|
|
САБАҚ: 2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бөлім тақырыбы |
Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың түрі |
жаңа сабақ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А4; Негізгі ойды анықтау. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар
Көптеген оқушылар
Кейбір оқушылар
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: Қашаған. Мойнына құрық салдырмайтын, бұғалықтан қашып әккі болып алған жылқы. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: «Тіл жоқ деуге бола ма, Тілден анық үн барда» «Домбыраның күші мол, Көмейінде күй барда» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәнаралық байланыс |
тарих, этнопедагогика |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мектеп құндылықтары |
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: әлеуметтік бейімдеушілікті және салауатты өмір салтын ұстануды білдіреді. Өз мәдениеті мен тіліне құрмет сияқты, басқа да мәдениеттер мен тілдерге, құқықтарға, адамгершілік пен пікірлердің әртүрлілігіне құрметті қамтиды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5 минут
|
Ұйымдастыру бөлімі. Тыңдалым алды тапсырма. Сыныпқа М.Әуелбекованың орындауындағы «Домбыра туралы баллада» әні тыңдауға ұсынылады. Оқушылар тыңдай отырып, ән мазмұны бойынша нақты ақпараттық сөйлемдер жазып алуы тиіс (Мысалы: «Қазақтың қанында да күй ойнайды», «Домбыра-бабаларымыздың мұңы», «Домбыра-даланың үні», «Домбыра қуанышта да, қайғыда да үнсіз қалып көрмеген/Ата-бабаларымыз қуанышын да, қайғысын да домбырамен бөліскен» т.б.). Жекелеген оқушылар қандай сөйлемдер жазып алғандары туралы сыныппен бөліседі. Мұғалім сол тақырыптағы оқушы білімін қозғау мақсатында сөйлем мазмұнына қатысты жетелеуші/ой қозғау сұрақтарын қояды. Сабақ тақырыбын болжауға әкеледі. (Әннің мәтінін ұсына отырып, бірге орындауға болады) Жетелеуші сұрақтар:
|
М.Әуелбекованың орындауындағы «Домбыра туралы баллада» әні
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың ортасы 10+13 минут Негізгі ойды анықтау. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 5 минут 10 минут |
Тыңдалым тапсырмасы. Т Мұғалім сыныпты 4 адамнан тұратын топтарға бөледі. І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңінің аудионұсқасы ұсынылады. Аудиомәтін бойынша топтарға төрт түрлі тапсырма беріледі. Оқушылар келісе отырып, тапсырмаларды орындайды және қорытынды жауаптарын сыныпқа таныстырады. 1-тапсырма: Өлең оқушының оқу мәнеріне, дауыс ырғағына көңіл бөле отырып, өлең оқушының дауыс ырғағы мен мәтіннің негізгі ойын байланыстырып көріңіз. 2-тапсырма: Ақын домбыраның үні қаншалықты сан алуан, күшті екенін қалай бере алған? Ақын бейнелеуінен мысалдар келтіріңіз. 3-тапсырма: «Тіл жоқ деуге бола ма, Тілден анық үн барда» және «Домбыраның күші мол, Көмейінде күй барда» деген өлең жолдарының мағынасын ашыңыз. 4-тапсырма: Мәтінді мұқият тыңдай отырып, шығармадан тілдік қолданысқа жаңа сөздер мен сөз тіркестерін ұсыныңыз.
Тапсырмалар барлық топта бірдей болғандықтан да мұғалім берілген жауаптарға қатысты сыныпты өзара салыстырулар жүргізуге ынталандырып, берген жауаптарына түсініктемелер сұрап отырады. Топтар берілген жауаптарға қатысты келісетінін/келіспейтінін айтып өзара бағалау жүргізеді. Топтар жауапқа қатысты өз нұсқаларын салыстыра отырып жеткізуі керек. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Ж Оқушылар мұғалім ұсынған сілтемеге өте отырып, тыңдалым мәтіні бойынша берілген тапсырмалар мен сұрақтарға өз беттерімен жауап береді (тапсырманы онлайн немесе жазбаша нұсқада орындай алады) 1-тапсырма. Қажетті сөзді жазыңыз. «Екі желі, үш қазық,
2-тапсырма. Дұрыс жауабын белгілеңіз. «Төгіл, төгіл, тәтті сый/
нұр /күй, 3-тапсырма. Бірнеше дұрыс жауапты белгілеңіз. Өлеңде домбыраға қатысты айтылатын эпитеттерді табыңыз.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: 1 Сабақ мазмұнына байланысты
берілген тест тапсырмаларын орындаңыз. Тестілеуден қайта өту
мүмкіндігі бар.
