n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция

Педагогтің Т.А.Ә

Серік Гүлдана Жүзжасарқызы

Күні:


Сынып: 11 Ә

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.1.2 - n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

-n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін қолданып есеп шығарады; Оқушылардың басым бөлігі:

-n-ші дәрежелі түбірдің қасиеттерін қолданып, n-ші дәрежелі өрнектердің мәнін есептейді;

Кейбір оқушылар:

-n-ші дәрежелі түбірге берілген өрнектердің тепе-теңдігін дәлелдейді;

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақ тың басы

3 минут




5 минут


Ұйымдастыру сәті

«Жарық» әдісі арқылы оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу, жылы лебіздер айту. Жасырылған фигураларды анықтау арқылы топқа бөлу.


Сұрақ-жауап. \Wordwall платформасы\

  1. a санының n-ші дәрежелі түбірі дегеніміз не?

  2. n -ші дәрежелі арифметикалық түбірі дегеніміз не?

  3. n -ші дәрежелі түбірдің 2 қасиетін көрсет.

  4. n -ші дәрежелі түбір мәнінің саны неге байланысты?

  5. Неге теріс санның жұп дәрежелі түбірі болмайды?

Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.




Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.

Мұғалім ұйымдас тыру кезеңінде белсен ділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды


https://wordwall.net/resource/55133501/c%d2%b1%d1%80%d0%b0%d2%9b-%d0%b6%d0%b0%d1%83%d0%b0%d0%bf


Негізгі бөлім


5 минут

















15 минут














5 минут


























7 минут

















Сыныппен жұмыс. Ауызша тез есептеу.

https://learningapps.org/watch?v=pipf8nj0j21 платформасындағы тапсырманы орындау



3. Тақтамен жұмыс




4.Сергіту сәті. «Кубик-рубик» әдісі арқылы оқушылар түскен тапсырманы орындайды.



5. Мозайка құрастыру.

Мозайкада жазылған есептерді

шығарып, жауабын қойып құрастыру. Дұрыс құрастырғанда Ы.Алтынсарин суреті шығады.


6. Bilimlend платформасында жұмыс парағындағы тапсырманы орындау.

\Жеке жұмыс\



Дескриптор


- n-дәрежелі түбір қасиеттерін қолданып, түбір табады;

- көбейтіндіні дәрежеге шығарады;

- көбейтіндінің мәнін табады.










Дескриптор


- n-дәрежелі түбір қасиеттерін қолданып, түбір табады;

- өрнектің мәнін есептейді.










Дескриптор

- n-дәрежелі түбірді есептейді;

- жауабымен сәйкестендіреді.





















Дескриптор


- n-дәрежелі түбір қасиеттерін қолданып, түбір табады;

- өрнектің мәнін есептейді.


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды



















Интер белсен ді тақта, кесте


https://learningapps.org/watch?v=pipf8nj0j21, learningapps.org платформасы



Алгебра және анализ бастамалары (Алматы «Мектеп» 2020, оқулығы, тақта , бор









https://learningapps.org/watch?v=psk6e8oxn21


платформасы






https://learningapps.org/watch?v=pe5fz6xb321









Bilimland платформасы

Соңы

3минут

Үйге тапсырма: №5.11
ережелерді қайталау

Бағалау. Формативті баға қою.


Мұғалім жалпы сабақ барысына, оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды, жұмыс орыны жинастырылады

Үй тапсырмасын жазып алу.

1-10 балл арқылы форма-тивті бағалау.

Алгебра және анализ бастамалары (Алматы «Мектеп» 2020, оқулығы

2 мин

Рефлексия: Google форма.

Мұғалім жалпы сабақ барысына, оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып, мұғалімге жолдайды.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.10.2023
816
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі