Наймандар, Керейіттер, Жалайырлар

Тақырып бойынша 25 материал табылды

Наймандар, Керейіттер, Жалайырлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 6-сыныпқа Қазақстан тарихынан жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді

Бөлім:

6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:

Мәлік Е.Ж.

Күні:

19.12.24 ж

Сынып: 6 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

Зерттеу сұрағы: Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

Сабақтың мақсаты

Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің басқа мемлекеттермен сабақтастығын талдау


Құндылықтар

Әділдік және жауапкершілік айы;

Апта дәйексөзі:

Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут







3 минут


Сыныпқа 1-сабақ басында қойылған сұрақты қайта ұсыныңыз:

«Найман, керейіт және жалайырлардың Орталық Азиядан Қазақстан аумағына қоныс аударуына қандай себептер әсер етуі мүмкін?»

Оқушылар дәйек келтіре отырып, өз жауаптарын ұсынады.

Оқу мақсаты мен бағалау критерийін таныстырыңыз.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мадақ

тау

6сынып. Қазақстан тарихы.

Сабақтың басы

5 минут
















10 минут








8 минут











10 минут










Тапсырма.

Найман, керейіт жалайырлар мемлекеттерінің ерекшеліктерін талдау:

1-. Түрік қағанатымен салыстыру

2- Қарахан мемлекетімен салыстыру

3- Найман, керейіт, жалайыр мемлекеттерін өзара салыстыру.

Бағалау критерийі:

Талқылау:

Қазақстан аумағына найман, керейіт, жалайырлардың қоныс аударуы қалай жүрді? Негізгі себептерін атап, оларды басты оқиғаларымен байланыстырыңыз.

Найман, керейіт, жалайырлардың Қазақстан аумағына қоныс аударуының нәтижесінде қандай этникалық өзгерістер орын алды?

  • Бұл этникалық өзгерістердің маңызы неде?


GREАT кестесі

Оқушылардың берген жауаптарына сүйене отырып, қазақ халқының этникалық құрамы мен мемлекетінің қалыптасуындағы Х-ХІІІ ғғ. қоныс аударған тайпалардың рөлінің маңыздылығы туралы сабақ қорытындысын жасау.

талдау жасайды

G (Groundbreaking) - елеулі/ бетбұрысты


R (Remembered) - есте қаларлық


E (Events) - маңызды оқиға


А (Affected) - болашаққа әсері


T (Terrifying) кездескен қиындықтар



ПТМС формуласын қолданып, эссе жазыңыз.

Позиция «Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі ерекше деп санауға болады/болмайды?»
Түсіндіру(себебі...)

Мысал (мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)

Салдар(қорытынды жасаймын....)

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Найман, керейіт, жалайыр мемлекеттерінің ерекшеліктерін талдау.

ДескрипторларТүрік қағанатымен салыстыра отырып, найман,жалайыр, керейіттердің ішкі - сыртқы саяси жағдайының, қоғамдық құрылысының ерекшелігін атайды.

Қарахан мемлекетімен салыстыра отырып, найман,жалайыр, керейіттердің ішкі - сыртқы саяси жағдайының, қоғамдық құрылысының ерекшелігін атайды.

Найман, жалайыр, керейіттердің ішкі - сыртқы саяси жағдайының, қоғамдық құрылысының ерекшелігін атайды.

Түрік қағанаты, Қарахан мемлекетімен ұқсастықтарын көрсетеді.



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







«Ең үздік жауап»








«Алақан-жұдырық»







«Жұлдызшалар»













Найман, керейіт, жалайырлардың ХІІ ғ дейінгі қоныстануы





Найман, керейіт, жалайыр тайпалары туралы ақпарат


Сабақтың соңы

2 минут




5 минут

Сабақты қорытындылау

Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық тарихы


Үйге тапсырма

Наймандар,керейлер,жалайырлар

«Бұл сабақты оқып, мен…»

Білмеймін .......

Білемін .....

Түсінемін .....

Түсінемін және қолдана аламын

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


«Ең үздік жауап»

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Ақпарат

тық карточка







А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2025
116
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі