Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8
минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Сабаққа дайындық
жасау
Оқушыларға мұғалім сәттілік
тілейді, сабаққа назарларын
аудартады.
Психологиялық ахуалды
жақсарту
«Шашу» салт
дәстүрі.
Кәмпиттерге құндылықтарды
жазып, тіркеп қою.
(меймандостық,кісілік,
сыйластық, кішіпейілділік,салауаттылық,
қайырымдылық,ізгілік,еркіндік,өнерпаздық, шешендік,сыпайылық,
мәдениеттілік,шығармашылдық,рухани байлық,ақиқат,дұрыс әрекет,
ақынжандылық, достық, адалдық,
бірлік.)
Шашу дәстүрі туралы не
білеміз?
Келесі аптада қандай мереке
болады?
Біздің еліміз тәуелсіз
мемлекет. Тәуелсіздігіміз жасай
берсін.
Осы аптаның дәйек сөзін кім
біледі? Не туралы екен?
Бүгінгі сабақта бағалау оюлы
бағалау арқылы өтеді.Бұл оюдың қандай
түрі?
Өткенді
пысықтау
«Қоржынға білім жинаймыз»
ойыны
Сөз таптары, сөйлемдер
тақырыптары бойынша оқушылар ережелерді еске түсіріп, білімдерімен
бөліседі.
Тақырыпты
ашу
Қоржынымыз білімге толды.Енді
осы білімізді сабақ барысында қолдана
алайық.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айтылады.
Жи дің көмегімен жасалған
бейнероликті көрсету.
М.Дулатов
сөйлейді.
Оқулықпен
жұмыс
1-жаттығу
Мәтінді кезекпен дауыстап
түсініп оқу.
Мәтіннің тақырыбын анықта. Ол
үшін дұрыс нұсқаны таңда.

Мәтінге қойылған ат ненің
қысқаша атауы? Мәтіннің түрін
табыңдар.
Дәптермен
жұмыс
Көркем
жазу.
Ққ қария
құрмет
2-жаттығу. Негізгі ой айтылған мәтін
бөлігін көшіріп жаз. Жазған сөйлемің жай сөйлем бе, әлде құрмалас
сөйлем бе?
Балалар, мен енді мұнан артық
өмір сүрер болсам, сендер секілді бір ақымақ балалар өткендегі шал
мен кемпірге күлгендерің секілді маған да күлер деп қорқамын.
(құрмалас сөйлем).
Суреттермен
жұмыс.
Қарттар күні, ата әжелерді
құрметтеу туралы айтып өту.
Сергіту
сәті:
«Оркестр»
ойыны
«Әке толғауы» күйін қаламның
көмегімен орындайды.
Жұптық жұмыс
3-жаттығу
Берілген кестеге мәтіннен сын
есім+зат есім, зат есім +зат есім, зат есім+ етістік сөз
тіркестерін тауып, сөздердің байланысын кесте арқылы
көрсет.
сын есім+зат
есім
|
зат есім +зат
есім
|
зат есім+
етістік
|
Бейшара шал, ақымақ
балалар, кәрі кісі
|
Сенің балаларың,
кісінің баласы
|
Балаларыңды тыйып
қой, балаларына ұрсады, кісіге күлмеске, әкесі естіп, уәде
берді.
|
Топтық
жұмыс
1 топ: Мәтінге
жоспар құру
2 топ: Мәтін
мазмұнын айту
3 топ: Мәтін мазмұны
бойынша мақал-мәтелдер жазу.
ҚЖ:
Тест тапсырмаларын
орындату, слайдтан тексеру. Өзін өзі
бағалау.
1. Сөйлем құрамына
қарай нешеге бөлінеді?
А) 2 В) 3 С) 4 Д)
5
2. Жай сөйлемді
тап.
А)Күз келіп, күн
суытты.
В)Жаңбыр жауып,
найзағай жарқылдай бастады.
С)Балалар мектепке
келе жатты.
Д) Жаз бітіп, күз
басталды.
3. Құрмалас сөйлемді
тап.
А) Қариялар бата
берді.
В)Балалар
көмектесіп, қариялар бата
берді.
С)Ата-әжелер
дастарханға жайғасты. Д) Бүгін той
болмақшы.
4. Сын есімді
тап.
А) торсық В) қымыз
С) ұқыпты
Д)
ақыл
5. Етістікті
тап.
А) келеді В) лебіз
С) жас Д) ілгіш
Үй
тапсырмасы
«Үлкенге құрмет,
Кішіге ізет.» тақырыбында әңгіме
жаз.
Оюлы
бағалау
Оқушылар сабақ
барысында жасаған жұмыстарына дискрипторға сай ұпайлар
беріледі.Сабақ аяғында
бағаланады.
Бүгін біз нені
білдік?
Нені
меңгердік?
Нені үйренгіміз
келеді?
«Қазандық»
әдісі арқылы кері байланыс
жасайды.
|
Оқушылар сабаққа
дайындалады
Оқушылар шашуды
теріп алып, құндылығын
оқиды.
Қазақстан
Тәуелсіздік
күні.
Дәйек
сөз:
«Отанды сүю -
отбасынан басталады!»
Қошқармүйіз
оюы
Өткен
сабақтардағыбілімдерін
пайдаланып,
Ойынға
қатысады.
Мәтінді түсініп
оқиды.
Мәтіннің тақырыбын
анықтайды. Ол үшін дұрыс нұсқаны
таңдайды.
Дәптермен жұмысты
талаптарға сай орындайды.
Бір оқушы тақтаға
жазады.
Күйді
орындайды.
Берілген кестеге
мәтіннен сөз тіркестерін тауып, сөздердің байланысын кесте арқылы
көрсетеді
Топтық жұмысты
бірлесіп орындайды.
Топ ережелерін
сақтайды.
Тест тапсырмаларын
орындайды
Бүгінгі сабақтағы
өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері
мен қиыншылығы туралы ой
бөліседі.
|
Сұрақтарға жауап берген
балаларды ауызша мадақтап
отыру.
Жарайсың!
Тамаша!
Дескриптор:
Сұрақ қоя біледі, сұраққа
дұрыс жауап
береді. 1б.
Дескриптор:
1.Мәтінді түсініп
оқиды.1б
2.Мәтіннің тақырыбын
анықтайды. Нұсқаны таңдайды.
1б
3. Мәтіннің түрін
анықтайды.1б.
Дескриптор:
1. Негізгі ой айтылған мәтін
бөлігін көшіріп жазады.
1б
2.Жазған сөйлемің жай сөйлем
не құрмалас сөйлем екенін
анықтайды.1б
Дескриптор:
1. Берілген кестеге мәтіннен
сөз тіркестерін табады
1б
2.сөздердің байланысын кесте
арқылы көрсетеді.
1
б
Дескриптор:
1.Мәтінге жоспар құрады.
1б
2.мәтіннің мазмұнын айтады.
1б
3.Жоспар бойынша әр бөліктің
мазмұнын айтады.1б
Дескриптор:
Тест сұрақтарына дұрыс жауап
береді-әр дұрыс жауапқа
-1б.
Оюлы
бағалау
Балдарын санап, өзін
бағалайды.

|


дәйексөз


Оқулық
Дәптер
Суреттер



аудиотаспа
Оқулық
Парақша,
маркерлер
Тест
парақшалары
Бағалау
парақшалары
Кері байланыс
суреттері
|