Материалдар / Музыка пәнінен тест жинақтары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Музыка пәнінен тест жинақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәні бойынша тест тапсырмалары. Оқушылар білімін жинақтау, анықтау барысында қолданылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
4403
33 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Образец
Орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде біліктілік арттыру курстары білім
беру бағдарламалары бойынша тест тапсырмалары
Музыка
Оқыту орталығы
ҚР облысы
Қала
Аудан
орталығы
Аудитория
ТАƏ
ЖСН
Емтихан өткізу уақыты: 45 минут
Жауаптарды сұрақ кітапшасынан жауап парағына көшіру үшін қосымша 15 минут беріледі

ТЫҢДАУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН НҰСҚАМА
1. Бақылаушы рұқсат бергеннен кейін сұрақ кітапшаларын ашыңыз.
2. Сұрақ кітапшасында берілген 20 тест тапсырмасының барлығын орындаңыз.
3. Тек қара сиялы қаламды пайдаланыңыз (гельді емес).
4. Жауаптарды алдымен сұрақ кітапшасына белгілеп, содан кейін жауап
парағына көшіріңіз.
5. Сізге берілген жауап парағындағы дұрыс толтыру үлгісіне сəйкес
жауаптарды белгілеңіз.
6. Тест аяқталғаннан кейін жауап парақтары мен сұрақ кітапшасын
бақылаушыға өткізіңіз.
ТЫҢДАУШЫҒА АРНАЛҒАН АҚПАРАТ
 Тест тапсырмаларында мүмкін болған төрт нұсқаның ішінде бір дұрыс жауап
болады. Əрбір дұрыс орындалған тест тапсырмасы 1 балмен бағаланады.
 Сіз жинай алатын максимум балл – 20 балл.

2

«МУЗЫКА» пəні бағдарламасы бойынша тест тапсырмалары
Елдердің бəсекелестікке қабілетті болуын қамтамасыз ететін ең тиімді əрі
ұзақ мерзімді стратегия
1.

A)
B)
C)
D)

білім беру
қаржы қорын жинау
өнерге баулу
спортты насихаттау

ХХІ ғасырда табысты болу үшін əрбір азаматқа қажетті білім мен дағдыға
терең əсерін тигізген өзгерістер
2.

A)
B)
C)
D)

генетикалық
эволюциялық
технологиялық
физиологиялық

Жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты жəне бұған дейін алынған
ақпарат тұрғысынан қарастыратын білім беру бағдарламасы (Брунер)
3.

A)
B)
C)
D)

баламалы
гуманистік
модульді
спиральді

Оқушылардың мұғалім берген ақпараттың мəнін ұғынып, алған білімдерін
есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз етуді көздейтін оқу

4.

A)
B)
C)
D)

бағдарлы
бейінді
белсенді
кешенді

3

Белсенді оқу тəсілдерін қолданып, оқушыға кері байланыс ұсына отырып,
күрделі мақсаттар қоятын мұғалім рөлі
5.

A)
B)
C)
D)

«ұйымдастырушы»
«катализатор»
«қадағалаушы»
«үйлестіруші»

Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру жəне кері байланыс берудегі
мұғалімнің алғашқы əрекеті

6.

A)
B)
C)
D)

қиындықтарды анықтау
мақсатты белгілеу
тапсырмалар дайындау
шараларды жоспарлау

7.

Бастауыш сыныпта музыка сабағының басты тілі

A)
B)
C)
D)

ақпаратқа негізделген тіл
қатынасқа негізделген тіл
дыбыстауға негізделген тіл
техникаға негізделген тіл

Оқушыларды өзінің жəне өзгелердің музыкасын талқылауға ынталандыру
үшін көмектесетін құралдар

8.

A)
B)
C)
D)

белгілер/символдар
дыбыс/бейнежазбалар
модельдер/аспаптар
сызбалар/сандар

4

Оқуды қызықты деп санағандықтан, оқушылар белсенді атсалысу арқылы
оқудан лəззат алып, табысқа жетуі
9.

A)
B)
C)
D)

кері байланыс
өзіндік ынта
сыртқы уəж
ішкі уəж

10. Танымдық бағамдау теориясына сəйкес жеке тұлға өзінің құзыреттілігінің

жетпейтінін немесе дербестігі шектеулі екендігін білген жағдайда
A)
B)
C)
D)

сыртқы уəж ішкі уəжді өшіреді
сыртқы уəж ішкі уəжбен үндеседі
ішкі уəж сыртқы уəжді өшіреді
ішкі уəж сыртқы уəжден бөлінеді

11. Мұғалімдер оқушының қаншалықты ілгерілегені туралы мəлімет алатын

жəне оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалау түрі
A)
B)
C)
D)

жиынтық бағалау
қалыптастырушы бағалау
қорытынды бағалау
тоқсандық бағалау

12. Бөлім бойынша оқу мақсаттарына сəйкес оқушылардың алған білімдері мен

жинаған дағдыларының нəтижесін бағалау
A)
B)
C)
D)

жиынтық бағалау
кері байланыс
өзара бағалау
өзін-өзі бағалау

5

13. Мұғалім дайындайтын жеке сабақтың жоспары

A)
B)
C)
D)

күнтізбелік жоспар
қысқа мерзімді жоспар
орта мерзімді жоспар
ұзақ мерзімді жоспар

14. Тақырып немесе мəнмəтін арқылы байланыстырылған, оқу кезеңінің

бірнеше аптасын қамтитын тізбектелген сабақтар топтамасы
A)
B)
C)
D)

қысқа мерзімді жоспар
оқу бағдарламасы
орта мерзімді жоспар
ұзақ мерзімді жоспар

15. Қалыптастырушы бағалаудағы мұғалімнің рөлі

A)
B)
C)
D)

оқушыларға тиімді кері байланыс ұсынады
сабақ кезінде уақыттың тиімділігін басқарады
сабақты өткізу үшін ресурс пайдаланады
тапсырманы нұсқаулыққа сəйкес береді

16. Импровизациялау, музыка шығару жəне өңдеуді тиімді ұйымдастыру үшін

мұғалімге ұсынылатын идеялардың бірі
A)
B)
C)
D)

кей оқушының музыкаға қабілеті жоғын мойындау
оқушы қалаған жағдайда ғана музыкаға үйрету
оқушыларды музыка шығаруға шабыттандыру
оқушылардың жазбаларын тексеріп отыру

6

17. Бастауыш сыныпта оқушылардың əн айту жəне игеру дағдыларын дамытуға

көмектесетін ойындарда шектеулі тондар қолданылатын ноталар
A)
B)
C)
D)

соль-фа
си-ми
фа-до
ля минор

18. Музыканы үйретуде тəжірибелі мұғалімдердің əуеннің неге ұқсайтынынан

бұрын, оның дыбыстық бейнесін жəне оның қалай дыбысталатынын ажырату
құбылысы (Одам)
A)
B)
C)
D)

«айтудан кейін таңба»
«дыбыстан бұрын сөз»
«таңбадан бұрын дыбыс»
«таңбадан кейін сөйлем»

19. Бастауыш

сынып оқушыларына
ұсынылатын идеялардың бірі
A)
B)
C)
D)

дауысты

тиімді

пайдалану

үшін

кіші жастағы балаларға тек өлең жаттату
музыка туралы сөйлесуге жағдай жасау
музыка əлемі туралы мəлімет жинау
өзге пəндермен музыканы байланыстыру

20. Кіші жастағы оқушылар үшін аспаптарда ойнауды тиімді етуге арналған

идеялардың бірі
A) музыка тарихын оқуға беру
B) өлеңді дауыстап оқып беру
C) шығарма теориясын зерттеу
D) шығарманы «ойша» ойнату
7

Бос бет
8
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!