Нормативті бөлім
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
аптасына -1 сағаттан 36 сағат.
|
р/с |
Бөлім Бөлімше Тақырып |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Білім нәтижесі |
||
|
Бар-лығы |
Лекция/ Теория/ Практика1 |
Практика /Прак-тика2 |
||||
|
1 |
Музыка туралы адамның ерекше сезіну қабілет |
Музыка туралы адамның ерекше сезіну қабілеттерін арттыру, әуенге,әнге ,күйге деген қызы,ушылығын арттыру |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл-күйлерін , мінез –құлықтарын реттейді |
|
2 |
Музыкалық санасы |
Музыкалық санасын дамыту, музыканың құдіретін сезінуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
3 |
Музыкалық ойлауы |
Музыкалық ойлауы туралы меңгерту, музыканы тыңдай отырып ойлау дағдыларын дамыту ,музыкаға қызығушылығын арттыру |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
4 |
Тыныштандыратын әуендер. Бетховен «Симфония №6» |
Тыныштандыратын әуендер. Бетховен «Симфония №6» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
5 |
Тыныштандыратын әуендер. Шуберт «Аве Мария». |
Тыныштандыратын әуендер. Шуберт «Аве Мария» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
6 |
Тыныштандыратын әуендер. Брамс «Колыбельная» |
Тыныштандыратын әуендер. Брамс «Колыбельная» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
7 |
Тыныштандыратын әуендер. «Венгерский танец 1,5,6» |
Тыныштандыратын әуендер. «Венгерский танец 1,5,6» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
8 |
Бах, «Кантата №2» |
Бах, «Кантата №2» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
9 |
Бетховен «Айлы соната» |
Бетховен «Айлы соната» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
10 |
«Прелюдия и фуга» ре минор (d moll, a moll). |
«Прелюдия и фуга» ре минор (d moll, a moll) шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
11 |
Жігерлілік тудыратын әуендер. Чайковский «Алтыншы симфония» |
Жігерлілік тудыратын әуендер. Чайковский «Алтыншы симфония» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
12 |
Бетховен «Уверюта Эдмонд» |
Бетховен «Уверюта Эдмонд» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
13 |
Қатігездікті, қызғаншақтықты
жою үшін тыңдалатын әуендер. Бах, "Италялық
концерт" |
Қатігездікті, қызғаншақтықты
жою үшін тыңдалатын әуендер. Бах, "Италялық
концерт" шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы
эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге
баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
14 |
Гайдн
"Симфония" |
Гайдн
"Симфония" шығармасын таныстыру,
шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін,
мінез-құлықтарын реттеуге
баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
15 |
Флейтаның психологиялық көңіл-күйге әсері |
Флейтаның психологиялық көңіл-күйге әсері туралы меңгерту,аспап арқылы орындалатын шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
|
|
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
16 |
Арфа психологиялық көңіл-күйге әсері |
Арфа психологиялық көңіл-күйге әсері туралы меңгерту,аспап арқылы орындалатын шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
17 |
Скрипка .Бах «Концерт ре-минор» |
Скрипка .Бах «Концерт ре-минор» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
18 |
Ұрмалы аспатардың психологиялық көңіл-күйге әсері |
Ұрмалы аспатардың психологиялық көңіл-күйге әсері туралы меңгерту,аспап арқылы орындалатын шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
19 |
Күңіренген қобыздағы Қорқыт |
Күңіренген қобыздағы Қорқыт күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
20 |
Вокалдық-аспаптық орындалатын әуендер |
Вокалдық-аспаптық орындалатын әуендер туралы меңгерту,аспап арқылы орындалатын шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
|
|
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
21 |
Қазақтың күйлері. Домбыра |
Қазақтың күйлері. Домбыра күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
22 |
Құрманғазы күйлері |
Құрманғазы күйлері күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
23 |
Дина күйлері |
Дина күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
24 |
С.Тұрысбеков күйлері |
С.Тұрысбеков күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
25 |
«ҰлыОтау» тобының күйлер і |
«ҰлыОтау» тобының күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
26 |
«Елім-ай» әні |
«Елім-ай» әнімен таныстыру, әнді тыңдау, орындау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
27 |
Батыс елдерінде классикалық Шопен, В. «Мазурка» |
Батыс елдерінде классикалық Шопен, В. «Мазурка» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
28 |
Батыс елдерінде классикалық Моцарт, Ф. «Дон Жуан» |
Батыс елдерінде классикалық Моцарт, Ф. «Дон Жуан» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
29 |
Батыс елдерінде классикалық Лист «Венгерская рапсодия №1» |
Батыс елдерінде классикалық Лист «Венгерская рапсодия №1» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
30 |
Батыс елдерінде классикалық Штраустың «Летущяя мышь» |
Батыс елдерінде классикалық Штраустың «Летущяя мышь» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
31 |
Штраустың «Көктемгі вальс» |
Штраустың «Көктемгі вальс» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
32 |
Рубинштейннің «Пьеса» |
Рубинштейннің «Пьеса» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
33 |
Хачатурян «Сюита Маскарад» |
Хачатурян «Сюита Маскарад» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
34 |
Зейінді шоғырландыру, тұрақтандыру үшін - Чайковский "Жыл мезгілдері |
Зейінді шоғырландыру, тұрақтандыру үшін - Чайковский "Жыл мезгілдері шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
35 |
Мендельсон "Симфония №5 |
Мендельсон "Симфония №5 шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
36 |
Исламда музыкасы |
Исламда музыкасын тыңдату, музыкаларды тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Музыка арқылы біз әлемді өзгерте аламыз
Музыка арқылы біз әлемді өзгерте аламыз
Нормативті бөлім
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
аптасына -1 сағаттан 36 сағат.
|
р/с |
Бөлім Бөлімше Тақырып |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Білім нәтижесі |
||
|
Бар-лығы |
Лекция/ Теория/ Практика1 |
Практика /Прак-тика2 |
||||
|
1 |
Музыка туралы адамның ерекше сезіну қабілет |
Музыка туралы адамның ерекше сезіну қабілеттерін арттыру, әуенге,әнге ,күйге деген қызы,ушылығын арттыру |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл-күйлерін , мінез –құлықтарын реттейді |
|
2 |
Музыкалық санасы |
Музыкалық санасын дамыту, музыканың құдіретін сезінуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
3 |
Музыкалық ойлауы |
Музыкалық ойлауы туралы меңгерту, музыканы тыңдай отырып ойлау дағдыларын дамыту ,музыкаға қызығушылығын арттыру |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
4 |
Тыныштандыратын әуендер. Бетховен «Симфония №6» |
Тыныштандыратын әуендер. Бетховен «Симфония №6» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
5 |
Тыныштандыратын әуендер. Шуберт «Аве Мария». |
Тыныштандыратын әуендер. Шуберт «Аве Мария» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
6 |
Тыныштандыратын әуендер. Брамс «Колыбельная» |
Тыныштандыратын әуендер. Брамс «Колыбельная» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
7 |
Тыныштандыратын әуендер. «Венгерский танец 1,5,6» |
Тыныштандыратын әуендер. «Венгерский танец 1,5,6» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
8 |
Бах, «Кантата №2» |
Бах, «Кантата №2» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
9 |
Бетховен «Айлы соната» |
Бетховен «Айлы соната» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
10 |
«Прелюдия и фуга» ре минор (d moll, a moll). |
«Прелюдия и фуга» ре минор (d moll, a moll) шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
11 |
Жігерлілік тудыратын әуендер. Чайковский «Алтыншы симфония» |
Жігерлілік тудыратын әуендер. Чайковский «Алтыншы симфония» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
12 |
Бетховен «Уверюта Эдмонд» |
Бетховен «Уверюта Эдмонд» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
13 |
Қатігездікті, қызғаншақтықты
жою үшін тыңдалатын әуендер. Бах, "Италялық
концерт" |
Қатігездікті, қызғаншақтықты
жою үшін тыңдалатын әуендер. Бах, "Италялық
концерт" шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы
эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге
баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
14 |
Гайдн
"Симфония" |
Гайдн
"Симфония" шығармасын таныстыру,
шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін,
мінез-құлықтарын реттеуге
баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
15 |
Флейтаның психологиялық көңіл-күйге әсері |
Флейтаның психологиялық көңіл-күйге әсері туралы меңгерту,аспап арқылы орындалатын шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
|
|
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
16 |
Арфа психологиялық көңіл-күйге әсері |
Арфа психологиялық көңіл-күйге әсері туралы меңгерту,аспап арқылы орындалатын шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
17 |
Скрипка .Бах «Концерт ре-минор» |
Скрипка .Бах «Концерт ре-минор» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
18 |
Ұрмалы аспатардың психологиялық көңіл-күйге әсері |
Ұрмалы аспатардың психологиялық көңіл-күйге әсері туралы меңгерту,аспап арқылы орындалатын шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
19 |
Күңіренген қобыздағы Қорқыт |
Күңіренген қобыздағы Қорқыт күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
20 |
Вокалдық-аспаптық орындалатын әуендер |
Вокалдық-аспаптық орындалатын әуендер туралы меңгерту,аспап арқылы орындалатын шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
|
|
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
21 |
Қазақтың күйлері. Домбыра |
Қазақтың күйлері. Домбыра күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
22 |
Құрманғазы күйлері |
Құрманғазы күйлері күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
23 |
Дина күйлері |
Дина күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
24 |
С.Тұрысбеков күйлері |
С.Тұрысбеков күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
25 |
«ҰлыОтау» тобының күйлер і |
«ҰлыОтау» тобының күйлерімен таныстыру, күйді тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
26 |
«Елім-ай» әні |
«Елім-ай» әнімен таныстыру, әнді тыңдау, орындау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
27 |
Батыс елдерінде классикалық Шопен, В. «Мазурка» |
Батыс елдерінде классикалық Шопен, В. «Мазурка» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
28 |
Батыс елдерінде классикалық Моцарт, Ф. «Дон Жуан» |
Батыс елдерінде классикалық Моцарт, Ф. «Дон Жуан» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
29 |
Батыс елдерінде классикалық Лист «Венгерская рапсодия №1» |
Батыс елдерінде классикалық Лист «Венгерская рапсодия №1» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
30 |
Батыс елдерінде классикалық Штраустың «Летущяя мышь» |
Батыс елдерінде классикалық Штраустың «Летущяя мышь» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
31 |
Штраустың «Көктемгі вальс» |
Штраустың «Көктемгі вальс» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
32 |
Рубинштейннің «Пьеса» |
Рубинштейннің «Пьеса» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
33 |
Хачатурян «Сюита Маскарад» |
Хачатурян «Сюита Маскарад» шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
34 |
Зейінді шоғырландыру, тұрақтандыру үшін - Чайковский "Жыл мезгілдері |
Зейінді шоғырландыру, тұрақтандыру үшін - Чайковский "Жыл мезгілдері шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
35 |
Мендельсон "Симфония №5 |
Мендельсон "Симфония №5 шығармасын таныстыру, шығарманы тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
|
36 |
Исламда музыкасы |
Исламда музыкасын тыңдату, музыкаларды тыңдау арқылы эмоционалды көңіл-күйлерін, мінез-құлықтарын реттеуге баулу |
1 |
1 |
|
Ұсынылған әуендер мен әндер,күйлерді тыңдайды, тренигтер мен жаттығуларды орындайды, нәтижесінде эмоцианалды көңіл |
шағым қалдыра аласыз













