І тоқсан 5
сынып
1-бөлім: Қазақ халқының
музыкалық мұрасы
1-тапсырма
«Бір бала» әнінің
авторы кім?
А) Кенен Әзірбаев В) Кеңес
Дүйсекеев
Б) Халық әні Г) Құрманғазы
Сағырбайұлы
2-тапсырма
Халық әні
дегеніміз -
______________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________
3 -
тапсырма
Төкпе күй негізін
салушы Халық
Халық әнінің автры
Тәттімбет
Шертпе күйдің негізін
салушы Құрманғазы
Дескриптор Білім
алушы
-
-
«Бір бала» әнінің авторын
ажырата алады
|
|
Халық әнінің ережесін айта
алады
|
|
Шертпе,төкпе күйлерінің
негізін салушыларды және халық әнінің кімдікі екенін ажырата
алады
|
|
Сыныбы: ___ «
»
Аты-жөні:
ІІ тоқсан 5
сынып
2-бөлім: Қазақ халқының
дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи
музыкасы
1-тапсырма
1.Хордың түрлерін ата :
_______________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма
Тұрмыс-салт әндері
дегеніміз не?
А)Адамның өмір
сүруіне,тіршілігіне байланысты туған ән
В) Табиғатқа байланысты
туған ән
С) Отанға байланысты
туған ән
3-тапсырма
Музыкалық шығарманы
көркемдеу шеберліг
«Интерпретация»
сөзінің мағынасы Музыкалық шығарманы
өңдеу шеберлігі
Музыкалық шығарманы
орындау шеберлігі
Дескриптор Білім
алушы
Хордың түрлерін ажырата
алады
|
|
Тұрмыс-салт әндерін ажырата
алады
|
|
Интерпретация мағынасын
түсінеді
|
|
Сыныбы: ___ «
»
Аты-жөні:
ІІІ тоқсан 5
сынып
3-бөлім: Әлем халықтарының
музыкалық дәстүрі
1-тапсырма
Түркі халықтарының ішінде
ежелден жақсы дамыған
комейден ән салу
дәстүрі қай елде ерекше орын
алған?
А) Хакас В)
Башқұрт
С) Тува Д)
Қырғыз
2-тапсырма
Үйретілген әннің авторын өз
ретімен орналастыр
«У каждого свой музыкальный
инструмент» Қазақтың халық әні
«Егеменді ел Қазақстан»
Қорған
«Қазалы вальсі» Эстон халық
әні
«Беу,айдай» Нұрмаш
Алғашбаев
3-тапсырма
«У каждого свой музыкальный
инструмент» әнінің 4-ші шумағын толықтырып
жаз
Все
______________________ _________
поем
___________ играем __________ ______
чем
Все
______________ все _______________
Ти-ри-ли-ли кто______________
Дескриптор Білім
алушы
Көмейден ән салу
дәстүрі қай елде дамыған екенін ажырата
алады
|
|
Үйретілген әндердің
авторларын ажырата алады
|
|
«У каждого свой музыкальный
инструмент» әнінің 4-ші шумағын жатқа айта
алады
|
|
Сыныбы: ___ «
»
Аты-жөні:
ІV тоқсан 5
сынып
4-бөлім: Музыка тілі –
достық тілі
1-тапсырма
«Шөжелерім» әнінің жалғасын
толтырып жаз.
_____________________________________________шөжелерім,
______________________________________________________!
________________________жүнді_________________________
_______________________________________________шөжелерім.
Көк
__________________________________________________
_____________,келіңдер
________________________________
Әй,
__________________________________________________2
рет
_________________,
__________________________шөжелерім.
2-тапсырма
«У каждого свой музыкальный
инструмент» әні қай елдің әні екенін ата.
А) Үнді В)
Эстон
С) Қытай Д)
Жапон
3 –
тапсырма
Музыкалық дәстүр аталуын үш
тілде жаз
Дескриптор Білім
алушы
Үйретілген әннің
жалғасын тауып жаза алады
|
|
Әнді қай елдің әні
екенін ажырата алады
|
|
Музыкалық дәстүр сөзін үш
тілдегі атауын айта алады
|
|
Сыныбы: ___ «
»
Аты-жөні: