|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
10.11.2021 |
|
|
Топ |
21-JA-1 |
|
|
курс: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.2.1.2 - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық студенттер: n-ші дәрежелі түбір қасиетін есеп шығаруда қолданады; Басым бөлігі: n-ші дәрежелі өрнектердің мәнін есептейді; Кейбір студенттер: n-ші дәрежелі түбірдің қасиетін қолданып, теңдеуді шеше алады. |
|
|
Бағалау критерийлері |
- есеп шығаруда n-ші дәрежелі түбірлердің қасиеттерін қолданады; n-ші дәрежелі түбірмен берілген алгебралық өрнектерді түрлендіре алады; |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну, қолдану |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 минут |
Топ студенттерімен амандасу, түгендейді, өзара ынтымақтастық атмосферасын құрады, «сандар» арқылы топқа бөледі. |
Назарын сабаққа аударады, бір-бірлеріне сәттілік тілейді. Шағын 4 топқа бөлінеді. |
|
Сандар жазылған кеспе қағаз |
|
Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау 2 минут |
«Адасқан әріптер» арқылы түйінді сөз бен сабақтың тақырыбын, мақсатын айту: дәреже, түбір |
Өз жауаптарын айтады. |
Қолпаштау |
Слайд |
|
Өткенге шолу 3 минут |
«Миға шабуыл» стратегиясы 1) n-ші дәрежелі түбір анықтамасы 2) 49 санының квадрат түбірі нешеге тең? 3) 64 санының үшінші дәрежелі түбірі нешеге тең? 4) 256 санының төртінші дәрежелі түбірі нешеге тең? 5) -32 санының бесінші дәрежелі түбірі нешеге тең? n-ші дәрежелі түбір қасиеттері |
Студенттер сұрақтарға жауап бере отырып, ережені еске түсіреді. Көбейтіндіден түбір шығару Бөлшектен түбір шығару Түбірді дәрежеге шығару n-ші дәрежелі түбірдің n дәрежесі
Түбірден түбір алу ережесі
Түбір және түбірдің астындағы
сандардың дәреже көрсеткіштерін қысқарту
|
Қолдау көрсету, қолпаштау: Жарайсың, жақсы |
Слайд |
|
Сабақтың ортасы Топтық жұмыс 7 минут |
«Тізбекті жалғастыр» Өрнектердің мәндерін дұрыс табу арқылы келесі жауаптар шығару: 30/ Тәуелсіздікке 30 жыл 90/ колледжге 90 жыл 99/Р.Байсеиітовке 99 жыл 100/ Р.М.Мусиннің туғанына 100 Дескриптор: Білім алушы
|
Студенттер әр топта жұмыс жасайды, сағат тілінің бағытымен тапсырмаларды орындау арқылы ең соңында дұрыс жауабын табады. |
Топтық бағалау, сағат тілінің бағыты бойынша алмасып, бірін-бірі тексереді. |
1-тапсырма таратпа материал, маркер |
|
3 минут Топтық жұмыс |
« 1 -топ: 2 3 -топ:
4
Дескриптор: Білім алушы
|
Әр топ өздеріне ұсынылған тапсырманы орындау арқылы жауаптарына сәйкес ортақ пазлды құрастырады. |
Дескриптор ұсынылады |
Тапсырмалар, маркер |
|
3 минут Оқулықпен жұмыс |
№9.4, 77 бет Өрнекті ықшамда |
Түбірден түбір шығару ережесін пайдаланып, өрнекті ықшамдайды. |
Жұптық бағалау Тақтада жауабы мен шығару жолдары көрсетіледі |
Оқулық Алгебра және анализ бастамалары, 11 сынып |
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Мен –саған, сен –маған» |
Студенттер жұппен жұмыс жасайды, бір-бірлеріне тақырып бойынша сұрақ қояды |
|
|
|
Билимленд тапсырмасы 5 минут |
Теңдеуді шеш |
Әркім өзі орындайды, жауабын тақтаға жазады |
Өзін-өзі бағалау |
https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/11-synyp/n-shi-darezheli-tubir-zhane-onyng-qasietteri?mid=01cc1451-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051 |
|
10 минут Саралау тапсырмасы |
4-тапсырма
Дескриптор: Білім алушы - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолданады; - қысқаша көбейту формуласын қолданады; - түбірлерді есептейді; Саралау тәсілі: Диалог және қолдау көрсету. Студенттердің
тапсырманы орындауға көмектесетін бағыттаушы сұрақтар қояды,
бағыттайды. Топтық жұмыстың орындалу барысын бақылайды, топтық
талқылаудың нәтижесін бағалайды. |
Білім алушылар тапсырманы «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі бойынша орындайды. Алдымен өзі, содан кейін жұппен талқылап, топта жұмыс жасайды. Оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. |
Дескриптор ұсынылады, топтық бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Слайд, карточка |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Тест |
Тест тапсырмасын орындайды. |
Жұптық бағалау |
|
|
Рефлексия 2 минут |
Идеялар себеті
|
Оқушылар стикерге сабақта не үйренгені туралы өз ойын жазып себетке салады. |
Өзін-өзі бағалау |
Стикер, себет |
|
Студенттерді бағалау. Үй тапсырмасы: №9.8 №9.10 77 -78 бет |
||||
Тест
1.
Есепте: 
А) 7 В) 2 С) -2
2.
Теңдеуді шеш: 
А) -1 В) 1 С) -5
3.
Салыстыр:
және 
А) < В) > С) =
4.
Ықшамда: 
А) -3аb² В) -9аb² С) -3аb
5.
Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығар: 
А)
В)
С) 
6.Есепте: 
А) 2 В) 3 С) -3
7. Теңдік дұрыс
па?
= -7
Иә Жоқ
8. Өрнектердің мағынасы бар
ма: 
Иә Жоқ
9.
Салыстыр:
және 
А) < В) > С) =
10.
Теңдеуді шеш:
А) -4 В) ± 2 С) ±4
Дұрыс жауабы:
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
В |
С |
В |
А |
А |
В |
иә |
Жоқ |
В |
С |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері.
n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері.
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
10.11.2021 |
|
|
Топ |
21-JA-1 |
|
|
курс: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.2.1.2 - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық студенттер: n-ші дәрежелі түбір қасиетін есеп шығаруда қолданады; Басым бөлігі: n-ші дәрежелі өрнектердің мәнін есептейді; Кейбір студенттер: n-ші дәрежелі түбірдің қасиетін қолданып, теңдеуді шеше алады. |
|
|
Бағалау критерийлері |
- есеп шығаруда n-ші дәрежелі түбірлердің қасиеттерін қолданады; n-ші дәрежелі түбірмен берілген алгебралық өрнектерді түрлендіре алады; |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну, қолдану |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 минут |
Топ студенттерімен амандасу, түгендейді, өзара ынтымақтастық атмосферасын құрады, «сандар» арқылы топқа бөледі. |
Назарын сабаққа аударады, бір-бірлеріне сәттілік тілейді. Шағын 4 топқа бөлінеді. |
|
Сандар жазылған кеспе қағаз |
|
Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау 2 минут |
«Адасқан әріптер» арқылы түйінді сөз бен сабақтың тақырыбын, мақсатын айту: дәреже, түбір |
Өз жауаптарын айтады. |
Қолпаштау |
Слайд |
|
Өткенге шолу 3 минут |
«Миға шабуыл» стратегиясы 1) n-ші дәрежелі түбір анықтамасы 2) 49 санының квадрат түбірі нешеге тең? 3) 64 санының үшінші дәрежелі түбірі нешеге тең? 4) 256 санының төртінші дәрежелі түбірі нешеге тең? 5) -32 санының бесінші дәрежелі түбірі нешеге тең? n-ші дәрежелі түбір қасиеттері |
Студенттер сұрақтарға жауап бере отырып, ережені еске түсіреді. Көбейтіндіден түбір шығару Бөлшектен түбір шығару Түбірді дәрежеге шығару n-ші дәрежелі түбірдің n дәрежесі
Түбірден түбір алу ережесі
Түбір және түбірдің астындағы
сандардың дәреже көрсеткіштерін қысқарту
|
Қолдау көрсету, қолпаштау: Жарайсың, жақсы |
Слайд |
|
Сабақтың ортасы Топтық жұмыс 7 минут |
«Тізбекті жалғастыр» Өрнектердің мәндерін дұрыс табу арқылы келесі жауаптар шығару: 30/ Тәуелсіздікке 30 жыл 90/ колледжге 90 жыл 99/Р.Байсеиітовке 99 жыл 100/ Р.М.Мусиннің туғанына 100 Дескриптор: Білім алушы
|
