Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
3.1.2.1-көркем образдарды аша
отырып, түрлі сипаьтты әндерді
орындау.
3.1.3.2-музыкалық
форманың құрылымын анықтау, шумақ,шумақ қайырма.Бір бөлімді, екі
бөлімді
|
Сабақтың
басы
20
мин
Сабақтың
ортасы
15
мин
5
мин
|
Сәлемдесу.
1-тапсырма. Ақпарат іздеу. Берілген
суреттерге қарап уақыт өлшемдерін
ата.
Мына торкөздердің ішінен ең
қысқа және ең ұзақ уақыт өлшемдерін
көрсет
с
|
|
|
|
|
Д
|
с
|
|
|
|
Т
|
|
а
|
|
|
А
|
|
м
|
|
|
т
|
т
|
|
|
к
|
а
|
|
|
ж
|
|
л
|
|
|
|
Қалай ойлайсың,
музыка арқылы уақытты көрсетуге
болама?
2-тапсырма.Музыка
тыңдау және талдау.«Время,вперед» музыкасын
жазған:Г.Свиридов
Бейнежазбадағы осы
мен біргелікте тыңдаймыз.
3-тапсырма.Орындау.
«Сырлы
сағат»
Әнді мәнерлеп
орында. Сағат қозғалысын бейнелейтін әуен
тап.
4-тапсырма.Зерттеу. Уақыт өлшемі сияқты музыканың өз
өлшемі бар. Сен орындаған «Сырлы сағат» әнінің өлшемі
2/4 . Бұл өлшем тактінің ішіндегі
ұзақтықтың екі төрттік нотаға саналатынын
көрсетеді.
РЕФЛЕКСИЯ
-Мен не
білдім?
- Бүгін мен не
үйрендім?
-Мен үшін қандай
тапсырма қиын болды?
-Ал қай тапсырманы
мен оңай орындадым
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді.
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген
сұрақтарға жауап береді.
ДәптермеСұрақтарға
жауап береді
Бір -бірін
бағалау
Берілген сұрақтарға
жауап беріп, сабақты
қорытындылайды.
|
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Дескриптор нәтижесінде «Үш
шапалақ»тәсілі арқылы
бағаланады
|
Бейнеролик
оқулық
Оқулық
Смайлик
Топпен
жұмыс.Импровизация жасау
А1, А3 форматтағы
қағаздар Фламастерлер Қарандаштар Журналдар
Газеттер
Кері байланыс
тақтайшасы
|