Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Наглядности к уроку "Пищеварение" в 8 классе
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Рефлексы жевания и отделения слюны носят характер:
А) Безусловных;Б) Условных;В) Приобретённых.
Всего у человека:
А) 23 зуба;Б) 33 зуба;В) 32 зуба.
Пройдя по пищеводу комок пищи попадает:
А) В желудок; Б) В кишечник; В) В 12-перстную кишку
Дополнительный вопрос: В Древней Индии для решения вопроса о виновности или невиновности подсудимому иногда предлагали съесть сухой рис. Если обвиняемый его съедал, считалось, что он не виновен, если нет,то виновен. На основании, каких знаний применялось «испытание» рисом?
Карточка № 4
Какие слюнные железы обозначены на рисунке цифрами 1—3?
Каковы функции слюнных желез? Из чего состоит слюна? Как осуществляется регуляция слюноотделения?
Объясните выражение «Когда я ем - я глух и нем».
Карточка № 4
Какие слюнные железы обозначены на рисунке цифрами 1—3?
Каковы функции слюнных желез? Из чего состоит слюна? Как осуществляется регуляция слюноотделения?
Объясните выражение «Когда я ем - я глух и нем».
Карточка № 3
Назовите части зуба обозначенные цифрами.
Каковы функции зубной системы?
3.Какие процессы пищеварения протекают в ротовой полости?
Карточка № 3
Назовите части зуба обозначенные цифрами.
Каковы функции зубной системы?
3.Какие процессы пищеварения протекают в ротовой полости?
Дополнительный вопрос?Если долго жевать корочку черного хлеба, то его кисловатый вкус сменяется сладким. Почему?
Карточка № 1.
Назовите органы пищеварительной системы, обозначенные цифрами.
2.В Древней Индии для решения вопроса о виновности или невиновности подсудимому иногда предлагали съесть сухой рис. Если обвиняемый его съедал, считалось, что он не виновен, если нет, то виновен. На основании, каких знаний применялось «испытание» рисом?
Карточка № 1.
Назовите органы пищеварительной системы, обозначенные цифрами.
2.В Древней Индии для решения вопроса о виновности или невиновности подсудимому иногда предлагали съесть сухой рис. Если обвиняемый его съедал, считалось, что он не виновен, если нет, то виновен. На основании, каких знаний применялось «испытание» рисом?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз