Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: 4

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.Т/А2; Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау.

Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар

Мәтінді түсінеді;

Көтерілетін мәселе мен көзқарасты талдайды;

Мәселені талдауға қатысады.

Көптеген оқушылар

Мәтінді түсініп, мәселені анықтайды;

Автор көзқарасын талдайды;

Мәселені талдауда жеке пікірін білдіреді.

Кейбір оқушылар

Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды;

Өзіндік көзқарасын толық жеткізеді;

Автор көзқарасы мен мәселені жан-жақты талқылайды.

Бағалау критерийлері

  • Мәтіндегі көтерілген мәселені талдайды;

  • Автор көзқарасын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология: домбыра, күй, күйші, саз, ұлттық музыка тарихы, екі немесе үш ішекті музыкалық аспап

Пәнаралық байланыс

әдебиет, тарих, өзін-өзі тану, музыка

Мектеп құндылықтары

Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық

Ынтымақтастық

Жауапты азаматтық ұстаным

Осыған дейін меңгерілген білім

«Көшпенділер мәдениеті» тақырыбы аясында оқушылардың сөздік қорын жетілдіру, әртүрлі мәтіндер, ақпарат көздерімен жұмыс жасай білуге дағдыландыру мақсаттарымен ұштастырылады.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер






3 мин.
















7 мин.






10 мин.





10 мин.

Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

Оқушыларға тақырыпты болжатуға өлең жолы ұсынылады.


Бұл аспап-баба көзі, ата мұра,

Қазақ үшін тегі бар ма бағалы да.

Тербеліп кетсе, шектерін теріп берген,

Теңіз күйлер төгеді алабында.


Оқушылар пікірі тыңдалады.

Бағалау критерийі таныстырылады:

Бағалау критерийі

Дескриптор

оқушы

Мәтінде көтерілген мәселе мен көзқарасты талдайды.


Мәселе мен көзқарасты анықтайды

Талдауға қатысады

Талдау барысында ойын дәлелді жеткізеді

Тыңдалымалды тапсырмасы

СЖ

Оқушылар арасында домбыра тақырыбында бұрынғы білімдерін анықтау мақсатында ауызша интервью алу. Жеке монолог, диалог және полилог түрінде сөйлеуіне мүмкіндік жасау.

Тыңдалым.

https://www.youtube.com/watch?v=tsjNLzHdTjA

С. «Ұлтымыздың ұлы аспабы» тақырыбында домбыра жасаудың қыры мен сыры және домбыра жасау шеберлері туралы бейнекөріністі көріп тыңдайды.

Ж. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасымен жұмыс.




1-слайд









2-слайд
















https://www.youtube.com/watch?v=tsjNLzHdTjA

Сабақтың ортасы







10 мин.

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

ТЖ

«Ақылдың алты қалпағы» әдісі бойынша сыныпты алты топқа бөліп, алты сұрақпен жұмыс жүргізу.

1-топ Ақ қалпақ

Тыңдалым мазмұны бойынша автор көзқарасын анықтайды.

2-топ Сары қалпақ

Қарастырылып отырған мәселенің позитивті жағын бөліп алып және неліктен позитивті екенін дәлелдеу

3-топ Қара қалпақ

Бейнежазбадан түсініксіз, мәселе тудыратын, негативті ойды анықтап және себебін түсіндіру.

4-топ Қызыл қалпақ

Тыңдалым мазмұнынан кейінгі көңіл-күйіндегі өзгерісті өзге құбылысты сәттермен байланыстыра ой білдіру.

5-топ Жасыл қалпақ

Тыңдалым мазмұны бойынша жаңалықтар тізбегін құру.

6-топ Көк қалпақ

Басқа топтарды аралап, олардың көзқарасын қабылдап, өз тобына қайта оралып, жинаған материалды пысықтайды, қорытып соңғы сөзді айту.


Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек»






3-слайд






Сабақтың соңы Рефлексия

5 мин.


4-слайд



Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?



Дарынды баламен жұмыс:

Мақсатты аудиториясы


Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Жалпы баға


Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2018
532
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі