«Мысық» суретін салу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Мысық» суретін салу

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мысық»сурет салу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: шығармашылық

Бөлімдері:  Сурет

Тақырыбы: «Мысық»

  Мақсаты: Балаларға геометриялық пішіндер арқылы мысықтың суретін салуды  үйрету. Балаларды тазалыққа, әдемілікке баулу,пішіндердің тустерін ажыратуға,ойлау, көру қабілеттерін  және ұсақ қол қимылдарын дамыту. 

  Қолданылатын көрнекіліктер: слайд, дидактикалық ойын, геометриялық пішіндер,  мысықтың   үлгі  суреті.акварель,қылқалам, карандаш

  Билингвалды компонент: Мысық-кошка,сүт-молоко,тышқан-мыш.

Іс-әрекет кезеңдері


Педагогтің әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Жұмбақ 

Тікірейіп құлағы
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті-қолын жуады.

Ғажайып сәт:

 Есік қағылып топқа мақта қыз келеді.    

Сәлеметсіңдерме балалар! «Мен  мақта қыз бен мысық»ертегісіндегі  Мақта қызбын, мен мысығымды іздеп келдім, мысығымды  үйден қуып шығып едім, енді таба алмай жүрмін. Маған мысықты  табуға  көмектесесіңдерме ?

- Балалар мысық қайда кетуі мүмкін?

«Мақта қыз бен мысық»ертегісі бойынша іздеп көрерміз.

мысық

-Иә білеміз,

-Я, көмектесеміз.

-сиырға барып көрейік

Ұйымдастыру-іздестіру

Онда сиырға барып сұрап көрейік.

-Сиыр сен мақта қыздың мысығын көрмедің ба?

- Иә балалар, мақта қыздың мысығы маған келген, менің тапсырмамды орындасаңдар, мақта қыздың мысығы қай жаққа кеткенін айтамын.

1-тапсырма

Мысық үй жануары ма?

Мысық нені жақсы көреді?

Мысық қалай дыбыстайды?

Мысық қалай жүреді?

Жарайсыңдар балалар, сендер менің тапсырмамды   жақсы орындадыңдар,Мақта қыз енді сен мысықты ренжітпе, мысық ана жерде үлкен тал бар, талдың көлеңкесіне тынығуға  кеткен.

-рахмет саған сиыр, біз талға барайық.

Балалар «талдан мақта қыздың мысығын көрмедің ба»-деп сұрайды?

Тал иә балалар, мақта қыздың мысығы маған келген, менің көлеңкемде  тынығып, дем алған. Менің сендерге берер тапсырмам бар, егер сол тапсырмамды  орындасаңдар, мысықтың қай жаққа кеткенін айтамын.

-слайдтан геомететриялық пішіндер шығады,мынау қандай пішіндер,түстері қандай?

Жарайсыңдар балалар сендер менің барлық тапсырмамды жақсы орындадыңдар,мақта қыздың мысығы шөлдегесін су ішуге кеткен.

Балалар су тасып жүрген қыздарға келеді,

Қыздар қыздар мақта қыздың мысығын көрмедіңдерма?

-ия, көрдім шөлдегесін мысыққа су бердім.

-балалар қолдарыңдағы не?

-геометриялық пішіндер,бұл пішіндерден мысықты құрастырамыз.

-мағанда мысықтың суретін құрап көрсетіңдерші.

Мақта қыз бізге мысықты сипаттап берші.

-басы домалақ,

-денесі үш бұрыш

-құйрығы ұзын сопақша

-құлақтары үш бұрыш

Балалар ненің суреті шықты?

Билингвизм

-мысық-кошка

Сүт-молоко

Тышқан-мышь

Балалар осы геометриялық пішінге қарап мысықтың суретін салып көрейік.

Балалар суретті салуға кіріседі.Суретті салып,бояп мақта қызға көрсетеді.

-Сол кезде Тышқан жүгіріп келеді.

-ана жерде мысық отыр, мен үйіме бара алмай тұрмын.

-мақта қыз: Ол менің мысығым шығар, мына суреттегі мысыққа ұқсайды ма?

-Иә , осы мысық , мақта қыз мысықты ортаға алып келеді. Тышқан үйіне қарай қашып кетеді.

Мақта қыз: Балалар рахмет сендер маған көп көмектестіндер, мысығымды тауып бердіңдер, енді мен мысығымды ренжітпеймін сау болыңдар.

-балалар сиырға келе

-біз тапсырма орындауға дайынбыз

-мысықты үйге апарып кіргізеді

-суреттердің ішінен мысықтың тағамын ажыратады.

-мяу-мяу

-балалар сиырға рақметін айтып,талға барады.

-тал тал мақтақыздың мысығын көрмедің ба?

 -біз тапсырманы орындауға дайынбыз

-балалар пішіндерді атап ,түстерін ажыратады.

-балалар талға рақметін айтып ары қарай мысықты іздеуге кетеді

-балалар су тасып жүрген мысыққа келеді

Мысықты көрмедің ба

-геометриялық пішіндер

Балалар мақта қыздың айтуы бойынша пішіндерді орналастырып мысықты құрастырады.

-мысықтың суреті

-балалар жаңа сөздерді тәрбиешімен бірге қайталайды

-мысықтың суретін үлгі суретке  қарап салады

-балалар суреттерін мақта қызға береді

-балалар тышқан  мен бірге мысықты көруге барады

-мақта қыз бен қоштасады

Рефлексивті-түзетушілік

Жарайсыңдар, балалар сендер бүгін көп еңбектендіңдер.Балалар ненің суретін салдыңдар?

-Қандай геометриялық пішінмен салдыңдар?

Жарайсыңдар балалар, олай болса бізде шаршадық тобымызға қайтайық.

-мысықтың

-үшбұрыш,сопақша дөңгелек пішіндермен.

-балалар топқа қайтады

                                                        

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:  мысықтың үй жануары екенін біледі.

 

Нені игерді: Дөңгелек, сопақша, үшбұрышты пішіндерді пайдалана отырып, мысықтың суретін салуды.

Нені меңгерді: гуашь пен қылқаламды дұрыс қолдануды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2019
5108
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі