Материалдар / «Нан қайдан келеді?»

«Нан қайдан келеді?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғажайып ағаштың пайда болуы. Балалар біздің топта ғажайып ағаш пайда болды. Ғажайып ағаш туралы өтірік әңгіме оқып береді.Баяғы өткен заманда бір патшалықтағы балабақшаның тобының балалары жерге бидайдың дәнін отырғызыпты.Ол дәнді олар терезенің алдынан тауып алыпты. Біраз уақыт өте келе ғажайып ағашта алма емес. Алмұртта емес, апелсинге де ұқсаматын. Нан, тоқаш,бауырсақ,печенье өсіпті.балалар болса, түскі асқа да,кешкі асқа да осы ағаштан жұлып жей беріпті. Проблемалық сұрақ Ал нан қалай дастарханға келеді? Оны білу үшін балалар бүгін біз әр оталықта жұмыс істейміз. Қолымыздағы фишкалар бойынша орнымызды табамыз. Ережелерді түсіндіріп өту. Олай болса іске сәт, балалар. Әдебиет орталығы. Суретпен жұмыс Нанның дастарханға қалай пайда болуы туралы әңгімелейді. -Астық жинау. Дәнді егістіктен жинау
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Шығыс Қазақстан облысы

Көкпекті ауданы

Аққала ауылы













«Нан қайдан келеді?»

(оқу  іс –әрекетін  ұйымдастырудың  технологиялық  картасы)








Тәрбиеші: Абдрахманова.Ш.А










Оқу  іс –әрекетін  ұйымдастырудың  технологиялық  картасы.

 

МАД

Тәрбиеші:

Уақыты:

Тобы:

Тақырыбы

«Нан қайдан келеді?»

Сабақтың мақсаты

1.Балаларға көрнекі құралдарды  пайдалана отырып,ертегінің мазмұның түсіндіру.

2. Нанның адам еңбегімен келетінін,оған көп күш жұмсалатынын түсіндіру.

3.Балаларға нанды қастерлеу керектігін түсіндіре келе,адамдардың еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер:   түсіндіру,  ертегінің мазмұның ашу,сөздік жұмыс жүргізу.

Көрнекіліктер

Көрнекіліктері: нанның түрлері,бидай,комбайн,диірменнің суреттері. Сөздік жұмыс:наубайхана,диірменші,қауыз,диқан.

Іс-әрекет  кезендері

Тәрбиеші  әрекеті

Балалардың   іс — әрекеті


 Психологиялық ахуалды қалыптастыру




«Күлімдейік».

-Балалар адам жанының, жүрегінің кілті біздің езуімізде.Егер біз үнемі достарымызға,  ата-анамызға, апайларға  күлімдеп, жадырап көңілді жүрсек біз мейірімді,ақылды болып өсеміз. Жан- жағымызға күлкі сыйлайық.

«Амандасу» рәсімі

«Өрнек» атты бақшаның

Тәрбиелі баласы

Алдыменен үлкенмен

Амандасып алады

Қайырлы таң апайлар!

Қайырлы таң достарым!

-Балалар бүгінгі сабағымыз өте ерекше.

Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды.

Ұйымдастыру  іздестіру

 Жаңа сабақ






Ғажайып ағаштың пайда болуы.

Балалар біздің топта ғажайып ағаш пайда болды.

Ғажайып ағаш туралы  өтірік  әңгіме оқып береді.Баяғы өткен заманда бір патшалықтағы балабақшаның тобының балалары жерге бидайдың дәнін отырғызыпты.Ол дәнді олар  терезенің алдынан тауып алыпты.

Біраз уақыт өте келе ғажайып ағашта алма емес. Алмұртта емес, апелсинге де ұқсаматын.

Нан, тоқаш,бауырсақ,печенье өсіпті.балалар болса, түскі асқа да,кешкі асқа да осы ағаштан жұлып жей беріпті.

Проблемалық сұрақ

Ал нан қалай дастарханға келеді?

Оны білу үшін балалар бүгін біз әр оталықта жұмыс істейміз.

Қолымыздағы фишкалар бойынша орнымызды табамыз. Ережелерді түсіндіріп өту. Олай болса іске сәт, балалар.

Әдебиет орталығы.

Суретпен жұмыс

Нанның дастарханға қалай пайда болуы туралы әңгімелейді.

-Астық жинау.

Дәнді егістіктен жинау.

Элеватор және қоймалар.

   Сөздік жұмысы :                                                 Наубайхана-нан пісіретін,нан жабатын орын. Наубайшы-наубайханада нан пісіретін адам. Диірмен-дәнді дақылдарды тартып,ұн шығаратын кәсіпорын.Комбайн-әр алуан дақылдарды жинап, бастыруға арналған

 Дидактикалық ойын « Нан пісірейік»

Нан пісірудің ретін еске түсірейік.Қамыр илеу үшін не керек екенін өздері табады.Әр түрлі азық түліктің суреттері тұрады, балалар өздері тауып қосады.

Ғылым орталығы

Бірнеше дақылдарды  үстелге қойады.

Проблемалық сұрақ

Ұнды неден және қалай алады?

                 Суретпен жұмыс

-диірменді қарау.Диірменнің түрлері. Сумен, желмен, тоқпен.

-нан пісіру процесін қарау.

       Балалардың тәжірибесіне сүйену.

Нанды қалай  пісіреді?


Балалар  барлық  қимылдарды  тәрбиешіге  қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сергіту сәті

Біз дәнбіз, диқан жерге дән екті

(дән сепкен қимылды көрсетеді)

Сіркіреп, жаңбыр жауды

(қолдарын шапалақтайды)

Жер бетіне көгеріп, бидай шықты

(қолдарын жоғары көтереді)

Жайлап самал жел есті

(қолдарын ырғайды)


Балалар қимылдарды қайталайды

 Рефлексивті — түзетушілік

Шығармашылық орталық.

 Өз бетінше жұмыс.

Балалар дайын қамырдан әртүрлі нан жасайды.

Жұмбақ шешу.

Қыр басында әрқилы,

Сары теңіз толқиды

Балалар,мына суреттен нанның қандай түрлерін көріп тұрсыңдар? Атап беріңдер.

Нанды неден пісіреді?Ұнды қалай жасайды?

машина. Нан туралы мақал-мәтелдер үйретіледі.

Ас атасы-нан,

Нан- тіршілік көзі,

Нан бар жерде,ән де бар.

Бағалау әдісі «Бес саусақ»

Тапсырмаларды әр  бала  өз алдына ерекше орындады.

Күтілетін   нәтиже:

Білу

Қасиетті нан туралы білу..

Өзіне үйренгені

Ұжымдық және жеке жұмыстың дағдылары болу.

Үйрену

 Сурет бойынша әңгіме құрастыру қолынан келуі






Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі