Сабақтың тақырыбы : Н н әрпі ,Нанның дастарханға келуіСабақтың білімділік мақсаты: Н әрпі мен өткен әріптермен тапсырмалар орындату ,нанның дастарханға келу жолын түсіндіру.Сабақтың коррекциялық мақсаты:Компьютермен ,үлестірме карточкамен, кеспе әріптермен жұмыс барысында ұсақ-қол моторикасын дамыту.Е.А.Стребелева мен Н.А. Каратаеваның ойлау процесін дамытудағы әдістемесі А.К. Аксенованың " Жоғалған әріптер" әдістемелерімен көзбен көріп, есте сақтауы мен зейінін дамыту. Белсенді сөздік қорына: комбайн,диірмен ,наубайхана,масақ,зауыт,дихан,егістік сөздерін қосу. Сабақтың тәрбиелік мақсаты:Балаларды ұйымшылдыққа,еңбексүйгіштікке,нанды қастерлей білуге тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі:суреттер, кеспе әріптер ,слайд тапсырмаларПәнаралық байланыс:айналамен танысу, ана тіліСабақтың әдісі: сұрақ-жауап,түсіндіру,тапсырмалар,ойын.Сабақтың түрі : қайталау сабақСабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі: Балалармен, қонақтармен сәлемдесу Балаларды сабаққа дайындау слайдпен жұмыс күз бейнесін сипаттау (слайд арқылы)балалар аспанда не бар ? (бұлт)тағы не бар ? (күн)айналамыз қандай?Ауа райы қандай болса да біз бүгінгі күнді ерекше көңіл -күймен бастаймыз!Балалар бүгін қай күн ?Желтоқсан айының 7 жұлдызыЖылдың қай мезгілі ?- қыс мезгіліқыс мезгілінің қай айы ? -желтоқсан айықыс мезгілінің алдында қандай мезгіл ? -күз Күз айларын атайықшы ? қыркүйек,қазан,қараша жарайсыңдарКүз мезгілінің қандай ерекшелігін білеміз?Өткен сабаққа шолу І. "Миға шабуыл"-стратегиясы1.Дыбыстар нешеге бөлінеді ? - 2 ге2.А әрпі қандай дыбыс? - дауысты дыбыс3.А әрпінен басталатын кез келген сөз - алма,айна 4.Қандай дауыссыз дыбысты білесің ? - Г,Т,Н ,Б 5.Гүл сөзінің бірінші әрпі - Г6.Әліпбидегі 1 әріпті ата - А 7.Алма сөзінде неше дыбыс бар ? -48.Аптада неше күн бар? - 79.1 жылда неше ай бар ? -12 ай бар10.Ананас сөзінде неше н әрпі бар ? 2 11.Күз мезгіліндегі жапырақтың түсі ?-сары Жарайсыңдар!
ІІ.Суретті карточка - "сөз ойла-тез ойла" суреттегі сөздің аты,оның бірінші әрпін ата, оны тақтаға жаз.ІІІ.Кеспе әріптер : Сөз құрастыру, бас әрпін атау.ІV. Зейін дамытуға арналған тапсырма (слайдпен жасырынған суретті тап) V. "Жоғалған әріптер " компьютермен жұмыс жасау...а... а...а ба...а... кү... тү... дә... а...а...ас ...арVІ. Сергіту сәті (жұмбақтар шешу) 1.Екі аяғы бар,Көлденең таяғы бар ж: А әрпі2.Екі тіреу, басқышы біреу ж: Н әрпі3.Күрең қызыл түсі барТағамдардың асылыҚуат берер күші бар (нан)Ал балалар сендер күнделікті асханадан ас ішкенде осы нансыз тамақ ішпейсіңдер я.Өйткені нанның орны ерекше ,осы нанның біздің дастарханға қалай келетінін білеміз бе ?Біз бүгінгі сабағымызда осы нанның қалай жасалатынын білетін боламыз.VІІ . Жаңа сөздер: дихан, масақ,бидай,комбайн,диірмен,зауыт,ұн,наубайханаСлайдпен жұмыс: Күзгі егістік көріністерін сипаттау ,күзгі тіршілік , наубайхана жайлы, нанның жасалып дайындалуы әңгімелеп суреттеу Жапырақ біткен сарғайып,айнала алтын түске боялып табиғаттың ерекше болатын мезгілі күз екенін біз білеміз я балалар.Күз мезгілінде күн салқындап , жауын шашын жиі жауады.Күн қысқарып, түн ұзарады.Құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Күз мезгілі дихандардың жыл бойғы еңбегі бағаланатын ,астық мол болатын,көкөністер мен жемістер пісетін берекелі уақыт. Дихандар көктемде жер жыртып дән сеуіп ,жаз бойы еккен егінін күтіп , баптаптайды.Күз болғанда комбайнмен орылып,қамбаға жиналып,диірменге жөнелтіледі. Бидайдан ұн жасалса ,ұннан ас атасы -нан жасалады.Ұннан тағы басқа да көптеген тәттілер жасалады.Нан біздің дастарханымызға оңай жолмен келмейді.Тұқым болып егілгеннен бастап ,дастарханымызға жетем дегенше қаншама адамдардың маңдай тері төгіліп бейнеттенеді.Ол қажырлы еңбекті,сабырлықты талап етеді.Халқымыз нанды ерекше құрметтейді.Нан- дастархан байлығы ,Нан бар жерде, ән бар деп бекер айтылмаған.VІ .Видеролик " Бір үзім нан ертегісі" ( Баланың өз біліміне сүйену)
нан қадірі жайлы тақпақ :Нан қиқымын шашпаңдар,Жерде жатса баспаңдарТеріп алып қастерлепТорғайларға тастаңдар
Мына өлең нан туралы екен,нанды, оның қиқымын қастерлеу нанды ысырап етпеу жайлы айтылған .Балалар біз бүгінгі сабағымызда нанды қадірлеуді және оны ысырап етпеуді айттық.Бұдан былай күделікті өмірде нанды қастерлеп, қиқымын шашпаймыз ия.Бүгінгі сабағымыз қандай тақырыпқа арналды? Сонымен ас атасы қандай тағам?Бидайдан не алынады?Бидайды немен орады?Егін егетін адамдарды кім деп атаймыз?Күзді неліктен берекелі ай деп атайды?VІІ.Сабақты қорытындылау . Сабаққа жақсы араласқан балаларды мадақтау
"Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету орталығы"
Ашық сабақ Сауат ашу
Тақырыбы: Н әрпі , нанның дастарханға келу жолы Дефектолог : Қазыбекқызы Гүлзия Тобы : " Жұлдыз"
Қызылорда 2016 жыл