Ынталандыру-
қызығушылық
тарын
ояту
|
Миға
шабуыл:
Педагог балалардың жұмыс
істеуіне қолайлы
эмоционалдық
көңіл күй қалыптастыру
мақсатында жұмбақ
жасырады.
Күрең қызыл түсi
бар, Тағамдардың
асылы. Қуат берер күшi
бар. ( нан)
Педагог сұрақ қояды
- Нанды неден
пісіреді?
- Ұнды неден
істейді?
Педагог слайд арқылы бидай түрлерінің суреттерін
көрсетеді:
ақ ,қара бидай
масақтары,
арпа, тары, күріш
|
.
Бала үні: -ұннан
-бидайдан
Балалар астық
дақылдарының атауларын анықтайды, өз білгендерін айтады, тақырыпқа
қатысты идеяларын ортаға
салады.
|
Ізденістік-
ұйымдастыру-
шылық
.
|
Педагог АКТ мульти- медиялық
құралдар
көмегімен нанның дастарқанға келу
жолдарын әңгімелеп айтады содан сон балалармен диалогқа
шығады
4К
моделі:
Коммуникативтілік: Педагог пен
тәрбиеленулердің арасындағы
диалог
Сыни
ойлау: Балалар сұрақтарға жауап
береді
Саралау: Диалог/сұрақтар
қолдану
- Нанды жасау үшін қанша
мамандық иелері еңбек
етеді?
Проблемалық
сұрақ: Балаларды
«Жақсы
өнім алуға не
кедергі болуы
мүмкін?» деген
сұраққа жауап
табуға көмектесуге
шақырады.
4К модель
:
Сыни
ойлау/
балалар сұраққа жауап
береді
Бағалау
: Ынталандыру
арқылы
Зерттеу
жұмысы
Бидай мен қара бидай
сабақтарын қарап шығып, бір бірінен олардың айырмашылықтары мен
ұқсастықтарын атап
көрсетеді.
4К модель
: коммуникативтілік /
бір бірімен және
педагогпен диалог
құрады
Сыни
ойлау/
педагог
койған сұрақтарға жауап
береді
Саралау: Нәтиже бойынша
саралау.
Бақылау: Жаппай. Тәрбиеленушілердің
белсенділігін. Айырмашылық пен
ұқсастықтарын
Бағалау: Жұлдызшалар беру
арқылы
Сергіту
сəті
Педагог
жетекшілігімен ойын: "Ойлан-
тап!"
Шарты
: Педагог балаларды шенберге
жинап әр балаға доп лақтырып сұрақ қояды Балалар доп кайтарып
жауабын айтады.
4К
модель: коммуникативтілік /диалог
арқылы
сыни
ойлау/сұраққа жауап беру
арқылы
саралау - сұраққа жауап
алу / қолдау көрсету
арқылы
Бақылау: Ішінәрә сұраққа дұрыс
жауап
Бағалау: Қошеметтеу
Əліппе-дəптермен
жұмыс.
(Жеке
жұмыс)
Бақылау: қол моторикасын
карандаштарды дұрыс ұстауын,
жаппай
Қорытынды.
Дастарқанға нанның келу жолын
ретімен орналастырып,үлкендердін еңбегің құрметтеп
бағалайды
Бағалау: Смайлектер
арқылы
|
Балалар диалогқа
белсенді түрде қатысады.
Роликты
қарап, нанның дастарқанға келу
жолдарын педагогпен диалог
құрып
әңгімелеп айтып
береді.
Диқаншы, комбайыншы,
элеватордағы жұмысшылар, наубайшы, сатушы ерінбей еңбек етіп
,халыққа қызмет жасап , нан шығарады
екен.
Жақсы өнім алуға:
нашар ауа
райы, зиянкес
жəндіктер сынды жағдайлар
кедергі келтіруі
мүмкін екенін айтады.
Балалар бидайға
сипаттама береді :
кішкентай, қатты ,
тегіс, сұрғылт,т.б. деген
қасиеттерін
атап көрсетеді. Оны
өзге дақылдармен
салыстырады.
Қимыл-қозғалыс
жаттығуларын орындайды:
Жайқалады ақ
бидай
Басын иіп
аққудай
Трактормен
комбайн
Жүргізуге мен
дайын
Біздің үйімізге нан
қайдан келді?
(Дүкеннен.)
Ал, дүкенге қалай
түсті? (Наубайханадан.)
Бидайды егіп , күтіп –
баптайтын адам-......Диқаншы Піскен бидайды жинайтын техника -
..... Комбайн Бидайдан ұн тартатын жер - ..... Элеватор Ұннан нан
пісірілетін жер - .....
Наубайхана
Нанды неден
пісіреді? (Ұннан.)
Ұнды неден істейді?
(Бидайдан.)
Бидай қайдан алынды?
(Сабақтан.)
Бидай сабағы қайдан
шықты? (Егіс
алқабында
өсірілді).
Бидай сабағының
суретін салады.
Балалар нанның келу
жолын суреттер , сандар арқылы
ретімен орналастырады , нанды жасаған маман иелерін
атайды үлкендердін еңбегіне құрметпен
қарайды
|