Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті технологиялық картасы
Білім беру саласы: шығармашылық
Бөлігі: сурет салу
Тақырыбы: « Мысықтың ізі»
Мақсаты: Сенсорлық технологиясын пайдаланып, саусақпен сурет салуға үйрету. Шығармашылық қабілетін , түстерді таңдай білуге, көркемдік талғамын дамыту. Саусақ моторикасынжетілдіру. Адамгершілікке , шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Мысық-кошка-cat, із-след-track
Көрнекіліктер: Мысықтың суреті, Мақта қыз мен мысықтың суреті.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, көрсету, әңгімелесу, жеке жұмыс, сұрақ-жауап, мадақтау, қортындылау.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Бала-дың іс-әрекеті. |
|
Мотивациялық Қозғаушылық |
Жылулық шеңбері: Күннің көзі ашылып, Көкке шуақ шашылып Құтты қонақ келіпті Төрімізге еніпті Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой Ал, кәнекей бәріміз, Сәлем дейік үлкенге. |
Балалар шеңберге тұрып қонақтармен амандасады. |
|
Ұйымдастыру шылық -ізденістік |
-Қазір, жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінде неше ай бар? -Атап беріңдерші? -Бүгін ауа рай қандай? -Балалар, біз көптеген ертегілер білеміз. Кәнекей атап шығайықшы. «Мақта қызбен мысық» қазақ ертегісі бар, барығымыз оны білеміз. -Ол ертегі кім туралы? Осы кезде есік тоқылдап, ішке мұңайып Мақта қыз кіреді. -Міне, ғажап, Мақтақыздың өзі бізге қонаққа келді. -Сәлеметсің бе, Мақтақыз қош келдің, төрлет! -Сен неге мұңайып жүрсің? -Мен мысығымды жоғалтып жүрмін. Оны табуға көмектесесіңдер ме? -Менің мысығым осындай-деп теледидардан слайд көрсетеді. -Ендеше барлығымыз теледидарға назар аударайық. Жұмбақ жасыру: Мұрны пұшық, Көзі қысық, Өзі пысық, Бұл кім? -Мысық барлығымыздың үйімізде бар. -Мысықтың түрі қандай? -Жүні жұмсақ , кәнекей барлығымыз ұстап көрейікші. -Неше құлағы бар? -Неше аяғы бар, санайықшы? -Ал бізде неше аяқ бар? -Көзі қандай? Мияу, мияу балалар, Табаныма қарап ал. Тырнағымды таба алсаң, Нешеу екен санап ал. -Балалар, біз мысықтың ізін салып,Мақтақызға көмектесейік. Суреттен көрсету. -Ал біз мысықтың ізін білеміз бе? Олай болса кішкентай мысықтың көрейікші. Кәне мысықты жүргізіп көрейік. Мысықтың ізін қағаз бетіне қарындашпен емес, бояумен саусақпен саламыз. Қолдарын жаттықтыру. Ауада көрсету. -Кәнекей барлығымыз саусақтарымызды көрсетейік, осы саусақтады бірінші суға, содан соң бояуға салып, мысықтың ізін қағаз бетіне түсірейік. -Мияу-мияу-мияу. Ал енді осы біріктірген саусақтарды бірінші суғс, содан кейін бояуға малып, қағаз бетіне түсіреміз. Бір қолмен парақ бетін ұстау керек. -Мысықтың ізі әдемі болсын, тап-таза етіп салыңдар. -Балаларды жеке-жеке шақырып, жұмыстарын тексеру. Қиналған балаға көмектесу. -Ал барлығымыз жұмыстарымызды аяқтаған болсақ қолымызды дымқыл сүлгімен сүртеміз. |
-Қыс мезгілі -Үш ай -Желтоқсан, қаңтар, ақпан. -Бүгін ауа райы жақсы. -«Шалқан», «Шұбар тауық», «Үш аю», т.б. -Мақта қызбен амандасады. -Көмектесеміз, сенің мысығың қандай? -Мысық- кошка –cat -Сұр. -Екі құлағы бар -Төрт аяғы бар -Ал бізде екі аяқ бар -Домалақ. -із-след- track Балалар саусақтарын суғ кейін бояуға малып мысықтың ізін салады. Бір қолдарымен қағазды ұстайды. |
|
Рефлекция |
Балалардың жұмыстарынан жеке үстелге жол жасап Мақтақыз бірге жүріп, мадақтайды.. -Мына із менің мысығымның ізіне ұқсайды ғой. -Ой ,балалар , міне ғой менің мысығым , -деп себетте отырған тірі мысықты қолына алады. -Балалар, сендерге көп-көп рахмет! Сендер мысықтың ізін салып маған көмектестіңдер. -Менің мысығымды тауып бергендерің үшін мен сендерге сыйлық бергім келеді. Ал енді біздің кететін уақытымыз болды. Сау болыңдар! -Балалар Мақтақызбен қоштасады. -Балалар , біз Мақтақызға қалай көмектестік? -Ненің ізін салдық? -Балаларды мадақтау. |
Ал енді бізге бір бала мысық туралы ән айтып береді. -Тікірейіп құлағы Менен бұрын тұрады.... -Біз мысықтың ізін салып мақтағызға мысығын тауып бердік. Саусақпен салдық |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: тақпақтарды жатқа айтуды;
Не білді: түстерді таңдай білуді;
Меңгереді: саусақпен сурет салуды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мысықтың ізі" ашық сабақ
"Мысықтың ізі" ашық сабақ
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті технологиялық картасы
Білім беру саласы: шығармашылық
Бөлігі: сурет салу
Тақырыбы: « Мысықтың ізі»
Мақсаты: Сенсорлық технологиясын пайдаланып, саусақпен сурет салуға үйрету. Шығармашылық қабілетін , түстерді таңдай білуге, көркемдік талғамын дамыту. Саусақ моторикасынжетілдіру. Адамгершілікке , шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Мысық-кошка-cat, із-след-track
Көрнекіліктер: Мысықтың суреті, Мақта қыз мен мысықтың суреті.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, көрсету, әңгімелесу, жеке жұмыс, сұрақ-жауап, мадақтау, қортындылау.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Бала-дың іс-әрекеті. |
|
Мотивациялық Қозғаушылық |
Жылулық шеңбері: Күннің көзі ашылып, Көкке шуақ шашылып Құтты қонақ келіпті Төрімізге еніпті Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой Ал, кәнекей бәріміз, Сәлем дейік үлкенге. |
Балалар шеңберге тұрып қонақтармен амандасады. |
|
Ұйымдастыру шылық -ізденістік |
-Қазір, жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінде неше ай бар? -Атап беріңдерші? -Бүгін ауа рай қандай? -Балалар, біз көптеген ертегілер білеміз. Кәнекей атап шығайықшы. «Мақта қызбен мысық» қазақ ертегісі бар, барығымыз оны білеміз. -Ол ертегі кім туралы? Осы кезде есік тоқылдап, ішке мұңайып Мақта қыз кіреді. -Міне, ғажап, Мақтақыздың өзі бізге қонаққа келді. -Сәлеметсің бе, Мақтақыз қош келдің, төрлет! -Сен неге мұңайып жүрсің? -Мен мысығымды жоғалтып жүрмін. Оны табуға көмектесесіңдер ме? -Менің мысығым осындай-деп теледидардан слайд көрсетеді. -Ендеше барлығымыз теледидарға назар аударайық. Жұмбақ жасыру: Мұрны пұшық, Көзі қысық, Өзі пысық, Бұл кім? -Мысық барлығымыздың үйімізде бар. -Мысықтың түрі қандай? -Жүні жұмсақ , кәнекей барлығымыз ұстап көрейікші. -Неше құлағы бар? -Неше аяғы бар, санайықшы? -Ал бізде неше аяқ бар? -Көзі қандай? Мияу, мияу балалар, Табаныма қарап ал. Тырнағымды таба алсаң, Нешеу екен санап ал. -Балалар, біз мысықтың ізін салып,Мақтақызға көмектесейік. Суреттен көрсету. -Ал біз мысықтың ізін білеміз бе? Олай болса кішкентай мысықтың көрейікші. Кәне мысықты жүргізіп көрейік. Мысықтың ізін қағаз бетіне қарындашпен емес, бояумен саусақпен саламыз. Қолдарын жаттықтыру. Ауада көрсету. -Кәнекей барлығымыз саусақтарымызды көрсетейік, осы саусақтады бірінші суға, содан соң бояуға салып, мысықтың ізін қағаз бетіне түсірейік. -Мияу-мияу-мияу. Ал енді осы біріктірген саусақтарды бірінші суғс, содан кейін бояуға малып, қағаз бетіне түсіреміз. Бір қолмен парақ бетін ұстау керек. -Мысықтың ізі әдемі болсын, тап-таза етіп салыңдар. -Балаларды жеке-жеке шақырып, жұмыстарын тексеру. Қиналған балаға көмектесу. -Ал барлығымыз жұмыстарымызды аяқтаған болсақ қолымызды дымқыл сүлгімен сүртеміз. |
-Қыс мезгілі -Үш ай -Желтоқсан, қаңтар, ақпан. -Бүгін ауа райы жақсы. -«Шалқан», «Шұбар тауық», «Үш аю», т.б. -Мақта қызбен амандасады. -Көмектесеміз, сенің мысығың қандай? -Мысық- кошка –cat -Сұр. -Екі құлағы бар -Төрт аяғы бар -Ал бізде екі аяқ бар -Домалақ. -із-след- track Балалар саусақтарын суғ кейін бояуға малып мысықтың ізін салады. Бір қолдарымен қағазды ұстайды. |
|
Рефлекция |
Балалардың жұмыстарынан жеке үстелге жол жасап Мақтақыз бірге жүріп, мадақтайды.. -Мына із менің мысығымның ізіне ұқсайды ғой. -Ой ,балалар , міне ғой менің мысығым , -деп себетте отырған тірі мысықты қолына алады. -Балалар, сендерге көп-көп рахмет! Сендер мысықтың ізін салып маған көмектестіңдер. -Менің мысығымды тауып бергендерің үшін мен сендерге сыйлық бергім келеді. Ал енді біздің кететін уақытымыз болды. Сау болыңдар! -Балалар Мақтақызбен қоштасады. -Балалар , біз Мақтақызға қалай көмектестік? -Ненің ізін салдық? -Балаларды мадақтау. |
Ал енді бізге бір бала мысық туралы ән айтып береді. -Тікірейіп құлағы Менен бұрын тұрады.... -Біз мысықтың ізін салып мақтағызға мысығын тауып бердік. Саусақпен салдық |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: тақпақтарды жатқа айтуды;
Не білді: түстерді таңдай білуді;
Меңгереді: саусақпен сурет салуды.
шағым қалдыра аласыз













