Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Педагогикалықжағынанназардантысқалғанбалаларменжұмысорындаунашароқитындарменсалыстырғандаәлдеқайдатиімдіболыптабылады. Нашароқитыноқушылароқу-тәрбиеүрдісіндекөбірекбіліктіліктіқажететеді. Бірақбалалардыңекітүрінде де жұмыстыңжалпыбағытыбірдей. Педагогикалықжағынанназардантысқалғанбалалардымектепкедейінқолғаалукерек.Мектепкедейінгібалаларменоқу - тәрбиежұмысынжүргізусапалыбілімге, олардыңсезімдерінебағытталуыкерек. Осы мақсатпенәртүрлідидактикалықжәнерөлдікойындақолдануғаболады. Көпназардыбалалардыңсөйлеуқабілетіндамытуға, олардыңсөздікқорынбелсендібайытуғаназараударукерек. Сабақүстіндежәнесабақтантысуақыттаырықтызейін мен ырықтыестесақтаудыдамытуқажет. Балалардыңарттақалуы мен нашароқуынболдырмаужәнеалдыналужұмыстарыкөпуақытты, ынта-жігердіқажететеді.Осы қиыншылықтардыңсебебі-баланыңақыл-ой ерекшеліктерініңқалыптасқаны, ал бұлерекшеліктермидыңкейбірорганикалықаномалияларыменбайланысты, сондықтаноларсыртқыәсерлерге тез көнеалмайды. Бұндайсыртқыәсерлергеөтеертежастажағымсызәлеуметтік-педагогикалыкжағдайлардыңықпалынан, назардантысқалғанбалалар тез көнгішболыпкеледі.Мұндайарттақалудыңалдыналуүшінжұмысбалалардыңақыл-ой әрекетінбелсендіруге, сөйлеуқабілетіндамытуға, практикалықтәжірибесінкеңейтугебағытталуыкерек.Қазіргімектептердебалалардыңесту, көру, қозғалысанализаторларындамытуға аз уақытбөлінуде. Сондықтанпрактикалықинтелектібалаларөзерекшеліктерінкөрсетіп, өзмүмкіндіктеріндамытуға, қоршағанортаныңназарынаие бола алмайды. Қазіргімектептердесөз-логикалықойлауғаүлкенталапқоюда. Ән, сурет, спорт пәндеріарқылыкөрнекіамалды, нақтылы-бейнеліжәнепрактикалықойлауғасүйенудіталапетуоқудағыарттақалумәселелеріншешудіңбіржолыболыптабылады.Мұғалімдербалалардыңқайсысыпрактиктергежататынынанықтап, мұндайоқушылардыңерекшелігінескерукерек. Сабақүстіндекөбіреккөрнекіліктердіқолданып, тереңіректалдаужасаудықарастыруқажет.Үлгермеушіліксабақбарысындақалыптасадыжәнеоныңалдыналуға, күресугеболады. Нашарбағағаәкепсоқтыратыноқушыүлгермеушілігініңсебептеріоқу-тәрбиежұмысындұрысұйымдастырмауда, мектепшілікбақылаудыңмерзімдіжүрмеуінде, санитарлық - гигиеналықнормалардыңбұзылуындажатыр. Бұлардыңішіндегінегізгілерімыналар:- жекелегенмұғалімдерсабақтарыныңсапасындағы, жаңаматериалдытиісіншетүсіндіреалмауы, бекітужұмысыныңәлсізжүруі, оқушыбілімінесепкеалудыңболмауы, мұғалімніңтиістідәрежедеталапетпеуі;- үйтапсырмасынорындаужұмысындұрысойластырмаужәнетыңғылықтытексерудіңболмауы;- мұғалімдердіңөзоқушыларындұрысбілмеуі; -жекежұмыстыңболм
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз