Сабақ мақсаты
|
Оқушыларға еліміздің көп ұлттылығын, достығын, бірлігін,
экономикасын, мәдениетін және байлығын насихаттай отыра, достық пен
бауырмалдыққа, бейбітшілікке тәрбиелеу, білімді болуға, көп тілді
меңгеруге үйрету Ой — өрісі, сөйлеу тілі мен жазба тілі,
шығармашылық қабілеттерін дамыту. Отанын сүйетін, елін, жерін
қорғай білетін патриот болуға тәрбиелеу.
|
Басы
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Жұмыс ережесін келісу
-
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап береміз!
-
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Әнұран орындалады.
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып,
тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар
аудару.
|
|
Психологиялық ахуал.
|
Ортасы
|
Қазақстан бүгінде ұлттар мен ұлыстар мекендеген достық пен
туысқандықтың, ынтымақ пен ырыстың ордасына айналды. Елбасы
Н.Ә.Назарбаев халықтар достығы бірлік пен татулық орныққан елдің
жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан болуы керектігін ұлы міндет етіп
қойды. Қазақстан халықтары осынау ұлы көштің басында қол ұстасып
бірге жүрмек.
Қазақстан Республикасының Президентінің жолдауы еліміз
үшін де, әрбір тұрғын үшін де асыға күтер оқиғаға айналды.
Жолдаудың әр жолында көңіліңді көтеретін жылы шуақ, елдің ертеңгі
көрінісін көз алдыңа келтіретін нұрлы қуат бар. Жаңа Қазақстанның
көркейіп нұрлануына бірлесе үлес қосайық,
ағайын.
Әуен жіберіліп тұрады. Сахнаға ұлттық киім
киген қазақтар шығады. Олар өз өнерлерін
көрсетеді.
Қазақстан Республикасын мекен еткен 130 дан астам ұлт өкілі
күні бүгінге дейін ынтымақтастыққа, бір үйдің баласындай тату-тәтті
жарасымды тіршілік кешіп келеді. Жүзі басқа болғаны мен жүрегі бір,
тілі басқа болғанымен тілегі бір, мақсат-мүддесі ортақ, бірлігі
мықты, достығы берік ұлттар қазақ елінің салт-дәстүріне, ұлттық
құндылықтарына құрметпен қарайды, сондай-ақ қазақ халқының
қарапайымдылығы, қонақжайлылығы, бауырмалдылығы үшін ерекше
бағалайды, бастысы-өздері қоныс тепкен Қазақстан жерінің барлық
ұланымен ауыз бірлікте, туыс болуды
көздейді.
|
Берілген сұраққа жауап беріп, өз ойларын
білдіру.
|
Форма
тивті бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
.
|
|
Соңы
|
Қорытынды:
Міне, балалар, осымен біздің
«Достық» атты тәрбие сағатымыз өз мәресіне жетті. Көріп
тамашалағандарыңызға рахмет!!!
|
Балалар бір біріне деген тілектерін
білдіреді.
|
|
|