Материалдар / n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері.

Материал туралы қысқаша түсінік
5 бөлім. Дәреже мен түбір. Дәрежелік функция. 1 курс. математика пәні бойынша сабақ жоспары. 11.2.1.1 - n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбір анықтамасын білу; 11.2.1.2 - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2022
721
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:


5 бөлім. Дәреже мен түбір. Дәрежелік функция


Педагогтің аты-жөні


Исмагилова Назым Зияшовна

Күні:

10.11.2021

Топ

21-JA-1

курс: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы


n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


11.2.1.1 - n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбір анықтамасын білу;

11.2.1.2 - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу


Сабақтың мақсаты

Барлық студенттер: n-ші дәрежелі түбір қасиетін есеп шығаруда қолданады;

Басым бөлігі: n-ші дәрежелі өрнектердің мәнін есептейді;

Кейбір студенттер: n-ші дәрежелі түбірдің қасиетін қолданып, теңдеуді шеше алады.

Бағалау критерийлері

- есеп шығаруда n-ші дәрежелі түбірлердің қасиеттерін қолданады;

n-ші дәрежелі түбірмен берілген алгебралық өрнектерді түрлендіре алады;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану

     

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут






Топ студенттерімен амандасу, түгендейді, өзара ынтымақтастық атмосферасын құрады, «сандар» арқылы топқа бөледі.




Назарын сабаққа аударады, бір-бірлеріне сәттілік тілейді. Шағын 4 топқа бөлінеді.









Сандар жазылған

кеспе қағаз






Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау

2 минут

«Адасқан әріптер» арқылы түйінді сөз бен сабақтың тақырыбын, мақсатын айту: дәреже, түбір


Өз жауаптарын айтады.




Қолпаштау


Слайд


Өткенге шолу

3 минут







«Миға шабуыл» стратегиясы

1) n-ші дәрежелі түбір анықтамасы

2) 49 санының квадрат түбірі нешеге тең?

3) 64 санының үшінші дәрежелі түбірі нешеге тең?

4) 256 санының төртінші дәрежелі түбірі нешеге тең?

5) -32 санының бесінші дәрежелі түбірі нешеге тең?


n-ші дәрежелі түбір қасиеттері



Студенттер сұрақтарға жауап бере отырып, ережені еске түсіреді.

Көбейтіндіден түбір шығару

Бөлшектен түбір шығару

Түбірді дәрежеге шығару

n-ші дәрежелі түбірдің n дәрежесі

Түбірден түбір алу ережесі

Түбір және түбірдің астындағы сандардың дәреже көрсеткіштерін қысқарту

Қолдау көрсету, қолпаштау:

Жарайсың, жақсы


Слайд






Сабақтың ортасы


Топтық жұмыс

7 минут



«Тізбекті жалғастыр»

Өрнектердің мәндерін дұрыс табу арқылы келесі жауаптар шығару:

30/ Тәуелсіздікке 30 жыл

90/ колледжге 90 жыл

99/Р.Байсеиітовке 99 жыл

100/ Р.М.Мусиннің туғанына 100

Дескриптор: Білім алушы

  • n-ші дәрежелі өрнектердің мәнін есептейді

  • дұрыс жауабын жазады

Студенттер әр топта жұмыс жасайды, сағат тілінің бағытымен тапсырмаларды орындау арқылы ең соңында дұрыс жауабын табады.



Топтық бағалау, сағат тілінің бағыты бойынша алмасып, бірін-бірі тексереді.



1-тапсырма

таратпа материал,

маркер





3 минут

Топтық жұмыс

« Пазл» әдісі.

1 -топ:

2 -топ:

3 -топ:



4 -топ:



Дескриптор: Білім алушы

  • n-ші дәрежелі түбірлердің қасиеттерін қолданады;

Әр топ өздеріне ұсынылған тапсырманы орындау арқылы жауаптарына сәйкес ортақ пазлды құрастырады.

Дескриптор ұсынылады

Тапсырмалар, маркер

3 минут

Оқулықпен жұмыс



9.4, 77 бет

Өрнекті ықшамда

Түбірден түбір шығару ережесін пайдаланып, өрнекті ықшамдайды.






Жұптық бағалау Тақтада жауабы мен шығару жолдары көрсетіледі

Оқулық

Алгебра және анализ бастамалары, 11 сынып

Сергіту сәті

2 минут

«Мен –саған, сен –маған»

Студенттер жұппен жұмыс жасайды, бір-бірлеріне тақырып бойынша сұрақ қояды






Билимленд тапсырмасы

5 минут

Теңдеуді шеш

Әркім өзі орындайды, жауабын тақтаға жазады

Өзін-өзі бағалау

https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/11-synyp/n-shi-darezheli-tubir-zhane-onyng-qasietteri?mid=01cc1451-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051

10 минут

Саралау тапсырмасы



















4-тапсырма




Дескриптор: Білім алушы

- n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолданады;

- қысқаша көбейту формуласын қолданады;

- түбірлерді есептейді;

Саралау тәсілі: Диалог және қолдау көрсету.

Студенттердің тапсырманы орындауға көмектесетін бағыттаушы сұрақтар қояды, бағыттайды. Топтық жұмыстың орындалу барысын бақылайды, топтық талқылаудың нәтижесін бағалайды.

Білім алушылар тапсырманы «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі бойынша орындайды. Алдымен өзі, содан кейін жұппен талқылап, топта жұмыс жасайды. Оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.











Дескриптор ұсынылады, топтық бағалау

«Екі жұлдыз, бір тілек»

















Слайд, карточка




















Сабақтың соңы

5 минут

Тест

Тест тапсырмасын орындайды.

Жұптық бағалау

https://b.socrative.com/teacher/#results/64784302

Рефлексия

2 минут



Идеялар себеті




Оқушылар стикерге сабақта не үйренгені туралы өз ойын жазып себетке салады.


Өзін-өзі бағалау




Стикер, себет





Студенттерді бағалау. Үй тапсырмасы: №9.8 №9.10 77 -78 бет






























Тест

1. Есепте:

А) 7 В) 2 С) -2

2. Теңдеуді шеш:

А) -1 В) 1 С) -5

3. Салыстыр: және

А) < В) > С) =

4. Ықшамда:

А) -3аb² В) -9аb² С) -3аb

5. Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығар:

А) В) С)

6.Есепте:

А) 2 В) 3 С) -3

7. Теңдік дұрыс па? = -7

Иә Жоқ

8. Өрнектердің мағынасы бар ма:

Иә Жоқ



9. Салыстыр: және

А) < В) > С) =


10. Теңдеуді шеш:

А) -4 В) ± 2 С) ±4


























Дұрыс жауабы:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

В

С

В

А

А

В

иә

Жоқ

В

С







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!