Материалдар / Нәруыз- биологиялық полимер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Нәруыз- биологиялық полимер

Материал туралы қысқаша түсінік
Материәалда жаңа әдіс-тәсілдер пайдаланылды
Авторы:
06 Қараша 2023
269
7 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың талқырыбы: Нәруыз-биологиялық полимер

Мұғалімнің аты-жөні: Тәжібаева Л

Күні:

СЫНЫП: 10


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Нәруыздың маңызын анықтау.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырыпты түйіндеп қорытындылайды

Бағалау критерийі

Нәруыз молекуласының құрамын түсіндіреді. Нәруыздың құрылысын сипаттайды.

Тілдік құзіреттілік

Альбуминдер, глобулиндер, гистондар, фосфопротейдтер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.

Пәнаралық байланыс

Химия.

Алдыңғы оқу

Липидтер

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы


5-20 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Топтарға бөлу.

Гүл суреттері бойынша бөліну.

Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда раушан, тұңғиық, түймедақ гүлдерінің суреттері шығуы керек.

Психологиялық ахуал қалыптастыру«Жыл мезгілдері» тренинг

Үй тапсырмасы

Биологиялық диктант (жеке жұмыс)

Дескриптор

- Липидтердің құрылысын біледі.

- Липидтердің қызметін сипаттайды.



Қағаз қиындылары

Жаңа білім

25-35 минут




Жаңа тақырып

Оқулықпен жұмыс. Топта талқылау

«Серпілген сауал» әдісімен әр топ бір-бір сұрақтан құрап, басқа топтарға қсяды

1 топ: Нәруыз биополимерлер екенін дәлелдеңдер.

2 топ: Нәруыз молекуласын зерттеген ғалымдар туралы сипаттаңдар.

3 топ: Нәруыздың құрылысын, құрамын айқындаңдар.

Дескриптор

  • Нәруыз биополимерлер екенін дәлелдейді.

  • Нәруыз молекуласын зерттеген ғалымдар туралы сипаттайды.

  • Нәруыздың құрылысын, құрамын айқындайды.

«Қол шапалақтау» әдісімен топта белсенді жауап берген оқушыларды мадақтау.

2 тапсырма

«Қар кесегі» әдісі

Жаттығудың сипаттамасы:

Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұп ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт,бес,алты жауап бір жауап болып біріктіріледі.)

Ортақ сүрақтар:

Биополимерлер молекуласының екі үзіндісі берілген:

  1. А-Б-К-С-В-А-П 2) Г-Г-Г-Г-ГГ-Г

Бұлардың қайсысы нәруыз екенін дәлелдеңдер.


Оқулық.

Кеспе мәтіндер.












Оқулық.

«Қар кесегі» әдісі.

Аяқталуы 36-40 минут

Кері байланыс

Сабақты қорытындылау: Сұрақтар мен тапсырмаларды орындайдыРефлексия парағы

«Бір ауыз сөз»

Оқушылар стикерге сабақ туралы бір ауыз сөз жазып, оны тақтаға жапсырады.Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады. (Ұнады,қажет,пайдалы, білдім, үйрендім,қызықты, ұмтылдым,есте сақтадым)

Үйге тапсырма





Түрлі-түсті стикерлер



Саралау – Сізқабілеті

Жоғарыоқушыларғатапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Топтық жұмыс, жеке жұмыс, қосымша тапсырма беру арқылы



Бағалау – Оқушылардың

Үйренгенінтексеруді

Қалайжоспарлайсыз?



Формативті-жақсы сөздер арқылы;сумативті-қорытынды бағалау.


Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

Қорғауережелері

АКТ-менбайланыс


Техникал қауіпсіздігі ережесі,оқушы үні ережесін орындау.

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

Қандайболды?

Мен жоспарлаған

Саралаушаралары

тиімдіболдыма?




Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

Келетінсұрақтарғажауапберіңіз.







Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Жетілдіругекөмектесетінне білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!