Психологиялық-педагогикалық
көңіл-күй.
«Біз өмірдің
гүліміз».
Зеңгір
көктен
Бал достыққа,
Нұрын
төккен,
Жолдастыққа,
Ортақ біздің
күніміз. Шақырады
әніміз.
Жайнап
өскен,
Тыныштыққа,
Жайдары
өскен,
Нұр құшақта
Біз – өмірдің
гүліміз. Бақыттымыз
бәріміз.
«Нан дастарханға қалай
келеді».
- Балалар,
айтыңдаршы күнделікті біздің дастарханымызда қасиетті,
қадірлі қандай тағам
тұрады?
- Сендер
ертегі тыңдағанды жақсы көресіңдер
ма?
- Нан
туралы қандай ертегі
білесіңдер?
- Дұрыс,
айтасыңдар балалар. Бізге
қонаққа
«Нан қайдан келеді?
ертегісіндегі кейіпкер тышқан келіпті, ол нанның дастарханға келу
жолын айтып бермекші, қысқаша мазмұнын
тыңдайық.
Ертегі: «Нан қайдан
келеді?»
Ертеде бір тышқан болыпты. Ол
нан дүкеніне келіп, сөреде жаңа піскен сап – сары, иісі бұрқыраған
бөлкелерді көріп, тұмсығын жыбыр – жыбыр еткізіп, бір бөлкені
кеміре жей бастайды.
Сол сәтте дүкенге «Сатушы»
кіріп келеді. Тышқан дереу сыртқа шығып «Апырай, мұншама нан қайдан
келді екен» деген сұрақ
мазалайды.
- Нан,
сен қайдан келдің? – дейді
сыбырлап.
- Сатушыдан
сұра, - деді нан.
- Сатушы,
сатушы «Нан қайдан келеді?» – деді
тышқан.
- Наубайшыдан
сұра – депті сатушы,
- Наубайшы,
наубайшы «Нан қайдан келеді?» – деді
тышқан.
Наубайханаға келеді. Мұнда көп
адамдар нан пісіреді екен. Сонда тышқан наубайшыға келіп, наубайшы,
наубайшы «Нан қайдан келеді?»
дейді.
- Диірменшіден
сұра, - дейді.
Тышқан диірменшіге келеді.
Диірмен тастары тынымсыз айналып, ұн төгіліп, көзді ашып жұмғанша
қап – қап ұн пайда болды. Тышқан таңдана қарап: «Диірменші,
диірменші нан қайдан келеді?» - деп
сұрайды.
- Комбайншыдан
сұра дейді диірменші
қарт.
- Содан
тышқан далада егін орып жүрген комбайншыға келеді. Комбайн бидайдың
сабанынан дәндерін бөліп жүк машиналарына
тиейді.
- Комбайншы,
комбайншы «Нан қайдан келеді?» деп
сұрады.
- Көктемде
тракторшы жерді жыртып, тұқым себеді. Егіншілер күтіп баптайды, көп
еңбек сіңіреді. Міне қалың астық – сол еңбектің жемісі. Нан еңбек
арқылы табылады – деді
комбайншы.
Осылайша тышқан өзін мазалаған
сұрағының жауабын
тауыпты.
Тапсырма
№1
Ертегі бойынша түсінігін
сұрау.
Тапсырма
№2
Қане, балалар, дәптерімізді ашып, суретке
қарап, нанның дастарханға келу жолдарын, суреттің ретін
санмен
көрсетіңдер.
|