І тоқсан 5 сынып
1-бөлім: Қазақ халқының музыкалық мұрасы
1-тапсырма
«Бір бала» әнінің авторы кім?
А) Кенен Әзірбаев В) Кеңес Дүйсекеев
Б) Халық әні Г) Құрманғазы Сағырбайұлы
2-тапсырма
Халық әні дегеніміз - ______________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
3 - тапсырма
Төкпе күй негізін салушы Халық
Халық әнінің автры Тәттімбет
Шертпе күйдің негізін салушы Құрманғазы
Дескриптор Білім алушы
-
-
«Бір бала» әнінің авторын ажырата алады
Халық әнінің ережесін айта алады
Шертпе,төкпе күйлерінің негізін салушыларды және халық әнінің кімдікі екенін ажырата алады
-
Сыныбы: ___ « »
Аты-жөні:
ІІ тоқсан 5 сынып
2-бөлім: Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы
1-тапсырма
1.Хордың түрлерін ата : _______________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма
Тұрмыс-салт әндері дегеніміз не?
А)Адамның өмір сүруіне,тіршілігіне байланысты туған ән
В) Табиғатқа байланысты туған ән
С) Отанға байланысты туған ән
3-тапсырма
Музыкалық шығарманы көркемдеу шеберліг
«Интерпретация» сөзінің мағынасы Музыкалық шығарманы өңдеу шеберлігі
Музыкалық шығарманы орындау шеберлігі
Дескриптор Білім алушы
|
Хордың түрлерін ажырата алады |
|
|
Тұрмыс-салт әндерін ажырата алады |
|
|
Интерпретация мағынасын түсінеді |
|
Сыныбы: ___ « »
Аты-жөні:
ІІІ тоқсан 5 сынып
3-бөлім: Әлем халықтарының музыкалық дәстүрі
1-тапсырма
Түркі халықтарының ішінде ежелден жақсы дамыған комейден ән салу дәстүрі қай елде ерекше орын алған?
А) Хакас В) Башқұрт
С) Тува Д) Қырғыз
2-тапсырма
Үйретілген әннің авторын өз ретімен орналастыр
«У каждого свой музыкальный инструмент» Қазақтың халық әні
«Егеменді ел Қазақстан» Қорған
«Қазалы вальсі» Эстон халық әні
«Беу,айдай» Нұрмаш Алғашбаев
3-тапсырма
«У каждого свой музыкальный инструмент» әнінің 4-ші шумағын толықтырып жаз
Все ______________________ _________ поем
___________ играем __________ ______ чем
Все ______________ все _______________
Ти-ри-ли-ли кто______________
Дескриптор Білім алушы
|
Көмейден ән салу дәстүрі қай елде дамыған екенін ажырата алады |
|
|
Үйретілген әндердің авторларын ажырата алады |
|
|
«У каждого свой музыкальный инструмент» әнінің 4-ші шумағын жатқа айта алады |
|
Сыныбы: ___ « »
Аты-жөні:
ІV тоқсан 5 сынып
4-бөлім: Музыка тілі – достық тілі
1-тапсырма
«Шөжелерім» әнінің жалғасын толтырып жаз.
_____________________________________________шөжелерім,
______________________________________________________!
________________________жүнді_________________________
_______________________________________________шөжелерім.
Көк __________________________________________________
_____________,келіңдер ________________________________
Әй, __________________________________________________2 рет
_________________, __________________________шөжелерім.
2-тапсырма
«У каждого свой музыкальный инструмент» әні қай елдің әні екенін ата.
А) Үнді В) Эстон
С) Қытай Д) Жапон
3 – тапсырма
Музыкалық дәстүр аталуын үш тілде жаз
|
|
|
|
|
|
Дескриптор Білім алушы
|
Үйретілген әннің жалғасын тауып жаза алады |
|
|
Әнді қай елдің әні екенін ажырата алады |
|
|
Музыкалық дәстүр сөзін үш тілдегі атауын айта алады |
|
Сыныбы: ___ « »
Аты-жөні:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Музыка пәні: Қалыптастырушы бағалау
Музыка пәні: Қалыптастырушы бағалау
І тоқсан 5 сынып
1-бөлім: Қазақ халқының музыкалық мұрасы
1-тапсырма
«Бір бала» әнінің авторы кім?
А) Кенен Әзірбаев В) Кеңес Дүйсекеев
Б) Халық әні Г) Құрманғазы Сағырбайұлы
2-тапсырма
Халық әні дегеніміз - ______________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
3 - тапсырма
Төкпе күй негізін салушы Халық
Халық әнінің автры Тәттімбет
Шертпе күйдің негізін салушы Құрманғазы
Дескриптор Білім алушы
-
-
«Бір бала» әнінің авторын ажырата алады
Халық әнінің ережесін айта алады
Шертпе,төкпе күйлерінің негізін салушыларды және халық әнінің кімдікі екенін ажырата алады
-
Сыныбы: ___ « »
Аты-жөні:
ІІ тоқсан 5 сынып
2-бөлім: Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы
1-тапсырма
1.Хордың түрлерін ата : _______________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма
Тұрмыс-салт әндері дегеніміз не?
А)Адамның өмір сүруіне,тіршілігіне байланысты туған ән
В) Табиғатқа байланысты туған ән
С) Отанға байланысты туған ән
3-тапсырма
Музыкалық шығарманы көркемдеу шеберліг
«Интерпретация» сөзінің мағынасы Музыкалық шығарманы өңдеу шеберлігі
Музыкалық шығарманы орындау шеберлігі
Дескриптор Білім алушы
|
Хордың түрлерін ажырата алады |
|
|
Тұрмыс-салт әндерін ажырата алады |
|
|
Интерпретация мағынасын түсінеді |
|
Сыныбы: ___ « »
Аты-жөні:
ІІІ тоқсан 5 сынып
3-бөлім: Әлем халықтарының музыкалық дәстүрі
1-тапсырма
Түркі халықтарының ішінде ежелден жақсы дамыған комейден ән салу дәстүрі қай елде ерекше орын алған?
А) Хакас В) Башқұрт
С) Тува Д) Қырғыз
2-тапсырма
Үйретілген әннің авторын өз ретімен орналастыр
«У каждого свой музыкальный инструмент» Қазақтың халық әні
«Егеменді ел Қазақстан» Қорған
«Қазалы вальсі» Эстон халық әні
«Беу,айдай» Нұрмаш Алғашбаев
3-тапсырма
«У каждого свой музыкальный инструмент» әнінің 4-ші шумағын толықтырып жаз
Все ______________________ _________ поем
___________ играем __________ ______ чем
Все ______________ все _______________
Ти-ри-ли-ли кто______________
Дескриптор Білім алушы
|
Көмейден ән салу дәстүрі қай елде дамыған екенін ажырата алады |
|
|
Үйретілген әндердің авторларын ажырата алады |
|
|
«У каждого свой музыкальный инструмент» әнінің 4-ші шумағын жатқа айта алады |
|
Сыныбы: ___ « »
Аты-жөні:
ІV тоқсан 5 сынып
4-бөлім: Музыка тілі – достық тілі
1-тапсырма
«Шөжелерім» әнінің жалғасын толтырып жаз.
_____________________________________________шөжелерім,
______________________________________________________!
________________________жүнді_________________________
_______________________________________________шөжелерім.
Көк __________________________________________________
_____________,келіңдер ________________________________
Әй, __________________________________________________2 рет
_________________, __________________________шөжелерім.
2-тапсырма
«У каждого свой музыкальный инструмент» әні қай елдің әні екенін ата.
А) Үнді В) Эстон
С) Қытай Д) Жапон
3 – тапсырма
Музыкалық дәстүр аталуын үш тілде жаз
|
|
|
|
|
|
Дескриптор Білім алушы
|
Үйретілген әннің жалғасын тауып жаза алады |
|
|
Әнді қай елдің әні екенін ажырата алады |
|
|
Музыкалық дәстүр сөзін үш тілдегі атауын айта алады |
|
Сыныбы: ___ « »
Аты-жөні:
шағым қалдыра аласыз













