Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Науырзым ауданы білім бөлімінің
Науырзым жалпы білім беретін мектебі»КММ


Орындаған: Какимжанов М.Б
2022 ж
|
Бөлімі |
Музыка |
||||||
|
Мектептің атауы |
НОМ |
||||||
|
Педагогтің аты жөні: |
Какимжанов М.Б |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Музыкалык жылдамдық |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
2.1.2 1- түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап орындау; 2.1.1.2 -әуеннің вокалдық, аспаптық түрін ажырату және анықтау; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: ауызша және жазбаша жұмыстар орындау барысында музыкалық терминалогияны пайдаланады Кейбір оқушылар: өз жұмысын шығармашылықпен көрсету,кретерияларға сәйкес бағалау және өзінің жұмысн жақсарту үшін ұсыныстар енгізеді Көптеген оқушылар: бір бірін бағалайды |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Амандасу 1-тапсырма. Тыңдау және талдау. «Сарыарқа» күйін Құрманғазы. Бейнежазбадан,күйдің орындалуынан қандай әсер алдың Қандай музыкалық аспаптарды таныдың 2-тапсырма. Мәтінді оқы Ертөстік пен епті жолдас болып келе жатады.Алдарынан аяғына шаңжұқпас жүйрік Желаяқ шығады.Үшеуі дос болады. 3-тапсырма.Музыка тыңдау. «Желаяк» Сарыарқа күйі мен Желаяқ әнінің жылдамдығын анықта. Желаяқтың көркем бейнесін әннің жылдамдығы аша алды ма
4-тапсырма. Ән орындау. «Дала» Дала әнінің екпіні қандай болды Әннің мазмұны мен екпіні кең-байтақ даланың бейнесін бере алды ма 5-тапсырма. Бағалау
Рефлексия
|
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.
Оқушылар пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді
Әнді талқылай келе берілген сұрақтарға жауап береді.
«Дала» әнін, биін тамашалады
|
Оқушылар бір бірін бағалайды
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі
Бір бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.
Әр бір жасалынған жұмысты 10 балл мен бағаланады. |
Бейнежазба сілтемесі
Смайлик Бейнежазба,оқулық
Сұрақтарға жауап бередіӘн орындау, аудиожазбалар,бейнежазбал
|
|||


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Музыкалық жылдамдық
Музыкалық жылдамдық
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Науырзым ауданы білім бөлімінің
Науырзым жалпы білім беретін мектебі»КММ


Орындаған: Какимжанов М.Б
2022 ж
|
Бөлімі |
Музыка |
||||||
|
Мектептің атауы |
НОМ |
||||||
|
Педагогтің аты жөні: |
Какимжанов М.Б |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Музыкалык жылдамдық |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
2.1.2 1- түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап орындау; 2.1.1.2 -әуеннің вокалдық, аспаптық түрін ажырату және анықтау; |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: ауызша және жазбаша жұмыстар орындау барысында музыкалық терминалогияны пайдаланады Кейбір оқушылар: өз жұмысын шығармашылықпен көрсету,кретерияларға сәйкес бағалау және өзінің жұмысн жақсарту үшін ұсыныстар енгізеді Көптеген оқушылар: бір бірін бағалайды |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Амандасу 1-тапсырма. Тыңдау және талдау. «Сарыарқа» күйін Құрманғазы. Бейнежазбадан,күйдің орындалуынан қандай әсер алдың Қандай музыкалық аспаптарды таныдың 2-тапсырма. Мәтінді оқы Ертөстік пен епті жолдас болып келе жатады.Алдарынан аяғына шаңжұқпас жүйрік Желаяқ шығады.Үшеуі дос болады. 3-тапсырма.Музыка тыңдау. «Желаяк» Сарыарқа күйі мен Желаяқ әнінің жылдамдығын анықта. Желаяқтың көркем бейнесін әннің жылдамдығы аша алды ма
4-тапсырма. Ән орындау. «Дала» Дала әнінің екпіні қандай болды Әннің мазмұны мен екпіні кең-байтақ даланың бейнесін бере алды ма 5-тапсырма. Бағалау
Рефлексия
|
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.
Оқушылар пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді
Әнді талқылай келе берілген сұрақтарға жауап береді.
«Дала» әнін, биін тамашалады
|
Оқушылар бір бірін бағалайды
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі
Бір бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.
Әр бір жасалынған жұмысты 10 балл мен бағаланады. |
Бейнежазба сілтемесі
Смайлик Бейнежазба,оқулық
Сұрақтарға жауап бередіӘн орындау, аудиожазбалар,бейнежазбал
|
|||


шағым қалдыра аласыз
















