Ұйымдастырылған іс-әрекет: Музыка
Тақырыбы: «Музыка ханшайымының жоғалған ноталарын табу!» Музыкалық квест
Мақсаты: Балаларды музыка тыңдауға, ән айтуға және ырғақтық қозғалыстар жасауға баулу. Дұрыс тыныс алу, дыбыстарды таза айту және әндердің қарапайым әуендерін орындау дағдыларын жетілдіру. Балаларға қарапайым музыкалық аспаптарды (бубен, маракас, металлофон, барабан) таныстырып, оларда ойнауға мүмкіндік беру. Балаларға өз ойларынан әуендер шығаруға, дыбыстармен тәжірибе жасауға жағдай жасау. Балаларды қарапайым ырғақтарды қол шапалақтау, аяқпен тарсылдату немесе музыкалық аспаптармен ойнау арқылы сезінуге үйрету.
Жасы: 4–5 жас
Қажетті құралдар: QR-кодтары бар тапсырмалар, музыкалық аспаптар мен олардың көлеңкелері бейнеленген карточкалар, таза су, бояғыштар (қызыл, көк, сары), қасық, музыкалық центр,балаларға арналған музыкалық аспаптар (бубен, маракас, металлофон, барабан және т.б.)
Дауыс: «сәлем Балалар, мен – Музыка ханшайымы! Менің Барлық ноталарым жоғалып кетті, енді музыка үнсіз қалды… Оларды табуға тек сендер көмектесе аласыңдар! Ол үшін Үш сиқырлы кезеңнен өту керек. Сендер Дайынсыңдар ма?»
Бірінші: «QR-код» бірінші QR-кодты ашады, онда жазылған: «Бірінші тапсырма. Музыка – ол сиқыр! Оны түске бояйық және алғашқы нотаны табайық!»
1-кезең: Сиқырлы тәжірибе «Түрлі түсті музыка»
«Қазір бізде тыныштық – таза мөлдір су. Бірақ біз оны түрлі түсті дыбыстармен толтырамыз!» Бірінші түс – бірінші нота! Тәрбиеші бос стақанды алады (ішінде алдын ала дайындалған бояғыш бар) және оған су құяды – су, мысалы, қызыл түске айналады! «Қараңдар! Бұл су бізге қызыл түспен "сөйледі"! Бұл қандай дыбыс екен?» (Металлофон немесе пианино арқылы «До» нотасын ойнауға болады.) « бұл алғашқы нота – До!» Қалған ноталарды қосамыз Басқа стақандармен сары және көк түсті көрсету. «Енді бізде үш түрлі түсті нота бар – тыңдап көрейік!» (До, Ми, Соль ноталарын ойнау.) Түстерді араластыру «Ал, егер біз ноталарды араластырсақ ше?» Тәрбиеші сары суды көк стақанға құяды – жасыл түс шығады. «Қараңдаршы! Біз жаңа нота жасадық, жаңа дыбыс пайда болды!» (Жаңа нотаны ойнау.) «Музыка да, бояулар сияқты, өзгеріп, жарқын бола алады!»
Содан кейін келесі тапсырма беріледі: «Келесі тапсырма музыкалық аспаптардың көлеңкелерін табу!»
2-кезең: «Аспаптың көлеңкесін тап» ойыны
Балалар екінші QR-кодты ашып, музыкалық аспаптардың көлеңкелері бар карточкаларға жол табады.
Тапсырма: Музыкалық аспаптарды олардың көлеңкелерімен сәйкестендіру.
Тапсырманы орындағаннан кейін жаңа тапсырма беріледі: «Енді ноталар билегісі келеді! Би алаңына барыңдар!»
3-кезең: «Көңілді қимылдар» би ойыны
Тәрбиеші көңілді әуен қосып, балаларға оның ырғағына сәйкес қимыл жасауды ұсынады.
Қимыл нұсқалары: Қол шапалақтау Отырып-тұру Айналу Орында тұрып секіру Ағаштар желде шайқалғандай қолды еркін қозғалту
Ойын аяқталғаннан кейін соңғы тапсырма шығады:
«Сендер Музыка ханшайымына ноталарын қайтардыңдар! Енді олармен бірге оркестрде ойнайық!»
Қорытынды кезең: Оркестрде ойнаймыз
Балалар музыкалық аспаптарды таңдайды (немесе тәрбиеші оларды таратады). Алдымен әр бала жеке ойнап көреді (тәрбиешінің белгісі бойынша), содан кейін бәрі бірге орындайды.
Ойын аяқталғаннан кейін дауыс қосылады: «Неткен керемет оркестр! Енді музыка қайтадан естіледі, ал мен – Музыка ханшайымы – бақыттымын! Сендерге көп рақмет, кішкентай музыканттар!»
Қорытынды Балалар квесттен өтіп, Музыка ханшайымына оның ноталарын табуға көмектесті. Осы ойын арқылы олар музыкалық есту қабілетін, қимыл үйлесімділігін және ырғақты сезіну қабілетін дамытып, көптеген жағымды эмоцияларға бөленді.
«Ақтөбе облысының білім басқармасы Хромтау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№8 «Тұлпар» бөбекжай-балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны.
«Музыка ханшайымының жоғалған ноталарын табу!» Музыкалық квест
Музыка жетекшісі: Н.А.Сагинова
Хромтау, 2025 жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Музыка ханшайымының жоғалған ноталарын табу
Музыка ханшайымының жоғалған ноталарын табу
Ұйымдастырылған іс-әрекет: Музыка
Тақырыбы: «Музыка ханшайымының жоғалған ноталарын табу!» Музыкалық квест
Мақсаты: Балаларды музыка тыңдауға, ән айтуға және ырғақтық қозғалыстар жасауға баулу. Дұрыс тыныс алу, дыбыстарды таза айту және әндердің қарапайым әуендерін орындау дағдыларын жетілдіру. Балаларға қарапайым музыкалық аспаптарды (бубен, маракас, металлофон, барабан) таныстырып, оларда ойнауға мүмкіндік беру. Балаларға өз ойларынан әуендер шығаруға, дыбыстармен тәжірибе жасауға жағдай жасау. Балаларды қарапайым ырғақтарды қол шапалақтау, аяқпен тарсылдату немесе музыкалық аспаптармен ойнау арқылы сезінуге үйрету.
Жасы: 4–5 жас
Қажетті құралдар: QR-кодтары бар тапсырмалар, музыкалық аспаптар мен олардың көлеңкелері бейнеленген карточкалар, таза су, бояғыштар (қызыл, көк, сары), қасық, музыкалық центр,балаларға арналған музыкалық аспаптар (бубен, маракас, металлофон, барабан және т.б.)
Дауыс: «сәлем Балалар, мен – Музыка ханшайымы! Менің Барлық ноталарым жоғалып кетті, енді музыка үнсіз қалды… Оларды табуға тек сендер көмектесе аласыңдар! Ол үшін Үш сиқырлы кезеңнен өту керек. Сендер Дайынсыңдар ма?»
Бірінші: «QR-код» бірінші QR-кодты ашады, онда жазылған: «Бірінші тапсырма. Музыка – ол сиқыр! Оны түске бояйық және алғашқы нотаны табайық!»
1-кезең: Сиқырлы тәжірибе «Түрлі түсті музыка»
«Қазір бізде тыныштық – таза мөлдір су. Бірақ біз оны түрлі түсті дыбыстармен толтырамыз!» Бірінші түс – бірінші нота! Тәрбиеші бос стақанды алады (ішінде алдын ала дайындалған бояғыш бар) және оған су құяды – су, мысалы, қызыл түске айналады! «Қараңдар! Бұл су бізге қызыл түспен "сөйледі"! Бұл қандай дыбыс екен?» (Металлофон немесе пианино арқылы «До» нотасын ойнауға болады.) « бұл алғашқы нота – До!» Қалған ноталарды қосамыз Басқа стақандармен сары және көк түсті көрсету. «Енді бізде үш түрлі түсті нота бар – тыңдап көрейік!» (До, Ми, Соль ноталарын ойнау.) Түстерді араластыру «Ал, егер біз ноталарды араластырсақ ше?» Тәрбиеші сары суды көк стақанға құяды – жасыл түс шығады. «Қараңдаршы! Біз жаңа нота жасадық, жаңа дыбыс пайда болды!» (Жаңа нотаны ойнау.) «Музыка да, бояулар сияқты, өзгеріп, жарқын бола алады!»
Содан кейін келесі тапсырма беріледі: «Келесі тапсырма музыкалық аспаптардың көлеңкелерін табу!»
2-кезең: «Аспаптың көлеңкесін тап» ойыны
Балалар екінші QR-кодты ашып, музыкалық аспаптардың көлеңкелері бар карточкаларға жол табады.
Тапсырма: Музыкалық аспаптарды олардың көлеңкелерімен сәйкестендіру.
Тапсырманы орындағаннан кейін жаңа тапсырма беріледі: «Енді ноталар билегісі келеді! Би алаңына барыңдар!»
3-кезең: «Көңілді қимылдар» би ойыны
Тәрбиеші көңілді әуен қосып, балаларға оның ырғағына сәйкес қимыл жасауды ұсынады.
Қимыл нұсқалары: Қол шапалақтау Отырып-тұру Айналу Орында тұрып секіру Ағаштар желде шайқалғандай қолды еркін қозғалту
Ойын аяқталғаннан кейін соңғы тапсырма шығады:
«Сендер Музыка ханшайымына ноталарын қайтардыңдар! Енді олармен бірге оркестрде ойнайық!»
Қорытынды кезең: Оркестрде ойнаймыз
Балалар музыкалық аспаптарды таңдайды (немесе тәрбиеші оларды таратады). Алдымен әр бала жеке ойнап көреді (тәрбиешінің белгісі бойынша), содан кейін бәрі бірге орындайды.
Ойын аяқталғаннан кейін дауыс қосылады: «Неткен керемет оркестр! Енді музыка қайтадан естіледі, ал мен – Музыка ханшайымы – бақыттымын! Сендерге көп рақмет, кішкентай музыканттар!»
Қорытынды Балалар квесттен өтіп, Музыка ханшайымына оның ноталарын табуға көмектесті. Осы ойын арқылы олар музыкалық есту қабілетін, қимыл үйлесімділігін және ырғақты сезіну қабілетін дамытып, көптеген жағымды эмоцияларға бөленді.
«Ақтөбе облысының білім басқармасы Хромтау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№8 «Тұлпар» бөбекжай-балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны.
«Музыка ханшайымының жоғалған ноталарын табу!» Музыкалық квест
Музыка жетекшісі: Н.А.Сагинова
Хромтау, 2025 жыл
шағым қалдыра аласыз













