Материалдар / Музыка және класикалық туындылар туралы түсінік

Музыка және класикалық туындылар туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка және класикалық туындылар туралы түсінік
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Мектеп: Пәні: қазақ тілі

Күні:02.12

Пән мұғалімі:


Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Музыка және классикалық туындылар туралы түсінік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.4.1 Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау;

7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтінніңнегізгі ойын анықтайды, оқулықтардан алынған деректерді қолданады;

Көптеген оқушылар: мәтіннің негізгі ойын ашатын мысалдарды келтіреді(ол үшін мәтін мазмұнына детальді үңілуі тиіс);

Кейбір оқушылар: сабақ барысында талданған ақпараттарды мысал ретінде қолдана отырып, сөйлеушінің дауыс ырғағы, сөйлеу мәнері мен шығарманың негізгі ойын байланыстыра алады, ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасайды.

Жоспар

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар











Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейіндерін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық тапсырма.

Қызығушылықты ояту.

  • Бұл суреттер қай салаға қатысты?

  • Бүгінгі сабағымыз қандай өнермен байланысты болмақ?

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ

  • Классика дегенді қалай түсінесіңдер?

Классикалық музыка ( лат. classicus - «үлгілі» ) ұғымын көбіне классицизм кезеңіндегі, оның кейінгі Ағарту дәуіріндегі жазылған музыкамен байланыстырады. Әсіресе Еуропаның дәстүрлі музыкалық өнерінің туындыларымен.

Егер де классикалық музыка деп Еуропадан басқа жерге қатысты қолданса - бұл түсінік қазіргі заман музыкасынан тыс, ертеден келе жатқан дәстүрлі музыканы айқындайды. Мысалы, классикалық араб музыкасы, классикалықтүрікмузыкасы, классикалыққытаймузыкасы, т.б.

Классикалық үлгідегі музыка тыңдалады. Оқушылар тыңдай отырып, музыка мазмұны бойынша оқушылар қандай аспаптардың қатысып отырғанын анықтауы керек. Жекелеген оқушылар қандай ақпарат жазып алғандары туралы сыныппен бөліседі. Мұғалім сол тақырыптағы оқушы білімін қозғау мақсатында жетелеуші/ой қозғау сұрақтарын қояды. Сабақ тақырыбын болжауға әкеледі.

Жетелеуші сұрақтар:

  • Өзің ол туралы не ойлайсың?

  • Сен оны ... қалай түсінесің?

  • ... қатысты не айтар едің?

  • Сабақтағы әңгімеміздің тақырыбы не туралы болуы мүмкін?

  • Тақырыпқа қатысты не айтар едің? т.б.

  • Бұл қандай аспап?

Оқушылармен сәлемдесіп, зейіндерін сабаққа аудару.

Болжау суреттері арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжамдайды.



Классикалық үлгідегі музыка тыңдалады. Оқушылар тыңдай отырып, музыка мазмұны бойынша оқушылар қандай аспаптардың қатысып отырғанын анықтауы керек.








Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.



Тамаша жауап!















Тамаша жауап!










https://kk.wikipedia.org/wiki/Классикалық_музыка








Сабақтың ортасы























ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

https://massaget.kz/layfstayl/madeniet/music/32991

  • Мәтінді тыңдату;

  • «Жылқы сұлбасы» әдісімен мәтіннің негізгі ойын анықтау.

1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазыңыз.

2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша жазыңыз.

3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазыңыз.

4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазыңыз.

Әуен – адамның есту қабілетінен айырылуын болдырмайды. Музыкаға қызықпайтын адамдарға қарағанда, композиторлар, музыканттар, әншілер құлақтары жақсы еститіні анықталған. Жақсы көретін әніңді тыңдау – жауапсыз махаббатыңды ұмыттырып, жаңа өмірге қадам басуға жол ашады. Музыка адамның ойлау қабілетін арттырып, есте сақтау жүйесін жақсартады. Әуенді қаншалықты көп тыңдасаңыз, соншалықты нәтижесіне көз жеткізесіз. Зерттеушілер сөзіне сүйенсек, жағымды әуен тыңдай отырып, белгілі бір өнімге деген талғамың 60 пайыз жоғарылайтын көрінеді. Әуен өліп қалған өсімдікке жан беруге қабілетті. Солып қалған үй өсімдігінің жанына колонка қойып, әсем әуен қосып қойсаңыз, белгілі уақыттан соң өсімдігіңіз өмірге қайта келгеніне куә боласыз. Дене шынықтыру кезінде әуен тыңдау басқа кездегі жаттығуға қарағанда 20% нәтижелі болады екен. Мұны допинг (ағзаны сергітетін дәрі) қабылдаумен салыстыруға болады. Музыка адамды бауырмал, мейірімді етеді. Психологиялық тәжірибе жүргізгенде, күнделікті сүйікті әуенін тыңдайтын адам кемінде бес рет адамдарға көмек беріп, қол ұшын созатыны анықталған. Психологтар әуен тек адам көңіл-күйін көтеріп қана қоймай, өзіне сенімділік туғызып, көздеген мақсатына діттеген кезінде жеткізетінін айтады. Музыка жүректі емдейді. Жүрегі ұстап не ота жасалған адамға көмегі көп. Жағымды әуен тамыр жүйесін емдейтіні ғылыми тұрғыда дәлелденген.
Тыңдалым және айтылым. Людвиг ван Бетховен мен Вольфганг Амадеус Моцарттың шығармаларын тыңдату.

Музыканы көзге елестете отырып, ойларын сурет арқылы бейнелеу.

Дескриптор:

*негізгі тірек сөздерді анықтайды;

* маңызды ақпаратты табады;

*қосымша ақпаратты жазады;

*қорытынды жазады.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. 2-тапсырма. Төмендегі мақал-мәтел, нақыл сөздердің қайсысының өнерге, музыкаға қатысы бар?

Қажеттісін пайдаланып, оқылым мәтініне қорытынды жазыңдар.

Дескриптор:

  • Төмендегі мақал-мәтел, нақыл сөздердің қажеттісін пайдаланып, оқылым мәтініне қорытынды жазады;

  • Өз ойларын қорытындылайды.

ҚБ

Мәтінді тыңдап, негізгі тірек сөздерді анықтайды;

маңызды ақпаратты табады;

қосымша ақпаратты жазады;

қорытынды жазады.

















Тыңдалым және айтылым. Людвиг ван Бетховен мен Вольфганг Амадеус Моцарттың шығармаларын тыңдату.

Музыканы көзге елестете отырып, ойларын сурет арқылы бейнелеу.

Төмендегі мақал-мәтел, нақыл сөздердің қажеттісін пайдаланып, оқылым мәтініне қорытынды жазады;

Өз ойларын қорытындылайды.












Тамаша жауап!










Тамаша жауап!








Тамаша жауап!


7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы







https://massaget.kz/layfstayl/madeniet/music/32991







Сабақтың соңы Рефлексия




Үй тапсырмасы

5-тапсырма «ПОПС формуласын» қолдану












27 Мамыр 2025
37
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі