Ұйымдастыру
шылық
-ізденістік
|
-Қазір, жылдың қай
мезгілі?
-Қыс мезгілінде неше ай
бар?
-Атап
беріңдерші?
-Бүгін ауа рай
қандай?
-Балалар, біз көптеген
ертегілер білеміз. Кәнекей атап шығайықшы.
«Мақта қызбен мысық» қазақ
ертегісі бар, барығымыз оны білеміз.
-Ол ертегі кім
туралы?
Осы кезде есік тоқылдап, ішке
мұңайып Мақта қыз кіреді.
-Міне, ғажап, Мақтақыздың өзі
бізге қонаққа келді.
-Сәлеметсің бе, Мақтақыз қош
келдің, төрлет!
-Сен неге мұңайып
жүрсің?
-Мен мысығымды жоғалтып
жүрмін. Оны табуға көмектесесіңдер ме?
-Менің мысығым осындай-деп
теледидардан слайд көрсетеді.
-Ендеше барлығымыз теледидарға
назар аударайық.
Жұмбақ
жасыру:
Мұрны
пұшық,
Көзі
қысық,
Өзі
пысық,
Бұл
кім?
-Мысық барлығымыздың үйімізде
бар.
-Мысықтың түрі
қандай?
-Жүні жұмсақ , кәнекей
барлығымыз ұстап көрейікші.
-Неше құлағы
бар?
-Неше аяғы бар,
санайықшы?
-Ал бізде неше аяқ
бар?
-Көзі
қандай?
Мияу, мияу
балалар,
Табаныма қарап
ал.
Тырнағымды таба
алсаң,
Нешеу екен санап
ал.
-Балалар, біз мысықтың ізін
салып,Мақтақызға көмектесейік.
Суреттен
көрсету.
-Ал біз мысықтың ізін білеміз
бе?
Олай болса кішкентай мысықтың
көрейікші. Кәне мысықты жүргізіп көрейік.
Мысықтың ізін қағаз бетіне
қарындашпен емес, бояумен саусақпен саламыз. Қолдарын жаттықтыру.
Ауада көрсету.
-Кәнекей барлығымыз
саусақтарымызды көрсетейік, осы саусақтады бірінші суға, содан соң
бояуға салып, мысықтың ізін қағаз бетіне
түсірейік.
-Мияу-мияу-мияу.
Ал енді осы біріктірген
саусақтарды бірінші суғс, содан кейін бояуға малып, қағаз бетіне
түсіреміз. Бір қолмен парақ бетін ұстау
керек.
-Мысықтың ізі әдемі болсын,
тап-таза етіп салыңдар.
-Балаларды жеке-жеке шақырып,
жұмыстарын тексеру. Қиналған балаға
көмектесу.
-Ал барлығымыз жұмыстарымызды
аяқтаған болсақ қолымызды дымқыл сүлгімен
сүртеміз.
|
-Қыс
мезгілі
-Үш
ай
-Желтоқсан, қаңтар,
ақпан.
-Бүгін ауа райы
жақсы.
-«Шалқан», «Шұбар тауық», «Үш
аю», т.б.
-Мақта қызбен
амандасады.
-Көмектесеміз, сенің мысығың
қандай?
-Мысық- кошка
–cat
-Сұр.
-Екі құлағы
бар
-Төрт аяғы
бар
-Ал бізде екі аяқ
бар
-Домалақ.
-із-след-
track
Балалар саусақтарын суғ кейін
бояуға малып мысықтың ізін салады. Бір қолдарымен қағазды
ұстайды.
|
Рефлекция
|
Балалардың жұмыстарынан жеке
үстелге жол жасап Мақтақыз бірге жүріп,
мадақтайды..
-Мына із менің мысығымның
ізіне ұқсайды ғой.
-Ой ,балалар , міне ғой менің
мысығым , -деп себетте отырған тірі мысықты қолына
алады.
-Балалар, сендерге көп-көп
рахмет! Сендер мысықтың ізін салып маған
көмектестіңдер.
-Менің мысығымды тауып
бергендерің үшін мен сендерге сыйлық бергім
келеді.
Ал енді біздің кететін
уақытымыз болды. Сау болыңдар!
-Балалар Мақтақызбен
қоштасады.
-Балалар , біз Мақтақызға
қалай көмектестік?
-Ненің ізін
салдық?
-Балаларды
мадақтау.
|
Ал енді бізге бір бала мысық
туралы ән айтып береді.
-Тікірейіп
құлағы
Менен бұрын
тұрады....
-Біз мысықтың ізін салып
мақтағызға мысығын тауып бердік.
Саусақпен
салдық
|