№ | № | Сабақ тақырыбы | Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
| Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздер |
1 | 1 | Жұлдызшаның саяхаты | 1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы
| Музыканы оқыту әдістемесі |
2 | 2 | Көңілді саяхат | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Ғаламтор, МАН |
3 | 3 | Атпен серуендеу | 1.1.3.1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын және дауыс бояуын ажырату | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Кретериалды бағалау парақшалары | Электронды оқулықтар |
4 | 4 | Көңілді паровоз | 1.3.1.1Өз шығармашылық жұмысын көрсету | Сұрақ-жауап, таныстырылым | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Музыканы оқыту әдістемесі |
5 | 5 | Салт-дәстүр | 1.1.1.2 Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Бағалау парақшасы | Ғаламтор, МАН |
6 | 6 | Салт-дәстүр | 1.1.2.1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау1.1.2.2 Қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау | Көрме дайындау, автор орындығы | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Электронды оқулықтар |
7 | 7 | Халық ертегілері | 1.1.3.2 Қазақ халқының және басқа халықтардың музыкалық аспапта-рының дыбыс бояуын ажырату | Интервью әдісі, екі қадамды сұхбат | Бағалау парақшасы | Музыканы оқыту әдістемесі |
8 | 8 | Халық биі | 1.2.2.1 Музыкалық фразалар шығару үшін идеялар ұсыну | Сұрақ-жауап, таныстырылым | Бағалау парақшасы
| Электронды оқулықтар |
9 | 9 | Әннің интерпретациясы | 1.2.2.1Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1-2 такт) шығару. | Топтастыру, дәптермен жұмыс, шеңбердегі сұхбат | Кері байланыс, қалыптастырушы бағалау | Ғаламтор, МАН |