Музыкадағы көңіл күй

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Музыкадағы көңіл күй

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: музыка

Оқу ісінің меңгерушісі:

Білім беру ұйымы:

Кеңес Одағының Батыры И.М.Бережной атындағы келлер орта мектебі КММ

Бөлімі

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Педагогтің аты жөні:


Абдрахманова Роза Батановна

Күні:

.

Сынып:

3 «а»

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Музыкадағы көңіл күй

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.3.3- музыкалық шығармаларды талдау барсында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату

3.1.1.2-музыкалық шығармаларды интонация, әуен арқылы танып ажырату

Сабақтың мақсаты:

Музыкадағы қарама қарсылықты ажыратуда мұғалімнің көмегіне сүйенеді.Музыкалық көңіл күйді сезінеді.Үйренген әнін орындауда музыканың көркемдеуші құралдарын қолдануға тырысады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















Сабақтың ортасы









Сабақтың соңы



Сәлемдесу.

1-тапсырма. Талқылау.Оқулықтың 26 бетіндегі суреттегі оқушылардың іс әрекетін қалай бағалар едің?

Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен сөздерінен қандай мысалдар келтірер едің?

 Шаттық шеңбері Балалар шеңбер құрып, мұғаліммен бірге өлең оқиды Жақсылықтан үйреніп, Боламыз біз жақсы адам. Жамандықтан жиреніп, Үлгі аламыз жақсыдан. Сабақтың тақырыбын түсінуге жетелеу мақсатында оқушыларға сұрақ қойып, әңгімелесу. — Өлең жолдарында не туралы айтылған? Балалардың жауабы тыңдалады. — Біз бүгін «жақсы деген не?», «жаман деген не?» сұрақтары төңірегінде, жақсы әрекеттер жасау, жақсыдан үйрену, жаманнан жирену, адамды, айналасын зор қуанышқа бөлеп, бақытқа жетелейтіні туралы айтамыз. Әңгімелесу Жақсылықты, жамандықтан ажырата білуді үйрету мақсатында әңгімелесу жүргізу.Сұрақ-жауап: -Жақсы деген не? -«Жаман» дегенде ойларыңа не түседі? Балалардың жауаптарын тыңдап, қорытынды жасау. Нақыл сөзбен жұмыс — «Жақсы болу — өз қолыңда» деген халық даналығында үлкен мән бар. Жақсы болуды басқа біреуден іздеп керегі жоқ. Адамның жақсы істерге, жақсы әрекеттерге, ұмтылуы, айналасындағылармен сыйлы қарым-қатынастар жасауы, өтірік айтпауы, сөзінде тұруы, жақсылардан үйренуі өзіне байланысты. Сондай-ақ жаман әрекеттерден де қашық болуы — өзінің қолында.

Суреттермен жұмыс

Суреттерге қарап, жақсы іс пен жаман істі ажыраттырып, әңгімелету. Ойын-жаттығу «Жұмбақ өлең» «Жұмбақ өлең» ойын-жаттығуында балалардың жақсы мен жаманды ажырата алуларына мүмкіндік беру. — Балалар, мен сендерге С.Оспановтың «Не жақсы, не жаман?» өлеңін шумақтарға бөліп оқимын. Сендер әр шумақ соңында, сол шумақта не жақсы, не жаман туралы айтылғанын тауып, жақсы туралы айтылған болса, «жақсы» деп, жаман туралы айтылған болса «жаман» деп жауап беріп отырасыңдар. Биязы мінез тіл алғыш, Бал-бұл жанып жүретін, Баурмалдық сол — ? жақсы Үйдің ішін тазалап, Үстіңе де қарайлап, Үлгере алсаң сол — ? жақсы Ашу деген пеледен, Алшақ жүріп жанаспай,

2-тапсырма. Музыкалық сауат.

«Қуанышты көңіл күй сыйлайтын музыканы мажор деп атайды. Мажор «көңілді, қуанышты» деген мағынаны білдіреді.

Лад дегеніміз –дыбыстардың өзара үйлесімділігі, жарасымдылығы. Дауысымызды жаттықтырып алайық.


3-тапсырма. Ән орындау, үйрену, тыңдау

«Жүгіріп шықтым белеске» әнін орындау.

Халық әні

4-тапсырма. «Ән сайыс » ойыны

Әннің бірінші, екінші жолын қатты дауыстап орындаймыз.Үшінші, төртінші жолын ақырын орындаймыз.



Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.



















Бірін –бірі бағалау


Ән орындау

Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



















Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі




Бейнефильм төмендегі сілтемеден алынған https//www.youtube.com



















Оқулық




Оқулық





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.10.2025
37
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі