Музыка пәні: Қалыптастырушы бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Музыка пәні: Қалыптастырушы бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып музыка пәніне араналған қалыптастырушы бағалау
Материалдың қысқаша нұсқасы

І тоқсан 5 сынып

1-бөлім: Қазақ халқының музыкалық мұрасы



1-тапсырма



«Бір бала» әнінің авторы кім?



А) Кенен Әзірбаев В) Кеңес Дүйсекеев



Б) Халық әні Г) Құрманғазы Сағырбайұлы







2-тапсырма



Халық әні дегеніміз - ______________________________________________________________________________________________________



__________________________________________________________________________________________________________________________





3 - тапсырма



Төкпе күй негізін салушы Халық



Халық әнінің автры Тәттімбет

Шертпе күйдің негізін салушы Құрманғазы





Дескриптор Білім алушы



«Бір бала» әнінің авторын ажырата алады


Халық әнінің ережесін айта алады


Шертпе,төкпе күйлерінің негізін салушыларды және халық әнінің кімдікі екенін ажырата алады








Сыныбы: ___ « »

Аты-жөні:























ІІ тоқсан 5 сынып

2-бөлім: Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы



1-тапсырма

1.Хордың түрлерін ата : _______________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2-тапсырма

Тұрмыс-салт әндері дегеніміз не?

А)Адамның өмір сүруіне,тіршілігіне байланысты туған ән

В) Табиғатқа байланысты туған ән

С) Отанға байланысты туған ән

3-тапсырма



Музыкалық шығарманы көркемдеу шеберліг

«Интерпретация» сөзінің мағынасы Музыкалық шығарманы өңдеу шеберлігі

Музыкалық шығарманы орындау шеберлігі





Дескриптор Білім алушы



Хордың түрлерін ажырата алады



Тұрмыс-салт әндерін ажырата алады



Интерпретация мағынасын түсінеді





Сыныбы: ___ « »

Аты-жөні:



















ІІІ тоқсан 5 сынып

3-бөлім: Әлем халықтарының музыкалық дәстүрі

1-тапсырма

Түркі халықтарының ішінде ежелден жақсы дамыған комейден ән салу дәстүрі қай елде ерекше орын алған?

А) Хакас В) Башқұрт

С) Тува Д) Қырғыз



2-тапсырма

Үйретілген әннің авторын өз ретімен орналастыр

«У каждого свой музыкальный инструмент» Қазақтың халық әні

«Егеменді ел Қазақстан» Қорған

«Қазалы вальсі» Эстон халық әні

«Беу,айдай» Нұрмаш Алғашбаев



3-тапсырма

«У каждого свой музыкальный инструмент» әнінің 4-ші шумағын толықтырып жаз

Все ______________________ _________ поем

___________ играем __________ ______ чем

Все ______________ все _______________

Ти-ри-ли-ли кто______________



Дескриптор Білім алушы

Көмейден ән салу дәстүрі қай елде дамыған екенін ажырата алады



Үйретілген әндердің авторларын ажырата алады



«У каждого свой музыкальный инструмент» әнінің 4-ші шумағын жатқа айта алады






Сыныбы: ___ « »

Аты-жөні:























ІV тоқсан 5 сынып

4-бөлім: Музыка тілі – достық тілі



1-тапсырма

«Шөжелерім» әнінің жалғасын толтырып жаз.

_____________________________________________шөжелерім,

______________________________________________________!

________________________жүнді_________________________

_______________________________________________шөжелерім.

Көк __________________________________________________

_____________,келіңдер ________________________________

Әй, __________________________________________________2 рет

_________________, __________________________шөжелерім.



2-тапсырма

«У каждого свой музыкальный инструмент» әні қай елдің әні екенін ата.

А) Үнді В) Эстон

С) Қытай Д) Жапон

3 – тапсырма

Музыкалық дәстүр аталуын үш тілде жаз















Дескриптор Білім алушы

Үйретілген әннің жалғасын тауып жаза алады



Әнді қай елдің әні екенін ажырата алады



Музыкалық дәстүр сөзін үш тілдегі атауын айта алады






Сыныбы: ___ « »

Аты-жөні:

























































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2023
495
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі