақсы тілек айтыңыздар.Қайырлы таң! Алған бағаң тек бестік болсын! Оқушыларды түгелдеу |
Таныстырылым |
|
|
Ортасы |
Атақты ғұлама Әл – Фараби
айтқандай
Мұғалім: Айтыңдаршы, маман дегеніміз не?
Белгілі бір мамандық иесі болу үшін не істеу керек? Ендеше
әрқайсымыз өз қалаған мамандығымызды
айтайық.
Психологиялық сәт:
«Психогеометрия» Ж. Аймауытов айтқандай «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ, мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» десек, Абай атамыз айтқандай «болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды сүйсеңіз. Ондай болмақ қайда деп, айтпа ғылым сүйсеңіз» дегендей алға ұмтылып арманымызға жетіп, мамандық иесі болайық. |
Интернет ресурсы |
|
|
Соңы |
Сабақты бекіту
Үйге тапсырма: |
|
|
|
Рефлексия |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Стикер, Бағалау парағы |
|
|
Не сәтті өтті? |
|
||
|
Не сәтсіз болды? |
|
||
|
Нені дамыта алар едім? |
|
||
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:__________ Е.Рахов
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мың мамандық бәрі бар, Таңдап, талғап бірін ал!
Мың мамандық бәрі бар, Таңдап, талғап бірін ал!
|
Күні: 04.02.2019ж Сынып: 7 Пәні: тәрбие сағаты |
Қатысқандар саны Мектеп: Ғ.Мұратбаев атындағы №91 орта мектеп Қатыспағандар саны Мұғалімнің аты-жөні: Айтуған Дәметкен |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Мың мамандық бәрі бар, Таңдап, талғап бірін ал!» |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Оқушыларға болашақ мамандық және оқу бағдарын таңдауда көмектесу, мамандық әлемі және оның ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту; Оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы көзқарасын дамыту, алдағы уақытта мамандық таңдауда дұрыс жолда болуына себепкер болу, таңдаған мамандығының өз бейімділігі мен қабілетіне сәйкес келуін нақтылау, өз - өзін танудың жалпы әзірлігін қалыптастыру |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Мамандық таңдау мәселесін белсенді арттыру, мамандық әлемі туралы ақпарат алу арқылы және өзін тану шекарасын кеңейту арқылы мамандық бағытын таңдауда жауапты шешім қалыптастыру. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды ізденуге, дәлдікке, еңбектенуге тәрбиелеу |
||
|
Әдістері |
Ойын, сұрақ – жауап, эвристикалық (сұрақ қою, табу, іздену) топпен жұмыс, шығармашылық жұмыс, топтастыру. |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|
|
Басы |
Ұйымдастыру сәті Сәлемдесу. 1.Шаттық шеңбері. Балалар, мен сендерге сәттілік тілеймін. Бір-бірлеріңе жақсы тілек айтыңыздар.Қайырлы таң! Алған бағаң тек бестік болсын! Оқушыларды түгелдеу |
Таныстырылым |
|
|
Ортасы |
Атақты ғұлама Әл – Фараби
айтқандай
Мұғалім: Айтыңдаршы, маман дегеніміз не?
Белгілі бір мамандық иесі болу үшін не істеу керек? Ендеше
әрқайсымыз өз қалаған мамандығымызды
айтайық.
Психологиялық сәт:
«Психогеометрия» Ж. Аймауытов айтқандай «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ, мұның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» десек, Абай атамыз айтқандай «болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды сүйсеңіз. Ондай болмақ қайда деп, айтпа ғылым сүйсеңіз» дегендей алға ұмтылып арманымызға жетіп, мамандық иесі болайық. |
Интернет ресурсы |
|
|
Соңы |
Сабақты бекіту
Үйге тапсырма: |
|
|
|
Рефлексия |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Стикер, Бағалау парағы |
|
|
Не сәтті өтті? |
|
||
|
Не сәтсіз болды? |
|
||
|
Нені дамыта алар едім? |
|
||
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:__________ Е.Рахов
шағым қалдыра аласыз













