Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
1-сыныпқа «Сауат ашу» пәні
бойынша қысқа мерзімді жоспарлау
«Сауат ашу» пәні бойынша
оқу жүктемесінің көлемі аптасына 6 сағат, оқу жылына 198 сағатты
құрайды.I тоқсан (1-тоқсан 54
сағат)
Оқу ісінің
меңгерушісі:
Күні:
Сынып:
1
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Өзім туралы.
Сәлем саған мектебім!
Сөйлеу.
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
1.2Мәтіннің тақырыбы
меннегізгі ойын
анықтау
1.3 Тыңдалған материалды
мазмұндау
1.1.1.1 тыңдау барысында
тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған
мәтіннің мазмұнын түсіну
Сабақтың
мақсаттары
Барлығы:Сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды
тыңдайды.
Көбі:Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты
талқылайды.
Кейбірі:Анық және толық сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін
көрсетеді.
Жетістік
критерийлері
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды
дарыту
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс
Өнер, ана тілі
сабағы
АКТ қолдану
дағдылары
Аудиожазба ,
таныстырылым.
Тілдік
құзыреттілік
Мектеп,
школа,
school.
Сабақ
барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Ертеңгілік
шеңбері
Таңғы шеңберде тұрған оқушылар
бір – бірімен «Сәлем!» деп
амандасады.
Берілген өлеңді
түрлі эмоциямен айту.(көңілді, көңілсіз,
ашулы)
Бірінші күн-
дүйсенбі
Екінші күн –
сейсенбі
Үшінші күн –
сәрсенбі
Төртінші күн —
бейсенбі
Бесінші күн —
жұма
Алтыншы күн-
сенбі
Жетінші күн-
жексенбі.
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды
таныстырып өту.
Шаттық
шебері
Сабақтың
ортасы
8
минут
1
минут
5
минут
3
минут
16
минут
Жаңа сабақты
түсіндіру
Суреттен не көріп тұрғаныңды
айт. Бүгін қандай күн? Бұл күн сенің өміріңе қандай өзгерістер
әкеледі деп ойлайсың?
СЕРГІТУ
СӘТІ.
Бәрі
оянады
Күн, күн,
күн.
Бәрі
ұйықтайды
Түн, түн,
түн.
Сызбаны
оқушыларға түсіндіру
№
Дәптермен
жұмыс
Сергіту
сәті
Сұрақ
парақшалары.
Оқулық,
дәптерлер.
Сызба
парақшалары.
Сабақтың
соңы
2
минут
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы
бағалау.
Смайликтер
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушыларайтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне
деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
Оқу ісінің
меңгерушісі:
Күні:
Сынып:
1
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Оқушымын мен
енді! Сөйлеу.
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
1.4 Оқиғаны
болжау
1.5 Түрлі жағдаяттарда тілдік
нормаларды дұрыс қолдану
Сабақтың
мақсаттары
Барлығы:Сөйлеу туралы білімді
түсінеді.
Көбі:Жаңа білімге мысалдар келтіре
алады.
Кейбірі:Анық және толық сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап (әңгімелер,
ертегілер) талқылайды.
Жетістік
критерийлері
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды
дарыту
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс
Өнер, ана тілі
сабағы
АКТ қолдану
дағдылары
Аудиожазба ,
таныстырылым.
Тілдік
құзыреттілік
Оқушы,ученик, learner
Сабақ
барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Ертеңгілік
шеңбері
Таңғы шеңберде тұрған оқушылар
бір – бірімен «Сәлем!» деп
амандасады.
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды
таныстырып өту.
Шаттық
шебері
Сабақтың
ортасы
8
минут
1
минут
5
минут
3
минут
16
минут
№1 Оқулықтағы
тапсырма. Суретке назар аудар. Бұлар қандай бөлмелер.Олар қайда
орналасқан?
№2 Сызбаның көмегімен
берілген сұрақтарға жауап беріп көр. Сынып бөлмесінде отырған
кімдер? Олар не істеді?
№3 Өлеңді мұхият
тыңда.
СЕРГІТУ
СӘТІ.
Еркiн ұста
денеңдi,
Тарсылдатпай
едендi
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз