Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Музыка пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау 1 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып мұғаліміне арналған «Музыка» пәні бойынша орта мерзімді жоспарлау. Пән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды. Пән мұғаліміне қолдануға өте тиімді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
682
5 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1-сыныпқа «Музыка» пәні бойынша орта мерзімді жоспарлауПән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағатты құрайды.
1-сынып орта мерзімді жоспар
№ | № | Сабақ тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер |
1-тоқсан 8 сағат | ||||||
1 | 1 | Өзіңді таны | 1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Музыканы оқыту әдістемесі |
2 | 2 | Менің есімім | 1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау | Ғаламтор, МАН |
3 | 3 | Менің дауысым | 1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Кретериалды бағалау парақшалары | Электронды оқулықтар |
4 | 4 | Менің көңіл-күйім | 1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау | Сұрақ-жауап, таныстырылым | Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау | Музыканы оқыту әдістемесі |
5 | 5 | Менің сүйікті әндерім | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Ғаламтор, МАН |
6 | 6 | Мен және менің мектебім | 1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау | Электронды оқулықтар |
7 | 7 | Мен мектеппен танысамын | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Бағалау парақшасы | Музыканы оқыту әдістемесі |
№ | № | Сабақ тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер | |
2-тоқсан 7 сағат | |||||||
1 | 1 | Музыкалық іздер | 1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Музыканы оқыту әдістемесі | |
2 | 2 | Көңілді достар | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Ғаламтор, МАН | |
3 | 3 | Менің достарым-жануарлар | 1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын ажырату | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Кретериалды бағалау парақшалары | Электронды оқулықтар | |
4 | 4 | Ырғақты оқиғалар | 1.2.1.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну1.2.2.1Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару. | Сұрақ-жауап, таныстырылым | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Музыканы оқыту әдістемесі | |
5 | 5 | Ауа райы | 1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Ғаламтор, МАН | |
6 | 6 | Су туралы әндер | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау | Электронды оқулықтар | |
7 | 7 | Суретке арналған әндер | 1.2.1.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Бағалау парақшасы | Музыканы оқыту әдістемесі |
№ | № | Сабақ тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер |
1 | 1 | Жұлдызшаның саяхаты | 1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Музыканы оқыту әдістемесі |
2 | 2 | Көңілді саяхат | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Ғаламтор, МАН |
3 | 3 | Атпен серуендеу | 1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын және дауыс бояуын ажырату | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Кретериалды бағалау парақшалары | Электронды оқулықтар |
4 | 4 | Көңілді паровоз | 1.3.1.1Өз шығармашылық жұмысын көрсету | Сұрақ-жауап, таныстырылым | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Музыканы оқыту әдістемесі |
5 | 5 | Салт-дәстүр | 1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Ғаламтор, МАН |
6 | 6 | Салт-дәстүр | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Электронды оқулықтар |
7 | 7 | Халық ертегілері | 1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын ажырату | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Бағалау парақшасы | Музыканы оқыту әдістемесі |
8 | 8 | Халық биі | 1.2.2.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну | Сұрақ-жауап, таныстырылым | Бағалау парақшасы | Электронды оқулықтар |
9 | 9 | Әннің интерпретациясы | 1.2.2.1Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару. | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Ғаламтор, МАН |
№ | № | Сабақ тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер | |
4-тоқсан 8 сағат | |||||||
1 | 1 | Тағамадар музыка әлемінде | 1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Музыканы оқыту әдістемесі | |
2 | 2 | Әннің ырғақтары | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау | ||
3 | 3 | Жемістер мен көгөністер концерті | 1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын және дауыс бояуын ажырату | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Кретериалды бағалау парақшалары | Электронды оқулықтар | |
4 | 4 | Жемістер маршы | 1.3.1.1Өз шығармашылық жұмысын көрсету | Сұрақ-жауап, таныстырылым | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Музыканы оқыту әдістемесі | |
5 | 5 | Оянамыз,ән айтамыз | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Ғаламтор, МАН | |
6 | 6 | Денсаулық – зор байлық | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастыырушы бағалау | Электронды оқулықтар | ||
7 | 7 | Тазалық- денсаулық кепілі | 1.2.2.1Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару. | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Бағалау парақшасы | Музыканы оқыту әдістемесі | |
8 | 8 | Дені сау бала-Отанымыздың болашағы | 1.3.1.1 Өз шығармашылығын жұмысын көрсете білу | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Ғаламтор, МАН |
1-сынып орта мерзімді жоспар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)