Уақыт
өлшемі
|
Жоспар
мазмұны
|
Мұғалім іс
әрекеті
|
Оқушылардың
іс
әрекеті
|
ресурстар
|
3
мин
|
І.
Кіріспе
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сыныпқа ену,
оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу,
сәлемдесу..
|
Орындарынан тұрып
сәлемдеседі жылы қабақты сезеді. Келмеген оқушыларды
айтады
|
|
2
мин
|
Сынып оқушыларын шағын
топтарға бөлу.
|
«Кафель» әдісі бойынша топқа
бөлу
І топ:
«
қызыл»
ІІ топ:
«сары»
ІІІ топ:
«жасыл»
топқа бағалау
парақшалары беріледі
|
Оқушылар шағын
топтарға бөлінеді. Топ басшы сайланады
|
Бағалау
парақшалары
|
8
мин
|
Үй
тапсырмасы
Көмірсулар мен
липидтер
|
«Кезбе тілші» әдісі
арқылы әр топқа бір оқушы нақты мәлімет береді, тілші үйге берілген
тапсырма бойынша сауалнама жүргізуге тапсырма
береді
|
«Кезбе тілші» әдісі арқылы әр
топқа бір оқушы нақты мәлімет береді, тілші үйге берілген тапсырма
бойынша сауалнама жүргізіп үйге берілген тапсырма бойынша сұрақ
қойып жауап алады
|
Бағалау парақшасы,
оқулық.
|
15
мин
|
Негізгі
бөлім(жаңа
сабақ)
Нәруыздар
|
Мұғалім жаңа
тақырыпты меңгерту мақсатында, видеоролик
көрсетеді. «Балық
қаңқасы» әдісін пайдаланып әр топтан
тақырып бойынша жоғарғы қабырғасына сұрақ , төменгі қабырғасына
жауап жаздырту.
|
Оқушылар жаңа тақырыпты
меңгерту мақсатында, видеоролик көреді.
«Балық
қаңқасы» әдісін пайдаланып әр топтан
тақырып бойынша жоғарғы қабырғасына сұрақ , төменгі қабырғасына
жауап жазып жауап береді.
|
Оқулық , плевчарт,
маркер.
|
3
мин
|
Сергіту
сәті
|
«Тапқырлық» әдісі
бойынша бірнеше әріптерді көрінбейтіндей етіп парақшаға жазып,
тақтаға іліп қоямын.
|
Оқушылар сол әріптен келетін
сөйлемдерді тауып, жаңа тақырып бойынша
ізденеді.
|
Парақшалар
|
7мин
|
Сабақты
бекіту
|
Жаңа сабақты бекіту
үшін оқулықты пайдалана отырып терминдік сөздерді дәптерге
түсіру.
|
Оқушылардың тапқан
жауаптары бойынша, өздеріне берілген тапсырмаларды орындай отырып
қанша сөз жазғанын мағынасы қандай екенін
тексереді
|
Оқулық,
дәптер.
|
3
мин
|
Бағалау.
|
Әр топтың басшысын
сайлап, тапсырма орындау барысында, топ мүшелерін
бағалатады.
|
Әр топ басшысы
өзінің топ мүшелерін бағалайды.
|
Бағалау
парақшалары.
|
2
мин
|
Үйге
тапсырма
|
Нәруыздар
|
Оқу. Қосымша
мәліметтер жинау А. В. С нұсқасын жазу
|
Оқулық, дәптер,
калам.
|
2мин
|
Рефлексия.
|
Оқушыларға жасыл, қызғылт
түсті стикерлер таратады, тақтаға жүректің суреті бар плакат
ілінеді, ол жерде мынандай сұрақтар
беріледі;
-
Білдім
- Білгім
келеді?
-
Білемін?
|
Оқушылар стикерлерге бүгінгі
өткен сабақ бойынша
- Нені
білгені
- Нені білгісі
келетіні
- Не білетінін
сауалдар төңірегінде ішкі сезімдерін жазып, жүрекке
жапыстырады
|
Түрлі-түсті
стикерлер.
|