Нәтиже сабақ. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Нәтиже сабақ. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзім жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп

Ахмет Байтұрсынов ЖОМ ЖШС

Бөлім:

1-бөлім: Мәңгілік Ел – мұратым. Стилистика

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Далиева К

Күні:

01.10.2025ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нәтиже сабақ. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақтың мақсаты

Қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы ажырата алады. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаза алады.

Құндылықтарға баулу

Тәуелсіздік және Отаншылдық

Бірлік және Ынтымақ

Жасампаздық және Жаңашылдық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

Ұйымдас

тыру

5 минут








Сабақтың ортасы

8 минут




























7 минут













20 минут














































































Сабақтың аяқталуы

5 минут








Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру

Ойтүрткі

«Бөлшектен бүтін құрау» әдісі арқылы Жаңа Қазақстанның негізгі белгілерін жазып, мазмұнын толықтыр.

AutoShape 2 AutoShape 3 AutoShape 5


Oval 1

Жаңа Қазақстан

ның негізгі белгілері


AutoShape 4 AutoShape 6



AutoShape 1 AutoShape 7




«Бүтінді бөлшекке бөлу» әдісі арқылы Жаңа Қазақстанды құрайтын негізгі ұғымдарды маңыздылығына қарай тізбектеп жаз. Олардың Жаңа Қазақстанды құрудағы маңыздылығын дәйектеп түсіндір.

AutoShape 8

Жаңа Қазақстанның негізгі белгілері


 


Схема 1



3-тапсырма. (оқулықтан)

Мәтіннің мақсатын, стилін анықта.

Тілдік құралдарына талдау жаса.

1.Мәтіннің формасы

2.Мәтіннің түрі

3.Мәтіннің стилі

4Мәтіннің жанры

5.Мәтіннің мақсаты

6.Мазмұны

7. Аудиториясы

8.Тілі


«Мәңгілік Ел – мұратым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Бағалау критерийі Білім алушы

  • қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы ажыратады.

  • мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Ойлау дағдыларының

деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма

Жазба жұмысы

1. Мәтінді мұқият тыңдап, диктантты сауатты түрде орфографиялық және пунктуациялық норманы сақтай отырып жаз.


Бұл – Жаңа Қазақстанды құруға бағытталған қадамның жар­қын көрінісі. Бүгінде елімізде болып жатқан саяси рефор­малардың басты тетігі ретінде конституциялық өзгерістерді Президенттің өзі ұсынған болатын. Бұл жерде Мемлекет бас­шы­сы халық тарапынан туын­дай­­тын барлық мәселені еске­ріп отырғанын айта кеткен ләзім. Дұрысы, Президент елдің пікірін ескергісі келеді. Бүгінгі таңда Президент өзінің саяси реформаларына қатысты жаңа бағдарламасын ұсынды. Оның негізі – қоғам тарапынан туындайтын мәселелерді қал­тарыста қалдырмау. 

...Конституцияға енгізілетін өзгеріс­терге байланысты референдум өткізу туралы Прези­денттің ұсынысы өте дәйекті екені даусыз. Себебі мұның бар­лығы қоғам тарапынан болған сұраныстың нәтижесінде қолға алынып жатқан жұмыстар екені рас. Мемлекет басшысының сая­си реформадағы ең маңыз­ды бағыттар ретінде билік тар­мақ­тары арасындағы теңгерімді өзгерту, Парламенттің өкілеттігін күшейту, жергілікті өзін-өзі бас­қару, әсіресе мәслихаттар­дың рөлін арттыру, сайлау жүйе­сін­­дегі про­порционалды-мажо­ри­тарлық жү­йені енгізу арқылы халық­тың әр са­наттағы, әртүрлі пікір­дегі, әртүр­лі саяси көз­қарастағы өкілдерін мем­лекеттік мәселелерге кеңінен тартуды көз­дегені көңілге қонымды.


2. Берілген мәтінді мұқият оқып, тілдік құралдарына талдау жаса.

1.Мәтіннің формасы

2.Мәтіннің түрі

3.Мәтіннің стилі

4Мәтіннің жанры

5.Тілі


Бағалау крите

рийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

мәнмәтін бойын

ша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады

1

Орфография

лық норманы сақтайды:

5 балл- 1 қатеге дейін

4 балл- 2-4 қатеге дейін

3 балл – 5- 8 қатеге дейін

2 балл – 9 –11 қатеге дейін

1 балл - 12 қатеден жоғары

3

Пунктуация

лық норманы сақтайды:

5 балл-2 қатеге дейін

4 балл- 3-5 қатеге дейін

3 балл – 6- 8 қатеге дейін

2 балл – 9 -11 қатеге дейін

1 балл - 6 қатеден жоғары




3


Қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы ажырата

ды

2

Мәтіннің формасын анықтайды

1

Мәтіннің түрін ажыратады

1

Мәтіннң стилі мен жанрын анықтайды

1

Тілдік құралдарға талдау жасайды.

1

Барлығы: 10 балл



Рефлексия «Сатылым»

Оқушылар бүгін не үйренгендерін стикерге жазып, оны сөмкеге салады, ал егер, келесі сабақта не үйренгісі келетіні жайлы ойлары болса, оны дүкенге қояды.









Үй тапсырма:«Мәңгілік Ел – мұратым»эссе жазу

Психологиялық ахуал

«Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы
- Жүргізуші: «Толқыған кезде, асықпай дем алуға үйрен. Түзу отыр, қолдарыңды тізелеріңе салып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем
алыңдар:
- Ойша: «Мен арыстанмын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;
- Дауыстап: «Мен құспын»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;
- Дауыстап: «Мен гүлмін»,- деп деміңді ішке ал, сыртқа шығар;
- Дауыстап: «Мен сабырлымын»,- деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді».



«Бөлшектен бүтін құрау» әдісі арқылы Жаңа Қазақстанның негізгі белгілерін жазып, мазмұнын толықтырады.


«Бүтінді бөлшекке бөлу» әдісі арқылы Жаңа Қазақстанды құрайтын негізгі ұғымдарды маңыздылығына қарай тізбектеп жазады. Олардың Жаңа Қазақстанды құрудағы маңыздылығын дәйектеп түсіндіреді.



Мәтіннің мақсатын, стилін анықтайды.

Тілдік құралдарына талдау жасайды










































«Мәңгілік Ел – мұратым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды.





























































Оқушылар бүгін не үйренгендерін стикерге жазып, оны сөмкеге салады, ал егер, келесі сабақта не үйренгісі келетіні жайлы ойлары болса, оны дүкенге қояды.



Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра

ды

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!


Дескриптор

Білім алушы

-Жаңа Қазақстанның негізгі белгілерін айқындайды,

-негізгі ұғымдарды маңыздылығы

на қарай жіктейді,

-дәлелдейді







Дескриптор

Білім алушы

-мәтіннің мақсатын анықтайды,

-стилін ажыратады,

-тілдік құралдарға талдау жасайды.





Берілген бұлт, ағаш, күн суреттері арқылы бағалау

Рисунок 4

Рисунок 5

Рисунок 6

































Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл



Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

9-сынып




https://www.google.com/search?q=%D




















Оқулық

9-сынып

«Атамұра» баспасы

2019жыл
































https://massaget.kz/mangilik_el/tup_tamyir/asyil_soz/41294/








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
36
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі