Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Н.Ә. Назарбаев - Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Бозтал ОМ |
|||||||||||||||
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||
Бөлім: |
9.3Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар) |
|||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
СекуоваА.Т. |
|||||||||||||||
Күні: |
13.02.2023ж. |
|||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: 10 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Н.Ә. Назарбаев - Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті. Зерттеу сұрағы: Саяси көшбасшыныңмемлекет тарихының бетбұрысты кезеңдеріндегі рөлі қандай болды? |
|||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.10 Тәуелсіз мемлекеттің қалыптасуындағы Елбасы Н. Назарбаевтың рөліне баға беру |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Тәуелсіз Қазақстанның қоғамдық – саяси дамуын талдау; Ұлт көшбасшысы Н. Назарбаевтың саяси бастамаларына баға беру |
|||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Топтастыру – 1-топ «Елбасы», 2-топ «Ақорда», 3-топ «Астана». Тақырыпқа шығу
Жаңа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары және бағалау критерийлермен таныстыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||
Жаңа білім |
Зерттеу мен талдау. (Т) «Құнды пікір мінбері» - цитаталармен жұмыс Әлемдік тұлғалардың Елбасына берген бағасы туралы цитаталарда берілген пікірдің мазмұны мен маңызын анықтаңыз. Джордж Буш, АҚШ-тың бұрынғы президенті: «Сіздің «ядросыз әлем» жобаңыз бұл – жаһандық саясаттағы ешкім қайталай алмайтын қадам болды. Мен және Америка халқы Сізге және Қазақстан халқына қашанда ілтипатымыз ерекше. Сіздің қиын-қыстау кезеңдердегі ұстанған саяси және экономикалық реформаларыңыз – әлемдік саясаттағы үлкен жетістік деп білеміз.» Барак Обама, АҚШ президенті: «Президент Назарбаев әлемдік саясаттағы ең беделді тұлғалардың бірі. Оның «Ядролық қарусыз әлем» жобасы- әлем көшбасшыларын таң қалдырған жоба болды. Қазақстан – ядролық қарудан өз еркімен бас тарта отырып, әлемдегі ең бейбіт, тұрақты мемлекет құрудың жарқын үлгісі болды. Ядролық қарудан бас тарту арқылы – қазақстандықтар әлем елдерінің қауіпсіздік кепіліне ие болды. Бұл өз кезегінде Қазақстанды әлемдегі ең тұрақты мемлекетке айналдырды». Владимир Путин, Ресей президенті: «Нұрсұлтан Әбішұлы саясатқа ерте келген. Ол сонау кеңестік кезеңдегі биліктің өкілі. Менің таң қалдыратыны – ерте уақыттан бері саясатта жүргенімен – ол өте жаңашыл адам. Мен күні бүгінге дейін оның осы жаңашылдығына қайран қаламын. Мен жақында Н.Әбішұлының жаңа қасиетін таныдым. Ол даулы, шешімі қиын жағдайларда – сентименталды адам бола алады. Ол ұқыпты әрі әділ басшы. Қазақстан үшін Назарбаев – тарихи тұлға» -Осы мәліметтер арқылы Ұлт көшбасшы Н. Назарбаевтің тұлғасына қандай баға бере едіңіз ? -Неліктен? Құнды пікір міңбері-цитаталармен жұмыс. Ұжымдық жұмыс «Маңызды сұрақтар» әдісі 1.Ұлттық көшбасшылықтың мәні неде? 2.XX ғасыр әлем тарихында танылған ұлттың көшбасшылары кімдер? 3.Олардың ортақ қасиеттері туралы не айтасың? 4.Тұңғыш президентіміздің алғашқы кезеңдегі қиындықтарды жеңудегі рөлі қандай? 5.Қандай маңызды халықаралық бастамалардың авторы?Адасқан сөздер әдісі.Жұптық жұмыс. Жеке жұмыс Елбасы Н.Ә.Назарбавтың көшбасшылық бастамаларының біріне баға беріңіз |
Зерттеу критерийлері -құрылу тарихына шолу жасау; -мақсатын анықтау: -қызметін айқындау маңыздылығына баға беру Оқушыларға әлемдік тұлғалардың Елбасына берген бағасы туралы мәтіндерге интерпрета ция жасайды; Дескриптор: -берілген пікірдің мазмұны мен маңызына өз көзқарасын білдіре алады: Дескриптор: -оқушы мәтіндер арқылы саяси көшбасшы ның рөліне баға бере алады. Дескриптор: Елбасымыздың экономикалық стратегиясына талдау жасайды; Дескриптор:Елеулі/бетбұрысты бастаманы атайды; Барлығының есінде сақталған бастаманы көрсетеді; Кең таралуға ие бастаманы анықтайды; Болашаққа әсер еткен бастаманы айтады; Баға береді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Екі жұлдыз,бір ұсыныс
Өзін-өзі бағалау |
Дерек Назарбаев Н.Ә. Қазақстан жолы. Оқу құралы. А., «Жібек Жолы», 2007
Назарбаев Н.Ә. Сындарлы он жыл. Оқу құралы. А., Атамұра, 2003. Назарбаев Н.Ә. Тарих толқынында А., Атамұра, 2003. «Әлемдік лидерлер Назарбаев туралы не ойлайды?» https://qazaquni.kz/20 15/06/29/37669.html лидерлер Назарбаев туралы не ойлайды?» https://qazaquni.kz/20 15/06/29/37669.html Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010 Таратпа материал дар http://e-history.kz/kz/publications/view/2254 дереккөз дер https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fscontent-hel3-1.cdni үлестірмелі қағаздар https://yandex.kz/images/search?pos=1&from=tabbar&img_url=https%3A% https://www.youtube. com/watch?v=jJi6Qqf 6peQ Мұхамедов М. «Елбасы және ел тәуелсіздігі». https: //egemen.kz/article/el basy-zhane-el-tauel sizdigi |
||||||||||||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау «Сұрақтар қою әдісі» Үйге тапсырма Оқушылар өз тақырыптарына сай эссе жазады. Эссе дайындау критерийлері:
|
Сабақтың тақырыбын қорытынды лау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||||||||||||
Кері байланыс |
«Бұл сабақты оқып, мен…»
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |