Уақыт өлшемі | Жоспар мазмұны | Мұғалім іс әрекеті | Оқушылардың іс әрекеті | ресурстар |
3 мин | І. КіріспеҰйымдастыру кезеңі | Сыныпқа ену, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, сәлемдесу.. | Орындарынан тұрып сәлемдеседі жылы қабақты сезеді. Келмеген оқушыларды айтады |
|
2 мин | Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.
| «Кафель» әдісі бойынша топқа бөлуІ топ: « қызыл»ІІ топ: «сары»ІІІ топ: «жасыл» топқа бағалау парақшалары беріледі | Оқушылар шағын топтарға бөлінеді. Топ басшы сайланады | Бағалау парақшалары |
8 мин | Үй тапсырмасы Көмірсулар мен липидтер | «Кезбе тілші» әдісі арқылы әр топқа бір оқушы нақты мәлімет береді, тілші үйге берілген тапсырма бойынша сауалнама жүргізуге тапсырма береді | «Кезбе тілші» әдісі арқылы әр топқа бір оқушы нақты мәлімет береді, тілші үйге берілген тапсырма бойынша сауалнама жүргізіп үйге берілген тапсырма бойынша сұрақ қойып жауап алады
| Бағалау парақшасы, оқулық. |
15 мин | Негізгі бөлім(жаңа сабақ)Нәруыздар
| Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, видеоролик көрсетеді. «Балық қаңқасы» әдісін пайдаланып әр топтан тақырып бойынша жоғарғы қабырғасына сұрақ , төменгі қабырғасына жауап жаздырту. | Оқушылар жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, видеоролик көреді. «Балық қаңқасы» әдісін пайдаланып әр топтан тақырып бойынша жоғарғы қабырғасына сұрақ , төменгі қабырғасына жауап жазып жауап береді.
|
Оқулық , плевчарт, маркер. |
3 мин | Сергіту сәті | «Тапқырлық» әдісі бойынша бірнеше әріптерді көрінбейтіндей етіп парақшаға жазып, тақтаға іліп қоямын. | Оқушылар сол әріптен келетін сөйлемдерді тауып, жаңа тақырып бойынша ізденеді.
| Парақшалар
|
7мин | Сабақты бекіту | Жаңа сабақты бекіту үшін оқулықты пайдалана отырып терминдік сөздерді дәптерге түсіру. | Оқушылардың тапқан жауаптары бойынша, өздеріне берілген тапсырмаларды орындай отырып қанша сөз жазғанын мағынасы қандай екенін тексереді | Оқулық, дәптер. |
3 мин | Бағалау.
| Әр топтың басшысын сайлап, тапсырма орындау барысында, топ мүшелерін бағалатады. | Әр топ басшысы өзінің топ мүшелерін бағалайды. | Бағалау парақшалары. |
2 мин | Үйге тапсырма |
Нәруыздар | Оқу. Қосымша мәліметтер жинау А. В. С нұсқасын жазу | Оқулық, дәптер, калам.
|
2мин | Рефлексия. | Оқушыларға жасыл, қызғылт түсті стикерлер таратады, тақтаға жүректің суреті бар плакат ілінеді, ол жерде мынандай сұрақтар беріледі; - Білдім- Білгім келеді?- Білемін? | Оқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша - Нені білгені- Нені білгісі келетіні- Не білетінін сауалдар төңірегінде ішкі сезімдерін жазып, жүрекке жапыстырады | Түрлі-түсті стикерлер. |