|
Сабақтың тақырыбы: Несіпбек Айтов. Оқулық. |
Мұғалімнің аты-жөні: С. Орынбекова Күні: 14.11.2017ж |
||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндау , негізгі ойын ашу 2.1.2.6.- мақалдың мазмұнын ашу 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен кесте толтыру, өлең шумағын жалғастыру, автормен таныстыру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
. шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндайды, өлеңнің негізгі ойын ашады. .- мақалдың мазмұнын ашады, жазады. шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен кестені толтырады, өлең шумағын жалғастырады, оқулық авторын, баспасын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор |
Мақалды жазады Шығарманың авторын біледі, жазады. Оқулықты кімдер жасап шығарады. Редакторын жазады Қай баспадан шыққанын жазады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 3 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : Үй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлінеді. 1,2,3,4 топтарға бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Біз балдырған баламыз, Шаттық әнге саламыз. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. |
1-топ: «Білім» 2-топ: «Кітап» 3-топ: «Оқулық» 4-топ: «Мектеп» |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 8 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Жариялау» әдісі Несіпбек Айтұлы - 1950 жылы 22 қыркүйекте Шығыс Түркістанның Тарбағатай аймағы, Шәуешек ауданына қарасты Теректі ауылының Апиынды бұлақ деген жерінде дүниеге келген. 1962 жылы ата-анасымен атамекенге оралып, орта мектепті бұрынғы Семей облысы, Шұбартау ауданы, Баршатас ауылында бітірген. Еңбек жолын Шұбартау аудандық «Жаңа өмір» газетінде бастаған. 1974 жылы Қазақ Мемлекеттік университетінің журналистика факультетін бітірген. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Жұмбақты оқып, шешу. (қарындаш) *Кітап туралы мақал-мәтел айту **Оқулықтың аты: Оқулық авторларының аты-жөні: Қандай баспадан шыққан? Редакторы кім? Б) Несіпбек Айтов «Оқулық» |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Қағаз, қалам қолға алам, Үлкен болам. Оқып ,тоқып білім алам, Зәулім, зәулім үй салам. |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорытыу «Ыстық орындық» әдісі бойынша |
Тақырып бойынша түйген білімдерін айтады |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Сабақтан алған ойын стикерге жазып, смайликтерге жапсырады.
|
Бағалау парақшаларын толтырады
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, смайликтерге жапсырады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: көркем оқу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Н,Айтов Оқулық
Н,Айтов Оқулық
|
Сабақтың тақырыбы: Несіпбек Айтов. Оқулық. |
Мұғалімнің аты-жөні: С. Орынбекова Күні: 14.11.2017ж |
||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндау , негізгі ойын ашу 2.1.2.6.- мақалдың мазмұнын ашу 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен кесте толтыру, өлең шумағын жалғастыру, автормен таныстыру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
. шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндайды, өлеңнің негізгі ойын ашады. .- мақалдың мазмұнын ашады, жазады. шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен кестені толтырады, өлең шумағын жалғастырады, оқулық авторын, баспасын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор |
Мақалды жазады Шығарманың авторын біледі, жазады. Оқулықты кімдер жасап шығарады. Редакторын жазады Қай баспадан шыққанын жазады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 3 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : Үй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлінеді. 1,2,3,4 топтарға бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Біз балдырған баламыз, Шаттық әнге саламыз. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. |
1-топ: «Білім» 2-топ: «Кітап» 3-топ: «Оқулық» 4-топ: «Мектеп» |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 8 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Жариялау» әдісі Несіпбек Айтұлы - 1950 жылы 22 қыркүйекте Шығыс Түркістанның Тарбағатай аймағы, Шәуешек ауданына қарасты Теректі ауылының Апиынды бұлақ деген жерінде дүниеге келген. 1962 жылы ата-анасымен атамекенге оралып, орта мектепті бұрынғы Семей облысы, Шұбартау ауданы, Баршатас ауылында бітірген. Еңбек жолын Шұбартау аудандық «Жаңа өмір» газетінде бастаған. 1974 жылы Қазақ Мемлекеттік университетінің журналистика факультетін бітірген. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Жұмбақты оқып, шешу. (қарындаш) *Кітап туралы мақал-мәтел айту **Оқулықтың аты: Оқулық авторларының аты-жөні: Қандай баспадан шыққан? Редакторы кім? Б) Несіпбек Айтов «Оқулық» |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Қағаз, қалам қолға алам, Үлкен болам. Оқып ,тоқып білім алам, Зәулім, зәулім үй салам. |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорытыу «Ыстық орындық» әдісі бойынша |
Тақырып бойынша түйген білімдерін айтады |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Сабақтан алған ойын стикерге жазып, смайликтерге жапсырады.
|
Бағалау парақшаларын толтырады
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, смайликтерге жапсырады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: көркем оқу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