2. Өлең қалай басталатындығын көрсетіңіз.
3. Өлеңде кездесетін эпитетті табыңыз.
4.
Көп нүктенің орнына тиісті сөзді
қойыңыз.
5. Өлең не туралы жазылғандығын табыңыз.
6. Өлеңдегі «қашаған» сөзінің мағынасын табыңыз.
7.
Көп нүктенің орнына тиісті тіркесті
қойыңыз.
8. Өлең қалай аяқталатындығын белгілеңіз.
9. Өлеңдегі теңеулерді табыңыз.
10. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойыңыз. Ойнатайын он ..., Құлындайын құлдыра.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: 2 Т Топта бірлесе отырып, төмендегі тапсырмалардың бірін орындаңыз. І-тапсырма: І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңінің мазмұны бойынша ТҮЙІНДЕМЕ жасаңыздар. Түйіндеменің тақырыптық/мазмұндық құрылымын ақылдаса отырып шығарыңыздар. Мысалы:
Әдеби көркемдегіш құралдар:
ІІ-тапсырма: І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңі бойынша сызба-кесте жасаңыз. Сызба-кестенің тақырыптық/мазмұндық құрылымын ақылдаса отырып шығарыңыздар.
ІІІ-тапсырма: І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңін ұйқас, буын мағыналық ерекшеліктерін сақтай отырып, өз беттеріңізбен аяқтап көріңіз.
Жетелеуші сұрақтар:
|
http://cdn.e.edu.kz/sui/lcms-scorm-player.html?resource=2020704438#
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 2 минут |
Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы
Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы
|
|
САБАҚ: 2 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бөлім тақырыбы |
Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың түрі |
жаңа сабақ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/А4; Негізгі ойды анықтау. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар
Көптеген оқушылар
Кейбір оқушылар
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: Қашаған. Мойнына құрық салдырмайтын, бұғалықтан қашып әккі болып алған жылқы. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: «Тіл жоқ деуге бола ма, Тілден анық үн барда» «Домбыраның күші мол, Көмейінде күй барда» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәнаралық байланыс |
тарих, этнопедагогика |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мектеп құндылықтары |
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: әлеуметтік бейімдеушілікті және салауатты өмір салтын ұстануды білдіреді. Өз мәдениеті мен тіліне құрмет сияқты, басқа да мәдениеттер мен тілдерге, құқықтарға, адамгершілік пен пікірлердің әртүрлілігіне құрметті қамтиды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
5 минут
|
Ұйымдастыру бөлімі. Тыңдалым алды тапсырма. Сыныпқа М.Әуелбекованың орындауындағы «Домбыра туралы баллада» әні тыңдауға ұсынылады. Оқушылар тыңдай отырып, ән мазмұны бойынша нақты ақпараттық сөйлемдер жазып алуы тиіс (Мысалы: «Қазақтың қанында да күй ойнайды», «Домбыра-бабаларымыздың мұңы», «Домбыра-даланың үні», «Домбыра қуанышта да, қайғыда да үнсіз қалып көрмеген/Ата-бабаларымыз қуанышын да, қайғысын да домбырамен бөліскен» т.б.). Жекелеген оқушылар қандай сөйлемдер жазып алғандары туралы сыныппен бөліседі. Мұғалім сол тақырыптағы оқушы білімін қозғау мақсатында сөйлем мазмұнына қатысты жетелеуші/ой қозғау сұрақтарын қояды. Сабақ тақырыбын болжауға әкеледі. (Әннің мәтінін ұсына отырып, бірге орындауға болады) Жетелеуші сұрақтар:
|
М.Әуелбекованың орындауындағы «Домбыра туралы баллада» әні
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың ортасы 10+13 минут Негізгі ойды анықтау. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 5 минут 10 минут |
Тыңдалым тапсырмасы. Т Мұғалім сыныпты 4 адамнан тұратын топтарға бөледі. І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңінің аудионұсқасы ұсынылады. Аудиомәтін бойынша топтарға төрт түрлі тапсырма беріледі. Оқушылар келісе отырып, тапсырмаларды орындайды және қорытынды жауаптарын сыныпқа таныстырады. 1-тапсырма: Өлең оқушының оқу мәнеріне, дауыс ырғағына көңіл бөле отырып, өлең оқушының дауыс ырғағы мен мәтіннің негізгі ойын байланыстырып көріңіз. 2-тапсырма: Ақын домбыраның үні қаншалықты сан алуан, күшті екенін қалай бере алған? Ақын бейнелеуінен мысалдар келтіріңіз. 3-тапсырма: «Тіл жоқ деуге бола ма, Тілден анық үн барда» және «Домбыраның күші мол, Көмейінде күй барда» деген өлең жолдарының мағынасын ашыңыз. 4-тапсырма: Мәтінді мұқият тыңдай отырып, шығармадан тілдік қолданысқа жаңа сөздер мен сөз тіркестерін ұсыныңыз.
Тапсырмалар барлық топта бірдей болғандықтан да мұғалім берілген жауаптарға қатысты сыныпты өзара салыстырулар жүргізуге ынталандырып, берген жауаптарына түсініктемелер сұрап отырады. Топтар берілген жауаптарға қатысты келісетінін/келіспейтінін айтып өзара бағалау жүргізеді. Топтар жауапқа қатысты өз нұсқаларын салыстыра отырып жеткізуі керек. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Ж Оқушылар мұғалім ұсынған сілтемеге өте отырып, тыңдалым мәтіні бойынша берілген тапсырмалар мен сұрақтарға өз беттерімен жауап береді (тапсырманы онлайн немесе жазбаша нұсқада орындай алады) 1-тапсырма. Қажетті сөзді жазыңыз. «Екі желі, үш қазық,
2-тапсырма. Дұрыс жауабын белгілеңіз. «Төгіл, төгіл, тәтті сый/
нұр /күй, 3-тапсырма. Бірнеше дұрыс жауапты белгілеңіз. Өлеңде домбыраға қатысты айтылатын эпитеттерді табыңыз.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: 1 Сабақ мазмұнына байланысты
берілген тест тапсырмаларын орындаңыз. Тестілеуден қайта өту
мүмкіндігі бар.
2. Өлең қалай басталатындығын көрсетіңіз.
3. Өлеңде кездесетін эпитетті табыңыз.
4.
Көп нүктенің орнына тиісті сөзді
қойыңыз.
5. Өлең не туралы жазылғандығын табыңыз.
6. Өлеңдегі «қашаған» сөзінің мағынасын табыңыз.
7.
Көп нүктенің орнына тиісті тіркесті
қойыңыз.
8. Өлең қалай аяқталатындығын белгілеңіз.
9. Өлеңдегі теңеулерді табыңыз.
10. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойыңыз. Ойнатайын он ..., Құлындайын құлдыра.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: 2 Т Топта бірлесе отырып, төмендегі тапсырмалардың бірін орындаңыз. І-тапсырма: І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңінің мазмұны бойынша ТҮЙІНДЕМЕ жасаңыздар. Түйіндеменің тақырыптық/мазмұндық құрылымын ақылдаса отырып шығарыңыздар. Мысалы:
Әдеби көркемдегіш құралдар:
ІІ-тапсырма: І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңі бойынша сызба-кесте жасаңыз. Сызба-кестенің тақырыптық/мазмұндық құрылымын ақылдаса отырып шығарыңыздар.
ІІІ-тапсырма: І.Жансүгіровтің «Домбыра» өлеңін ұйқас, буын мағыналық ерекшеліктерін сақтай отырып, өз беттеріңізбен аяқтап көріңіз.
Жетелеуші сұрақтар:
|
http://cdn.e.edu.kz/sui/lcms-scorm-player.html?resource=2020704438#
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 2 минут |
Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