Студенттер әр топта жұмыс жасайды, сағат тілінің бағытымен тапсырмаларды орындау арқылы ең соңында дұрыс жауабын табады. |
Топтық бағалау, сағат тілінің бағыты бойынша алмасып, бірін-бірі тексереді. |
1-тапсырма таратпа материал, маркер |
|
3 минут Топтық жұмыс |
« 1 -топ: 2 3 -топ:
4
Дескриптор: Білім алушы
|
Әр топ өздеріне ұсынылған тапсырманы орындау арқылы жауаптарына сәйкес ортақ пазлды құрастырады. |
Дескриптор ұсынылады |
Тапсырмалар, маркер |
|
3 минут Оқулықпен жұмыс |
№9.4, 77 бет Өрнекті ықшамда |
Түбірден түбір шығару ережесін пайдаланып, өрнекті ықшамдайды. |
Жұптық бағалау Тақтада жауабы мен шығару жолдары көрсетіледі |
Оқулық Алгебра және анализ бастамалары, 11 сынып |
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Мен –саған, сен –маған» |
Студенттер жұппен жұмыс жасайды, бір-бірлеріне тақырып бойынша сұрақ қояды |
|
|
|
Билимленд тапсырмасы 5 минут |
Теңдеуді шеш |
Әркім өзі орындайды, жауабын тақтаға жазады |
Өзін-өзі бағалау |
https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/11-synyp/n-shi-darezheli-tubir-zhane-onyng-qasietteri?mid=01cc1451-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051 |
|
10 минут Саралау тапсырмасы |
4-тапсырма
Дескриптор: Білім алушы - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолданады; - қысқаша көбейту формуласын қолданады; - түбірлерді есептейді; Саралау тәсілі: Диалог және қолдау көрсету. Студенттердің
тапсырманы орындауға көмектесетін бағыттаушы сұрақтар қояды,
бағыттайды. Топтық жұмыстың орындалу барысын бақылайды, топтық
талқылаудың нәтижесін бағалайды. |
Білім алушылар тапсырманы «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі бойынша орындайды. Алдымен өзі, содан кейін жұппен талқылап, топта жұмыс жасайды. Оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. |
Дескриптор ұсынылады, топтық бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Слайд, карточка |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Тест |
Тест тапсырмасын орындайды. |
Жұптық бағалау |
|
|
Рефлексия 2 минут |
Идеялар себеті
|
Оқушылар стикерге сабақта не үйренгені туралы өз ойын жазып себетке салады. |
Өзін-өзі бағалау |
Стикер, себет |
|
Студенттерді бағалау. Үй тапсырмасы: №9.8 №9.10 77 -78 бет |
||||
Тест
1.
Есепте: 
А) 7 В) 2 С) -2
2.
Теңдеуді шеш: 
А) -1 В) 1 С) -5
3.
Салыстыр:
және 
А) < В) > С) =
4.
Ықшамда: 
А) -3аb² В) -9аb² С) -3аb
5.
Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығар: 
А)
В)
С) 
6.Есепте: 
А) 2 В) 3 С) -3
7. Теңдік дұрыс
па?
= -7
Иә Жоқ
8. Өрнектердің мағынасы бар
ма: 
Иә Жоқ
9.
Салыстыр:
және 
А) < В) > С) =
10.
Теңдеуді шеш:
А) -4 В) ± 2 С) ±4
Дұрыс жауабы:
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
В |
С |
В |
А |
А |
В |
иә |
Жоқ |
В |
С |
шағым қалдыра аласыз
















