Музыка және қозғалыс

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Музыка және қозғалыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыкалық форманың құрылымын анықтау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министірлігі

39 «Асықата» ЖББМ КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Музыка және қозғалыс



Күні: 11.02.2025 жыл

Сынып: 3А,

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Аптикеримова Жанар Мынбаевна

Сабақтың тақырыбы

Музыка және қозғалыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.3.4 -музыкалық форманың құрылымын анықтау: шумақ, шумақ-қайырма, бір бөлімді, екі бөлімді

Сабақ мақсаттары

  • орындауындағы «Еркем-ай» халық әнін тыңдайды;

  • Әндерін салыстырады, сипаттайды;

  • «Кері байланыс жүргізеді.

Бағалау критерийлері

  • Контрасты музыканы тыңдап сипаттады және салыстырды,

  • «Әри-айдай» әнін үйренді, топпен көркем образын ашып орындады.

Тілдік мақсаттар:


Оқушылар:

музыканы талдайды және сипаттайды, тыңдалған музыкалық шығарма жайлы өз ойларын жеткізеді.

Пәнгетән лексика мен терминология:

музыкалық лад, мажор, минор, контрасты музыка, халық әні, ля нотасы

Талқылауғаарналғансұрақтар:

  • Бұл әндер қалай аталады?

  • Халық әндері дегеніміз не?

  • Әннің көңіл-күйі қандай?

  • Бұл екі әннің өзара қарама- қайшылығы неде деп ойлайсыз?

  • Әндердің ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Құндылықтарды дарыту

Ұлттық музыка және халық әндеріне деген құрмет, сыйластықты, мәдени құндылықтарға деген сүйіспеншіліктерін дарыту.

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ертеңгілік шеңбері

Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

Шаттық шеңбері








Сабақтың ортасы

8 минут







1 минут









5 минут





3 минут

16 минут


Ой шақыру. Сіздер қасыңыздағы адамдардың әсемдігіне, немесе айналадағы бар әсемдік атаулыға сүйіспеншілікпен қарайсыз? Әдемілікті көре білесіз тағы да қандай нәрсе әсемдік сыйлайтын, жақсы көңіл күйге бөлейтін? Ия, дұрыс музыка, әсем әуен жанымызды тербеп, ерекше көңіл- күйге бөлейді екен.Бүгінгі сабақтың тақырыбы :Жаңа бөлім атауы Музыка өнері және қазақтың ұлттық домбырасы.

Музыка және классикалық туындылар.

Оқу мақсатымен таныс болу.

Бүгінгі сабақта тапсырмаларды орындау барысында бағалау критерийі : Т/A2 -мәтін үзінділерін тыңдай отырып, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.

  • (О) –ғаламтор, энциклопедия, газет- журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану арқылы түсінігін айту; Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алу;

Музыка, ән, әуен ұғымдарының айырмасы бар ма?

Қандай музыканы ұнатасыңдар?

Ендеше, 1- тапсырма. Т/Ж

Оқылым тапсырмасының дескрипторы:

  • Мәтінді оқу,сұрақтарға жауап айту,

  1. тапсырманы оқимыз.

Музыка қалай кай кезде пайда болған?

Адамдар музыканы қалай түсінген?

Музыка қандай құбылыс?

Музыка – адам жанының қуанышын,көңіл- күйін көрсете алатын құбылыс дедіңіз. Музыка көңіл күйімізге қалай әсер ете алады екен? Мына музыкаларды тыңдап корейік

Оқулықтарыңыздағы 3-тапсырма. Тыңдалым /айтылым тапсырмасы.Дескриптор .Музыканы тыңдау арқылы әсерлерін жеткізу;Бетховен «Элизаға» атты туындысы және Моцарттың «Түрк маршы» классикалық туындылары.

Жұптық жұмыс.Сұрақ музыканы тыңдау арқылы қандай әсер алдың? Бағалау : Қай жұп ойын әсерлі жеткізе білді?



















Сергіту сәті







Оқулық, дәптерлер.





Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдаукөрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Өнер, ана тілі сабағыОқушылардыбір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.03.2025
243
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі