Сабақтың
басы
10
минут
|
-Сәлемдесу,
түгелдеу;
-Сабақтың мақсатын, өту
барысын, бағалауды түсіндіру;
-Билет бойынша топқа
бөлу.
|
-Студенттер
тыңдайды
-Бір-біріне
мотивациялық
2 сөзден тұратын экономикалық
тілек айтады;
-Араласқан әріптермен топтың
атын құрастырады.
|
Әр топқа жалпы балл
беріледі.
Әр тапсырмаға байланысты топ
студенттері қазына жинайды,
1 қазына – 5
балл.
|
Интерак.
тақта.
сандық,
билеттер.
|
Сабақтың
ортасы
70
минут
10
минут
10
минут
10
минут
15
минут
(әр топ 5
минут)
|
-Слайд
арқылы
нарық туралы қысқаша мәлімет
береді.
Ребус суреттерін
көрсетеді.
Тақтада көрсетілген термин
сөздерді оқиды.
-Топтық жұмысқа тапсырма
береді.
І
топ:
Классификация
құрастыру
ІІ
топ:
Инфографика
құрастыру.
ІІІ
топ:
SWOT
талдау
|
-Студенттер
тыңдайды
(5
минут)
-Әр топ оқулықтағы тақырып
бойынша берілген жоспардың мағынасын ашатын ребусты шешеді.
1) Нарық және
механизм
2)Валюталық
нарық
3)Нарық
теориясы
Дәптермен
жұмыс:
-Термин сөздерді дәптерге
жазып, мағынасын айтып, сипаттайды.
Топтық
жұмыс:
- Canva модельге бөлініп
берген материал бойынша тірек-сызба, графика арқылы тапсырмалар
орындайды:
1)Нарықтың әрекет ату ортасын,
түрлерін, инфрақұрылымын анықтайды, тірек-сызба арқылы көрсетеді,
классификация құрастырады.
2)Нарықтық экономика
субъектілерінің өзара әрекет ету үлгісін анықтайды, артықшылығы мен
кемшілігін сипаттайды, инфографика
құрастырады.
3) Қазақстан экономикасына
нарық құрылымының жіктелуінің әсер етуі бойынша талдау жасайды,
күшті жақтарын, мүмкіндік беретін тұстарын, әлсіз жақтарын, қауіп
тигізетін тұстарын анықтайды, SWOT бойынша кесте
толтырады.
|
Топ жетекшілері бағалау
парағын әр тапсырмадан соң толтырып
отырады.
-Тез жауап берген топты
мадақтау.
15 балл/3
қазына
Тез әрі нақты жауап берген
студенттердің атын атау.
15 балл/3
қазына
Мұғалім жауаптарды тыңдап,
кері байланыс жасап, жауаптарды
толықтырады
30 балл/6
қазына
Дескриптор:
1)Нарықтың әрекет ату
ортасына, түрлеріне, инфрақұрылымына толық сипаттама беру, нарықтың
түрлерін тірек-сызба арқылы көрсету, классификация
құрастыру.
Дескриптор:
2)Нарықтық экономика
субъектілерінің өзара әрекет ету үлгісін талдап, артықшылығы мен
кемшілігіне тұжырымдама жасап, инфографика
құрастыру.
Дескриптор:
3)Қазақстан экономикасына
нарық құрылымының жіктелуінің күшті жақтарына, мүмкіндік беретін
тұстарына, әлсіз жақтарына, қауіп тигізетін тұстарына тұжырымдама
жасап, нақты мәлімет келтіру, SWOT талдамасын
жасау.
|
Ребус
суреті
Монета,
интер.
тақта.
дәптер.
Ноутбук,оқулық.
|
Сабақты
бекіту
10
минут
10
минут
|
-Интерактивті тақта арқылы
викторина әдісі бойынша сұрақтар қояды
Кроссворд сұрақиарын
орындау.
|
-Тест тапсырмаларын орындау
арқылы дұрыс жауаптарын табады.
-Тақырыпқа қатысты сұрақтардан
тұратын кроссворд орындайды
|
Тез әрі нақты жауап берген
студенттердің атын атау, мадақтау.
20
балл
(4
қазына)
20
балл
(4
қазына)
|
|
Сабақтың
соңы
10
минут
|
Кері
байланыс.
Оқытушы сабақты қорытындылау
мақсатында студенттердің нарық туралы тұжырымдамасын
тыңдайды.
Бағалау
Үй тапсырмасын
беру
|
-«Ашық микрофон» әдісі бойынша
сұрақтарға жауап беріп, сабақтан алған білімдерін
саралайды.
- «Екі жұлдыз, бір тілек»
бойынша сабақ туралы пікірлерін билеттеріне жазып, Қазақстан
картасына іледі.
Әр топ жетекшісі қобдишада
жиналған қазынаны санап, топ ұпайын шығарады. Бағалау парағына
сүйеніп, студенттердің жинаған балын
есептейді.
Қазақстандағы нарыққа өту
бағдарламасы туралы деректерді жазу.
|
.
|
|