"Нағыз байлық"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Нағыз байлық"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

А1 есебі



САБАҚ: Әдебиеттік оқу

Мектеп: №100 «Жұлдыз» жом

Күні: 12.10.2016ж

Мұғалімнің есімі: Сарсенбаева Айнур

СЫНЫП: 4 «Нағыз байлық»

Қатысқандар

саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Мәтінді талдау барысында нағыз байлықтың не екенін ажыратады.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Байлық ұғымын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Постер қорғау барысында байлықтың қалай? немен? келетіндігін түсінеді.

Кейбір оқушылар:

  • Нағыз байлық деген не? сызбаға сүйене отырып эссе жазады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Байлық мағынасын ажыратады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сүйіспеншілік ,бақыт,табыс, байлық,құтты босаға,отана, бала періште

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Адамды сыйлап, жақсы көрсең, басқа да қасиеттер өзінен -өзі келетінін кім білді?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Баланың анасы неліктен көзіне жас алды?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Сөздікпен жұмыс.Тәптіштеп түсіндіру –анықтап түсіндіру.Тұспалдап болжап –ойлап шешу.

Алдыңғы оқу

Қожанасыр – қазақтың күлдіргі әңгімелерінің кейіпкері екендігін біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

3 минут




5 минут







2 минут



Ширату жаттығуы «Дайын бол»

  1. Балалар шеңбермен жүреді. Жүргізуші бір сөз айтады, ал балалар сол сөзді іс-қимылмен көрсетеді. Мысалы; қоян – секіреді, қарға – ұшады т.с.с.

  2. Өткенді пысықтау. Қожанасыр әңгімесі байланысты 4 топқа берілген тапсырма орындалады.

1-топ. Сахналау. Қожанасыр мектепте

2-топ. Сахналау. Төрттен төртті не қалады?

3-топ. Қожанасырға сипаттама.

4-топ. Қожанасырға хат

  1. Кеспе қағаздарға сүйіспеншілік, табыс, байлық , бақыт деп жазылған.Осы сөздер бойынша топқа бөлінеді.













Флипчарт, кеспе қағаздары

Ортасы

5-минут









8 минут

1. Қызығушылықты ояту.

Екі әріп сыза отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады.

смнулаптғиуыклз щибқлатмйролпоысцқ

«Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақ қою,қайта сұрақ қою.

  1. Байлық дегеніміз не?

  2. Бай болу үшін не істеуіміз керек?

  3. Нағыз байлық дегенді қалай түсінесіңдер?


2. Мағынаны тану.

Топтық жұмыс.

Нағыз байлық мәтінін бөліп оқиды, ДЖИГСО әдісімен оқушылар басқа топқа барып түсінгендерін бөліседі. Әр топтан бір оқушы шығып, мәтінді толығымен түсіндіріп шығады.Сөздікпен жұмыс жүргіземін.

Желпуіш әдісі арқылы оқулықта берілген тапсырма аясында постер қорғайды.

  1. Сүйіспеншілік тобы. Сүйіспеншіліктің қандай ашырмашылығы бар?

  2. Табыс тобы. Адамды сыйлап, жақсы көрсең басқа да қасиеттер өзінен-өзі келетінін отбасында кім білді?

  3. Байлық тобы. Баланың анасы неліктен көзіне жас алды?

  4. Бақыт тобы. Сендердің ойларынша отбасы мүшелері бақытты ма? Қалай қарайсыңдар?


Слайд











Плакат

Желпуіш сызбасы

Аяқталуы

3 минут


5 минут

Күншуақ әдісі.

Балалар қорғаған постерлері бойынша күнді бейнелеп шығады.

Нағыз байлық деген не? сызбаға сүйеніп эссе жазады.


Күн бейнесі

Қосымша ақпарат: Интерактивті тақтадан суреттер, тірек сызбалармен жумыс

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

  • Нағыз байлық деген не? сызбаға сүйеніп эссе жазады.

  • Әр топтың топ басшылары тобын бағалап отырады. 0-5 ұпай «3», 5-8 ұпай «4», 8-10 ұпай «5»

  • Кесте бойынша

  • Интерактивті тақтадан суреттер,тірек сызбаларды талдау

Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

1. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?





2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіруге көмектесетінін не екенін білдім?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.11.2018
962
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі