Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Нәруыздар, қасиеттері мен қызметтері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Молекулалық биология |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Нәруыздар, қасиеттері мен қызметтері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.3 нәруыздардың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: нәруыз және аминқышқылдарын сипаттай алады Көптеген оқушылар: Ағзадағы нәруыз қызметтеріне анықтама береді. Кейбір оқушылар: Ағзадағы нәруыздардың шексіз алуан түрлі болу себептерін түсіндіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Нәруыздардың қасиеттерін сипаттайды және қызметтерін анықтайды Нәруызды қызметтеріне қарай ажыратады Ағзадағы нәруыздардың алуан түрлі болу себептерін талдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Айтылым бойынша: «Шеринг әдісі», «Ойлан, жұптас, бөліс», «Серпілген сауал» Жазылым бойынша: «Ментальды интеллектуалды карта» Пәнге қатысты лексика мен терминология: Аминқышқылы, ферменттер, оссеин, коллаген,актин, миозин. 1. Нәруыз-белок-beard 2. Фермент-enzyme 3. Аминқышқылы-аминовая кислота- aminic acid 4. Оссеин – ossein 5. Гликоген- glycogen |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Химия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Нәруыздар туралы жалпы мәлімет қалыптасқан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу,сынып тазалығын тексеру . Оқушыларды «Бұрыштар» әдісі бойынша 3 топқа бөлу. (оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтардан қима қағаздар беріледі. Жауаптары 3 бұрышта ілініп тұрады. Оқушы тапқан жауаптың жанындағы топқа отырады) |
Қима қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 6-35 минут (2 мин)
(15 мин)
(3мин)
(4мин)
(4мин)
(2 мин) |
«Ой қозғау» Бейнеролик көрсету арқылы тақырыпты ашу
Смайлик арқылы бағалау
ТЖ «Ойлан,жұптас,бөліс» және «Тұжырымдамалық карта». 3 топқа 3 түрлі мәтін таратылып беріледі. «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі бойынша мәтінді оқып,жұпта,топта талқылап, «Тұжырымдамалық карта» бойынша постерге түсіреді .Әр топтан баяндамашылар шығып постерлерін қорғайды. Мақсаты: топта жұмыстану оқушылар арасындағы ынтамақтастықты дамытады. Оқушылар қиналған жағдайда оқулықты қолдануларына болады, бұл өз бетімен білім алуға ынталандырады. 1-топ. Нәруыздың құрылысы 2-топ Нәруыздың қасиеттері 3-топ Нәруыздың қызметтері МК әр топтың жұмысынан кейін сол топтың тақырыбы бойынша АКТ арқылы толықтырады Екі жұлдыз, бір ұсыныс бойынша топтар бірін-бірі бағалайды
«Терминологиямен жұмыс»
Оқушылар термин сөздерді дәптерлеріне жазады. Мадақтау арқылы бағалау
«Ментальды интеллектуалды карта» Жұптық жұмыс
Бағдаршам арқылы бағалау
«Шеринг әдісі» Оқушылар топпен шеңбер бойында отырып жаңа сабақ бойынша түйінді ой айтады. Идея қайталанбауы керек. Шапалақтау арқылы бағалау Жеке жұмыс- «Серпілген сауал» Бұл әдіс бойынша бекіту сұрақтары қойылады. Ашық сұрақтар қою.Бұл әрекет оқушылардың пәнге қызығушылықтарын арттырады,өз жауаптарын дәйектеу оқушылардың ауызша сөйлеу дағдыларын дамытады.Сабақта белсенділігі төмен оқушыларға доп лақтыру арқылы жеке сұрақтар қою. Мадақтау арқылы бағалау
Дескриптор:
|
Интербелсенді тақта, бейнеролик https://www.youtube.com/watch?v=xPqjVRyhNfc
Плакат,стикерлер, маркер, түрлі-түсті қағаздар
Дәптер, интербелсенді тақта
Таратпа қағаздар, интербелсенді тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |