Материалдар / Музыка пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Музыка пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып мұғаліміне арналған «Музыка» пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау. Пән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды. Пән мұғаліміне қолдануға өте тиімді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
603
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-сыныпқа «Музыка» пәні бойынша орта мерзімді жоспарлауПән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды.
Сабақ тақырыбыОқып-үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерҮйрену мақсатында бағаны қоса, бағалауНегізгі дерек көздер
1-тоқсан 8 сағат
11Өзіңді таны1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтауТоптастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатБағалау парақшасыМузыканы оқыту әдістемесі
22Менің есімім1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтауКөрме дайындау, автор орындығыКері байланыс, қалыптастыырушы бағалауҒаламтор, МАН
33Менің дауысым1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтауИнтервью әдісі, екі қадамды сұхбатКретериалды бағалау парақшаларыЭлектронды оқулықтар
44Менің көңіл-күйім1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтауСұрақ-жауап, таныстырылымКері байланыс, қалыптастыырушы бағалауМузыканы оқыту әдістемесі
55Менің сүйікті әндерім1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындауТоптастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатБағалау парақшасыҒаламтор, МАН
66Мен және менің мектебім1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттауКөрме дайындау, автор орындығыКері байланыс, қалыптастыырушы бағалауЭлектронды оқулықтар
77Мен мектеппен танысамын1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындауИнтервью әдісі, екі қадамды сұхбатБағалау парақшасыМузыканы оқыту әдістемесі














Сабақ тақырыбыОқып-үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерҮйрену мақсатында бағаны қоса, бағалауНегізгі дерек көздер

2-тоқсан 7 сағат

11Музыкалық іздер1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттауТоптастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатБағалау парақшасыМузыканы оқыту әдістемесі

22Көңілді достар1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындауКөрме дайындау, автор орындығыКері байланыс, қалыптастырушы бағалауҒаламтор, МАН

33Менің достарым-жануарлар1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын ажыратуИнтервью әдісі, екі қадамды сұхбатКретериалды бағалау парақшаларыЭлектронды оқулықтар

44Ырғақты оқиғалар1.2.1.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну1.2.2.1Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару.Сұрақ-жауап, таныстырылымКері байланыс, қалыптастырушы бағалауМузыканы оқыту әдістемесі

55Ауа райы1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтауТоптастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатБағалау парақшасыҒаламтор, МАН

66Су туралы әндер1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындауКөрме дайындау, автор орындығыКері байланыс, қалыптастыырушы бағалауЭлектронды оқулықтар

77Суретке арналған әндер1.2.1.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну

Интервью әдісі, екі қадамды сұхбатБағалау парақшасыМузыканы оқыту әдістемесі















Сабақ тақырыбыОқып-үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерҮйрену мақсатында бағаны қоса, бағалауНегізгі дерек көздер
11Жұлдызшаның саяхаты1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттауТоптастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатБағалау парақшасы

Музыканы оқыту әдістемесі
22Көңілді саяхат1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындауКөрме дайындау, автор орындығыКері байланыс, қалыптастырушы бағалауҒаламтор, МАН
33Атпен серуендеу1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын және дауыс бояуын ажыратуИнтервью әдісі, екі қадамды сұхбатКретериалды бағалау парақшаларыЭлектронды оқулықтар
44Көңілді паровоз1.3.1.1Өз шығармашылық жұмысын көрсетуСұрақ-жауап, таныстырылымКері байланыс, қалыптастырушы бағалауМузыканы оқыту әдістемесі
55Салт-дәстүр1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттауТоптастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатБағалау парақшасыҒаламтор, МАН
66Салт-дәстүр1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнауКөрме дайындау, автор орындығыКері байланыс, қалыптастырушы бағалауЭлектронды оқулықтар
77Халық ертегілері1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын ажыратуИнтервью әдісі, екі қадамды сұхбатБағалау парақшасыМузыканы оқыту әдістемесі
88Халық биі1.2.2.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсынуСұрақ-жауап, таныстырылымБағалау парақшасы

Электронды оқулықтар
99Әннің интерпретациясы1.2.2.1Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару.Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатКері байланыс, қалыптастырушы бағалауҒаламтор, МАН


Сабақ тақырыбыОқып-үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерҮйрену мақсатында бағаны қоса, бағалауНегізгі дерек көздер

4-тоқсан 8 сағат

11Тағамадар музыка әлемінде 1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтауТоптастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатБағалау парақшасыМузыканы оқыту әдістемесі
22Әннің ырғақтары1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындауКөрме дайындау, автор орындығыКері байланыс, қалыптастыырушы бағалау

33Жемістер мен көгөністер концерті1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын және дауыс бояуын ажыратуИнтервью әдісі, екі қадамды сұхбатКретериалды бағалау парақшаларыЭлектронды оқулықтар
44Жемістер маршы1.3.1.1Өз шығармашылық жұмысын көрсетуСұрақ-жауап, таныстырылымКері байланыс, қалыптастырушы бағалауМузыканы оқыту әдістемесі
55Оянамыз,ән айтамыз1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнауТоптастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатБағалау парақшасыҒаламтор, МАН
66Денсаулық – зор байлық

Көрме дайындау, автор орындығыКері байланыс, қалыптастыырушы бағалауЭлектронды оқулықтар
77Тазалық- денсаулық кепілі1.2.2.1Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару.Интервью әдісі, екі қадамды сұхбатБағалау парақшасыМузыканы оқыту әдістемесі
88Дені сау бала-Отанымыздың болашағы1.3.1.1 Өз шығармашылығын жұмысын көрсете білуТоптастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбатБағалау парақшасыҒаламтор, МАН


1-сынып орта мерзімді жоспар
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!