№
|
№
|
Сабақ
тақырыбы
|
Оқып-үйренудің
негізгі мақсаттары
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
Үйрену
мақсатында бағаны қоса, бағалау
|
Негізгі дерек көздер
|
1-тоқсан 8 сағат
|
1
|
1
|
Өзіңді
таны
|
1.1.1.1
Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін,
динамикасын анықтау
|
Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі
сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Музыканы
оқыту әдістемесі
|
2
|
2
|
Менің
есімім
|
1.1.3.1
Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ
дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп
анықтау
|
Көрме
дайындау, автор орындығы
|
Кері
байланыс, қалыптастыырушы бағалау
|
Ғаламтор,
МАН
|
3
|
3
|
Менің
дауысым
|
1.1.1.1
Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін,
динамикасын анықтау
|
Интервью
әдісі, екі қадамды сұхбат
|
Кретериалды бағалау парақшалары
|
Электронды оқулықтар
|
4
|
4
|
Менің
көңіл-күйім
|
1.1.1.1
Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін,
динамикасын анықтау
|
Сұрақ-жауап, таныстырылым
|
Кері
байланыс, қалыптастыырушы бағалау
|
Музыканы
оқыту әдістемесі
|
5
|
5
|
Менің
сүйікті әндерім
|
1.1.2.1
Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
|
Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі
сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Ғаламтор,
МАН
|
6
|
6
|
Мен және
менің мектебім
|
1.1.1.2
Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және
сипаттау
|
Көрме
дайындау, автор орындығы
|
Кері
байланыс, қалыптастыырушы бағалау
|
Электронды оқулықтар
|
7
|
7
|
Мен
мектеппен танысамын
|
1.1.2.1
Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
|
Интервью
әдісі, екі қадамды сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Музыканы
оқыту әдістемесі
|
№
|
№
|
Сабақ
тақырыбы
|
Оқып-үйренудің
негізгі мақсаттары
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
Үйрену
мақсатында бағаны қоса, бағалау
|
Негізгі дерек көздер
|
1
|
1
|
Жұлдызшаның саяхаты
|
1.1.1.2
Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және
сипаттау
|
Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі
сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Музыканы
оқыту әдістемесі
|
2
|
2
|
Көңілді
саяхат
|
1.1.2.1
Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
|
Көрме
дайындау, автор орындығы
|
Кері
байланыс, қалыптастырушы бағалау
|
Ғаламтор,
МАН
|
3
|
3
|
Атпен
серуендеу
|
1.1.3.1 Жоғарғы, орта,
төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ
дыбыстар, соль және
ми ноталарының биіктігін
естіп анықтау
1.1.3.2
Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс
бояуын және дауыс бояуын ажырату
|
Интервью
әдісі, екі қадамды сұхбат
|
Кретериалды бағалау парақшалары
|
Электронды оқулықтар
|
4
|
4
|
Көңілді
паровоз
|
1.3.1.1Өз
шығармашылық жұмысын көрсету
|
Сұрақ-жауап, таныстырылым
|
Кері
байланыс, қалыптастырушы бағалау
|
Музыканы
оқыту әдістемесі
|
5
|
5
|
Салт-дәстүр
|
1.1.1.2
Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және
сипаттау
|
Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі
сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Ғаламтор,
МАН
|
6
|
6
|
Салт-дәстүр
|
1.1.2.1 Әндерді
музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
1.1.2.2
Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық
аспаптарында ойнау
|
Көрме
дайындау, автор орындығы
|
Кері
байланыс, қалыптастырушы бағалау
|
Электронды оқулықтар
|
7
|
7
|
Халық
ертегілері
|
1.1.3.2
Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс
бояуын ажырату
|
Интервью
әдісі, екі қадамды сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Музыканы
оқыту әдістемесі
|
8
|
8
|
Халық
биі
|
1.2.2.1
Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну
|
Сұрақ-жауап, таныстырылым
|
Бағалау
парақшасы
|
Электронды оқулықтар
|
9
|
9
|
Әннің
интерпретациясы
|
1.2.2.1Дауысты және музыкалық
аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт)
шығару.
|
Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі
сұхбат
|
Кері
байланыс, қалыптастырушы бағалау
|
Ғаламтор,
МАН
|
№
|
№
|
Сабақ
тақырыбы
|
Оқып-үйренудің
негізгі мақсаттары
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
Үйрену
мақсатында бағаны қоса, бағалау
|
Негізгі дерек көздер
|
|
|
4-тоқсан 8 сағат
|
|
1
|
1
|
Тағамадар
музыка әлемінде
|
1.1.1.1
Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін,
динамикасын анықтау
|
Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі
сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Музыканы
оқыту әдістемесі
|
|
|
2
|
2
|
Әннің
ырғақтары
|
1.1.2.1
Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
|
Көрме
дайындау, автор орындығы
|
Кері
байланыс, қалыптастыырушы бағалау
|
|
|
|
3
|
3
|
Жемістер
мен көгөністер концерті
|
1.1.3.1 Жоғарғы, орта,
төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ
дыбыстар, соль және
ми ноталарының биіктігін
естіп анықтау
1.1.3.2
Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс
бояуын және дауыс бояуын ажырату
|
Интервью
әдісі, екі қадамды сұхбат
|
Кретериалды бағалау парақшалары
|
Электронды оқулықтар
|
|
|
4
|
4
|
Жемістер
маршы
|
1.3.1.1Өз
шығармашылық жұмысын көрсету
|
Сұрақ-жауап, таныстырылым
|
Кері
байланыс, қалыптастырушы бағалау
|
Музыканы
оқыту әдістемесі
|
|
|
5
|
5
|
Оянамыз,ән айтамыз
|
1.1.2.1 Әндерді
музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
1.1.2.2
Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық
аспаптарында ойнау
|
Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі
сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Ғаламтор,
МАН
|
|
|
6
|
6
|
Денсаулық
– зор байлық
|
|
Көрме
дайындау, автор орындығы
|
Кері
байланыс, қалыптастыырушы бағалау
|
Электронды оқулықтар
|
|
|
7
|
7
|
Тазалық-
денсаулық кепілі
|
1.2.2.1Дауысты және музыкалық
аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт)
шығару.
|
Интервью
әдісі, екі қадамды сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Музыканы
оқыту әдістемесі
|
|
|
8
|
8
|
Дені сау
бала-Отанымыздың болашағы
|
1.3.1.1 Өз шығармашылығын жұмысын көрсете
білу
|
Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі
сұхбат
|
Бағалау
парақшасы
|
Ғаламтор,
МАН
|
|
|