Музыка және уақыт 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Музыка және уақыт 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп

Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Бөлімі

Уақыт

Педагогтің аты жөні:

Дуйсенгалиева С.З

Күні:

07.11.2023ж

Сынып:

3 г

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Музыка және уақыт


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.2.1-көркем образдарды аша отырып, түрлі сипаьтты әндерді орындау.

3.1.3.2-музыкалық форманың құрылымын анықтау, шумақ,шумақ қайырма.Бір бөлімді, екі бөлімді

Сабақтың мақсаты:

көркем образдарды аша отырып, түрлі сипаьтты әндерді орындайды

музыкалық форманың құрылымын анықтайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


20 мин






Сабақтың ортасы


15 мин








5 мин






Сәлемдесу.

1-тапсырма. Ақпарат іздеу. Берілген суреттерге қарап уақыт өлшемдерін ата.

Мына торкөздердің ішінен ең қысқа және ең ұзақ уақыт өлшемдерін көрсет


с





Д

с




Т


а



А


м



т

т



к

а



ж


л




Қалай ойлайсың, музыка арқылы уақытты көрсетуге болама?

2-тапсырма.Музыка тыңдау және талдау.«Время,вперед» музыкасын жазған:Г.Свиридов

Бейнежазбадағы осы мен біргелікте тыңдаймыз.

3-тапсырма.Орындау.

«Сырлы сағат»

Әнді мәнерлеп орында. Сағат қозғалысын бейнелейтін әуен тап.

4-тапсырма.Зерттеу. Уақыт өлшемі сияқты музыканың өз өлшемі бар. Сен орындаған «Сырлы сағат» әнінің өлшемі 2/4 . Бұл өлшем тактінің ішіндегі ұзақтықтың екі төрттік нотаға саналатынын көрсетеді.


РЕФЛЕКСИЯ

-Мен не білдім?

- Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым



Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.





Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген сұрақтарға жауап береді.















ДәптермеСұрақтарға жауап береді






Бір -бірін бағалау











Берілген сұрақтарға жауап беріп, сабақты қорытындылайды.

Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



















Дескриптор нәтижесінде «Үш шапалақ»тәсілі арқылы бағаланады


















Бейнеролик

оқулық







Оқулық









Смайлик










Топпен жұмыс.Импровизация жасау







А1, А3 форматтағы қағаздар Фламастерлер Қарандаштар Журналдар Газеттер










Кері байланыс тақтайшасы




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2024
375
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі