Ұйымдас
тыру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
|
Сабаққа
дайындық
Психологиялық ахуалды
қалыптастыру
Өткенді
қайталау
Өтілген тақырыптарды
пысықтау.
Жаңа
тақырып
ФС-тапсырма
1-жаттығу
Иә,Асқардың жауабы дұрыс,
өйткені аспанда топырақ
болмайды.
-Аспанда топырақ
болса,басымызға
төгіліп кетпей
ме?
-Оны көру үшін ұшақпен ұшып
бару керек....
Төгіліп, ұшып-келер шақ
етістік
Дара сан
есім-1,2
ЕБҚ-тапсырма
Кір-таза,
аппақ-қап-қара,көңілді-көңілсіз
ЕБҚ мен
ЕҚБ-тапсырма
2-жаттығу
Мәтінді
оқу.
Мазмұндама.
Жоспары:
1.Балалардың
қуанышы
2.Пысық, шымыр
денелі-Нұрталап
3.Нұрталаптың сыннан сүрінбей
өтуі.
4.Нұрталаптың жүзіндегі қуаныш
сәулесі
Талап
Кеше мәшинемен аулага теңіздің
ақ қиыршық құмы төгілді . Қатар - қатар
үйілген төмпешік құм жоталанып
жатыр . Балалар кешеден бері мәз-мейрам . Шымыр денелі , пысығы -
кішкентай Нұрталап . Таудай құмның бауырында екі ғарыш кемесi тур .
Бiреуiнде « Сұңқар » , екiншiсiнде « Аққу » деген жазу бар .
Кемелердің бүйірлерi күнге шағылысып , жарқ - жұрқ етеді
.
-Нұрталап Қаматов қайсың ? -
деп сұрады арнаулы ба кылау аппаратында отырган Задагул
.
- Мен ! .. - деді үстiне
ғарышкер киiмiн киген өткір көзді кара бала
.
Дәрігер ғарышкердің жүрегін
тыңдап , тынысын байқады . Сонан соң ауланын ортасындағы әткеншекке
айналдырып сынады . Нұрталап сыннан бөгетсіз өтті
.
-Жарайсын ! .. - деді Задагүл
. - Қандай қиыншылық болса да , төтеп бере аласың
.
Нұрталап дәрігердің ақыл -
кеңесіне дән риза . Екі езуi екi құлағында . Масаттанып тұр .
Достарымен қоштасқан соң ғарыш кемесіне мінуге оңтайланып еді , «
Нұрталап ! » деген дауыс естілді
.
Ол жалт бұрылып
:
- Ау ! Мен мұндамын ! - деді .
Апасы балконнан карап тұр екен
.
-Мектепке баратын уақытың
болып калды . Үйге кір . Жуын . Тамақтан . Бол , тезірек
!
Нұрталап шешесінің шақырғанына
қынжылып , қабақ шытты . Мұны байқаған Задагүл
:
-Жарайды , бүгін демал ! Ертең
міндетті түрде ұшасың ! - деді . Нұрталаптың жүзінен қуаныш сәулесі
жарқ ете қалды .
Сагындық
Турдалиев
Үй
тапсырмасы
Өткенді
пысықтау
|
Бір-біріне жақсы тілектер
тілейді
Өткен тақырыпты
пысықтайды
Мәтінді тыңдап, өз пікірін
айтады
Етістіктерді
табады
Сан есімдерді
талдайды
Жоспар
құрады
Мазмұндаманы
жазады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мадақтаулар арқылы бағалап
отыру
ҚБ:
«Гүл»әдісі
Дескриптор:
Өткен тақырып бойынша
біледі-2Б
ҚБ:
«Гүл»әдісі
Дескриптор:
Мәтінді тыңдап, өз пікірін
айтады-1Б
Сан есімдерді тауып, талдау
жасайды-1Б
Етістік шақтарын
табады-1Б
ҚБ:
«Гүл»әдісі
Дескриптор:
Шығарма мазмұнын
түсінеді-1Б
Мазмұндама жазу үшін жоспар
құрады-1Б
ҚБ:
«Гүл»әдісі
Дескриптор:
Шығарма мазмұнын
біледі-1Б
Тыңдаған мәліметтер бойынша
мазмұндама жазады-1Б
Мазмұндама жазу ережесін
түсінеді-1Б
Жарайсыңдар
«Телефон»
әдісі
|
Оқулық
Суреттер
Плакат
Суреттер
Плакаттар
Оқулық
Кері байланыс парақтары
|